Lähetään viikon päästä Kreikkaan ja aloitettiin jo probiottien syöminen...Yksi kapseli iltaisin...mutta miten nää probiootit säilyvät matkalla, kun niitä ei saa kylmään matkan aikana, vasta hotellihuoneessa jääkaappiin, ja riittääkö yksi probiootti plus iltaisin vai tarvisko ottaa enenmmän??
Probioottien säilytys...
matkalle lähtevä
3
1204
Vastaukset
- jugurtti..
Kuule, syö jugurttia siellä Kreikassa, äläkä suotta tuhlaa rahojasi ylihintaisiin pillereihin.
- matkalle lähtevä
Onko Kreikas myynnissä Gefilus tuotteita??
Olen vuonna 1996 käynyt viimeksi etelässä, niin en tiedä kuinka siä on systeemit muuttuneet?
- ratkaisu___________
Osta mukaan sellaisia, jotka säilyvät huoneenlämmössä,vaikka niissä on eläviä bakteereita. esim. Bio-Vitan sivulta löytyy esim.Colonic Plus. Lisäksi apteekit ja Terveyskaupat neuvovat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693