RAKAS YLLÄPITO!

Venlastiina

Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa, vaikka sinulta jo olenkin saanut monenmoisia viestejä.
Milloin kerrot, ettei sivua voi näyttää tai palvelu on tilapäisesti suljettu, milloin herjaat massapostittajaksi.
Sinä mainostat rekisteröitymisen etuja, mutta suojeluksessasi on jokin pitkäkyntinen, joka nyysii rekisteröidyn nikkini.
Kun kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti kirjaudun sisään, ja otsikon alla lukee, että viesti lähetetään keskusteluun nimimerkillä Venlastiina, lähettäminen tyssää virkkeeseen: nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle...
Juuri äskenkin kävi niin, kun poikkesin suosikkikahviossani.
Tämän saman kohtelun on saanut moni muukin, joten olisin voinut kirjoittaa tämän nimimerkillä "Yksi monien puolesta".
Joka tapauksessa meitä on monta, jotka haluamme tietää, miksi meitä näin kaltoin kohdellaan.

Tervehtien Venlastiina

PS. Unohdin kysyä, miksi Suomi24:n ovella on joskus Kerberos,joka kolmannella kotimaisella estää pääsyni.

5

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjoutava

kirjoitan vaikka et kuitenkaan taas vastaa.
      Nyt kuitenkin, käsitän'et asut katvealueella

Ei ylläpito ole katveista kiinnostunut.
      Tai on, Sonera lähetti postia että modeemi pitää asentaa uudestaan ja ohjeita on luulen odotettavissa myös Sinulle.
      Minulla on kyllä toiminut, ainakin mitä ovat sanoneet kohtuullisesti.

• main-eko

Sitten varmaan minäkin asun katvealueella?Missähän lienee keskipiste?
        Katvealuetta on siis pääkaupunkiseutu.

• jjoutava
        main-eko kirjoitti:

Sitten varmaan minäkin asun katvealueella?Missähän lienee keskipiste?
        Katvealuetta on siis pääkaupunkiseutu.

nyt en kyllä ymmärrä!
        Nämäkö seudut?
        Onhan suomi24 tökkiny sehän on selvä mutta ei ihan mahottomuuksiin asti niinku mitä on tänne esille tuotu.
        Katvealue oli ihan maallikon keksimä ilimasu, sopineeko se näihi laajakaista ja valokuitu yhteyksiin.

• jjoutava kirjoitti:

nyt en kyllä ymmärrä!
        Nämäkö seudut?
        Onhan suomi24 tökkiny sehän on selvä mutta ei ihan mahottomuuksiin asti niinku mitä on tänne esille tuotu.
        Katvealue oli ihan maallikon keksimä ilimasu, sopineeko se näihi laajakaista ja valokuitu yhteyksiin.

Vai katvealueella! En usko.
        Kenenkäs pulju tämä Suomi24 oikein on?
        Minä olen kuvitellut olevani Elisa-nimisen naishenkilön kanssa tekemisissä, ja hänen kanssaan on pärjätty muuten oikein hyvin, mutta Suomi24 on se heikko kohta.

Kuten jo aloituksessa mainitsin, on S24 kenkkuillut samaan tapaan toistenkin, eri puolilta Suomea olevien kanssa, ja kinkkisemmäksi on homma tullut uudistusten(?) jälkeen.

• jjoutava
        Venlastiina kirjoitti:

Vai katvealueella! En usko.
        Kenenkäs pulju tämä Suomi24 oikein on?
        Minä olen kuvitellut olevani Elisa-nimisen naishenkilön kanssa tekemisissä, ja hänen kanssaan on pärjätty muuten oikein hyvin, mutta Suomi24 on se heikko kohta.

Kuten jo aloituksessa mainitsin, on S24 kenkkuillut samaan tapaan toistenkin, eri puolilta Suomea olevien kanssa, ja kinkkisemmäksi on homma tullut uudistusten(?) jälkeen.

kun katson ikkunasta näen Eniron,
        Sillehän tämä Suomi24 kuuluu.
        Tuossahan se on, sata meeeteriä matkaa.
        Miten osaisin asian selvittää?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      550
      1797
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe