Tevehdys!
Oisko kellään kokemuksia tuosta Lasten 1:ssä myytävästä jatkettavasta Tomas lasten sängystä? Hintaa kun sille kertyy turvalaitoineen ja lelulaatikkoineen sen verran, että laatu saisi olla kyllä sitten kohdillaan.
Tai jos joku on ylipäätään asioinnut tuolla Lasten 1:ssä, niin ois kiva saada kuulla kommentteja siitä.
Kiitokset :)
Tomas -jatkettava sänky, Lasten1
1
686
Vastaukset
- Sängyn ostanut
Hei.
Olen itse ostanut helmikuussa ko. sängyn ja laatu ei ole mitään Ikea laatua vaan valmistajan sängyssä käytetty puu on pohj.maisista honkametsistä, kuten sivuilla kerrotaan. Sänky on myös mielestäni normaalia suomal. vastaavaa sänkyä vähän leveämpi. Patjat ovat myös hyvälaatuisia ja 200 cm asti (120 cm 2x40 cm).
Minulla ei itselläni ainakaan ole mitään huonoa sanottavaa ko. sängystä. Sängyn saaminen kesti n. 10 viikkoa maksusuorituksesta, kuten myös joissain huonekaluliikkeissä tilatessa erikoistuotteita. Joissain huonekaluliikkeissä täytyy antaa myös tilaustuotteista käsiraha. Sain maksaa sängyn ja tykötarpeet kahdessa erässä: vajaa puolet ensin ja sitten kun sänky oli myyjällä niin loput (eli toisen osan maksettuani sain sängyn neljän päivän sisällä kotiinkuljetettuna). Lisäksi sain vielä alennustakin, kun otin ensin yhteyttä infoon meilitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648