...Tiedä suruni Määrää ja prosentteja mutta Haukullamme meni eilen kesken...on patologisella..koko kohtu ja nelja Pentua...
ja niinkuin niitä on odotetteu.....
Juu, Lapsien ja Puolison kuolema menee aina edessä.....`:(
Pieni Suru, Iso Suru...
24
1015
Vastaukset
- on iso suru
kun itsemurhapommittaja rysäytti auton hotellin porttiin. Vainajia paljon ja lisää tulee.
- namisuku
,,,Ikävää, mutta oilisko se lähtenyt Ihmisen päästä?
- henrii
miksi sodassa täytyy tappaa ihmisiä. Keksisipä joku sellaisen, put, put sodan missä kukaan ei kuolisi.
- kommentin
Elettiin kesää 1990. Jossain Lähi-Idässä oli maanjäristys, jossa menehtyi paljon ihmisiä.
Erään sukuuni naidun vanhan rouvan kommentti kuului "ei se mitään, kun ne ovat niin tyhmiä siellä".
Häpesin.
- heipparallaa,
tulee juuri tänään siitä, kun
tyttäreni kuoli.
Suru on aina iso asia, yritä jaksaa.
Elämä jatkuu:)- namisuku
...minunkin pikkuseni kuoli tällä luvuvulla, olin 47v.
Mutta Nyt Nämä Rakkaat Susi Hukkaset, joita niin odotin... - heipparallaa,
namisuku kirjoitti:
...minunkin pikkuseni kuoli tällä luvuvulla, olin 47v.
Mutta Nyt Nämä Rakkaat Susi Hukkaset, joita niin odotin...kun meidän koiramme kuoli,
itkin sitä pitkään.
Eläimet ovat tärkeitä ja niiden kuolema
koskettaa, etenkin näiden pienten.
Yritä jaksaa. - namisuku
heipparallaa, kirjoitti:
kun meidän koiramme kuoli,
itkin sitä pitkään.
Eläimet ovat tärkeitä ja niiden kuolema
koskettaa, etenkin näiden pienten.
Yritä jaksaa....vaikka se onkin vaikeaa. Kaikki oli jo valmiina, aitaukset ja oviportit... purettiin ne aamulla Rakkaan Mieheni kanssa...kyllä on meillä nyt hiljaista:(
Kiitos:)
on aina suhteellista. Ulkopuolisen silmin pienikin suru voi olla kantajalleen hyvinkin suuri.
Ja jos vedotaan johonkin Pakistanin suruun, joka tietysti on aivan toista luokkaa, niin eihän koskaan voisi puhua mistään kun aina on joku vieläkin suurempi asia olemassa.- naisellinen nainen
..otan osaa.
Syksy on kuitenkin kaunis. Jaksamista.
t.friidu - namisuku
..sekaisin kirjoituksin..Kiitos=)
- helisevä
No voi kuinka surullista.
Koirat ja kissat on meille niin tärkeitä ja tulipa mieleen , kuika sinä olet oottanut pentuja.
Toisten surut on toisten suruja, mtta omat on omia ja jokainen suree eniten omiaan.
Pärjäile.- namisuku
...itkua...KIITOS, ymmärrät minua=)
- surun keskellä
kunnioittaa luonnon viisautta toimia ajoissa, silloin kun virheitä on liikaa.
- namisuku
...on viisas, mutta myös uskomattoman paha, tiedä sitten tästä...
- nyt osaa
sanoa tuohon mitään muuta kuin kukin suree tavallaan.
- namisuku
...se menee..Kiitos silti:)
- sellaista
teille kuuluu.
- Lisbet*
Voi miten surullinen uutisesi oli, sydämestä osanottoni, tiedän kun olen eläinrakas ja menettänyt koirani , ei ollut enää apuja kuin yläkerrasta, ja sitä emme jääneet odottamaan.
Halaus nami, mukana ....- namisuku
...Kiitos osaanotostasi ja Hali...nyyh.
- Heikunkeikku
...tosi surullinen juttu. Tiedän, kuinka kovasti pentuja odottelit.
Voiko Koira hyvin, kun kohtukin poistettiin?
Halauksia sinulle. Ihan munkin sydämessä tuntuu, kun ajattelen, miten paha olo sulla on.
TOSI kurja asia :( - Tuommoiset
menetykset aina satuttavat. Toivottavasti emo siitä vielä toipuu.
Itseltä mennyt jo kolme koiraa, en enää uskalla uutta ottaa, sen verran kovia nuo menetykset kuitenkin. Todella kurja juttu..:(
Onko teidän Haukku kuitenkin jäänyt henkiin ?
Toivottavasti. Meidän kääpiöllä ei ole ollut
pentuja, mutta sitä on käytetty jalostukseen.
Kerran oli yksi pentu jouduttu viemään
lopetettavaksi selkähalkion vuoksi, ja kerran
kaksi jo 5 viikon ikäistä pentua oli kuollut
ihan ilman mitään näkyvää syytä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483