Meidän 1v1kk neiti pissailee paljon öisin, enkä ole sen takia innostunut yökestoilusta. Hän on nukkunut kymmenen tunnin öitä jo muutaman kuukauden ikäisestä, eikä siis vaippoja ole öisin vaihdeltu. Olisiko vinkkejä vaipasta, joka olisi todella imukykyinen vaikka lisäimun kanssa, ja joka sopisi hoikalle tytölle yövaipaksi?
Mitä vaippoja yöksi?
Anska-07
1
594
Vastaukset
- ei kokemusta
vielä tuon ikäisestä ole, kun pienokaiseni on vasta kuukauden ikäinen. Mutta muutama tuttava on kertonut öisin käyttävänsä vasta markkinoille tulleita maatuvia vaippoja öisin taaperoilleen!
Pitävät kuulemma isommatkin pissat hyvin, myös megapissaavilla pojilla!
Itsekin ajattelin tulevaisuudessa niitä kokeilla, mutta toistaiseksi harsot ja villikset toimivat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014