Robbie-kertakäyttökamaa?

Don't think so

Olen lukenut jostain, että Robbie tekis pelkkää kertakäyttömusaa, jota ei muisteta parin vuoden päästä. En ymmärrä miten joku voi väittää sellasta. No Regrets on melkein 10 vuotta vanha kappale. Kappale, joka ei auennut kertakuulemalla, mutta joka kaikkien näiden vuosien jälkeen aukeaa kerta kerralta paremmin. "I didn't lose my mind, it was mine to give away..."

Radiosta kuuluu "under my umbrella, ella, ella, ella, uh, uh, uh..." ja silti Robbie on kuulemma rikos musiikkia kohtaan. Ei v****.

9

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vielä

      vanhempi biisi ja sitä soitetaan ainaki radiossa vieläki.

      • satuin kuuntelee

        jotain teinikanavaa puoli kymmenen aikaa ja eka tuli jotai karjumista ja sitte räppiä ja kaikkee sellasta ja sit Angels. Oli kyllä niin out of place, yht'äkkiä ku tulee tää kappale kaiken sen teinimusan jälkeen nii se kuulosti joltai klassikolta, mut kai se sitä onki.


      • ja toiseksi tuli
        satuin kuuntelee kirjoitti:

        jotain teinikanavaa puoli kymmenen aikaa ja eka tuli jotai karjumista ja sitte räppiä ja kaikkee sellasta ja sit Angels. Oli kyllä niin out of place, yht'äkkiä ku tulee tää kappale kaiken sen teinimusan jälkeen nii se kuulosti joltai klassikolta, mut kai se sitä onki.

        Robbie kappaleellaan She`s Madonna.
        2006 soitetuin oli Robbie.
        Tämä siis täällä kotopuolessa.
        Tiesittekö että Robbie tienaa 10euroa minuutissa, aika paljon vuorokaudessa.
        Tein laskelmankin tänne, mutta hävisi oudosti johonkiin.
        Britit taas tykkää aina soittaa eniten kanavillaan vessasohlaajaa George Michaelia.
        Sielläkin oli Robbie kärjen tuntumassa, mutta ihan tarkkaa sijaintia en muista.


    • ihmettelen-

      mäkin. Olen vasta viime vuosina todella löytänyt Robbien ja huomannut, että hänrn sanoituksensa ovat todella mielenkiintoisia ja erilaisia. Voisin kuunnella esim. Escapologya koko ajan.

      Tuo kertakäyttökamaa on täysin typerä kommentti. Robbien musiikki on just päinvastaista.

    • kanssa aika

      hauskaa, kun Robbien vihaajat kehuu Guy Chambersia, että se on Chambers, joka on ne kappaleet tehnyt ja ansaitsee kaiken kunnian. Mutta sitte jos kappaleessa on jotain vikaa, esim.sävellys on rip-off, se kuitenki käännetään Robbien syyks.

      Jotkut sen parhaat kappaleet, kuten esim. Come Undone, syntyi ilman Chambersia.

    • julkasusta

      tulee tänään 11 vuotta. Ei se ainakaan mulla ole käytössä kulunut. Mä ostin sen kylläkin vasta 2003, mutta sinkkuja olen kuunnellu jo 97-98 lähtien.

      • kaeli minok

        FEEL ehottomasti paras piisi-kolahtaa ku metrinen halako tämmöseen viijennellekymmenennelle siirtyneelle rakastuneelle naiselle-aina uudestaan ja uudestaan-paranee vaan vuosien myötä

        Robi on NIIIIIIN IHKU POEKA - IIIIK!

        I just wanna feel real love-coming trough my face-running trough my vains jottae semmosta se karismaattinen, kärsineen näkönen söpöliini uikuttaa..oon otettu


      • lauletaan
        kaeli minok kirjoitti:

        FEEL ehottomasti paras piisi-kolahtaa ku metrinen halako tämmöseen viijennellekymmenennelle siirtyneelle rakastuneelle naiselle-aina uudestaan ja uudestaan-paranee vaan vuosien myötä

        Robi on NIIIIIIN IHKU POEKA - IIIIK!

        I just wanna feel real love-coming trough my face-running trough my vains jottae semmosta se karismaattinen, kärsineen näkönen söpöliini uikuttaa..oon otettu

        se "running through my vains" mutta ei siinä kyllä sanota mitään "coming through my face".

        Feel on kyllä tasokas biisi, muttei henk.koht. suosikkini kuitenkaan. Jotkut väittää sellastakin, että Feelin jälkeen Robbie olis julkassu pelkkää paskaa, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa.


      • mister bojangles
        lauletaan kirjoitti:

        se "running through my vains" mutta ei siinä kyllä sanota mitään "coming through my face".

        Feel on kyllä tasokas biisi, muttei henk.koht. suosikkini kuitenkaan. Jotkut väittää sellastakin, että Feelin jälkeen Robbie olis julkassu pelkkää paskaa, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa.

        Mä olen sitä mieltä että feel on sen paras biisi niinku se on mestari teos jA Robbie on kautta aikojen paras esiintyjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe