Te kaikki jokka jahkaatte perkele. Jos teillä on tyttö- tai poikakaveri, nii mitä vittua hyvää juttua pilaahan. Helevetin pillu ja munahaukat perkele. Sain saatana pakit taas vaihteeksi... ja tämä väittää että on varattu ja toinen sanoo ettei se oo.
Elikkä, haistakaa vittu te joilla on käyny hyvä flaksi, mutta aattelette jättävännä sen. Palakaa helvetin tulisa... Vittu, meen ja hirttäyvyn saatana lakanoihin. Parempi seki ku joku saatanan lopullinen yksinäisyys.
Haistakaa saatana vittu...
14
1456
Vastaukset
- menetä
toivoooossss... sillä hyvää kannattaa oottaaaa! se tyyppi ei vaan ollu sun arvonen.
- ...
Normi sentimentaalista paskaa siitä miten elämä palkitsee hyvät ihmiset... just juu.
4 saatanan kertaa. Aatelkaa 4 kertaa, helvetti, oon keränny kaiken saatanan henkisen voiman ja yrittäny... ja neljä saatanan kertaa on pakit paukahtanu... vittu... joitaki ei kait sitte Jumalakaan tai mikänyliesattuma on tämän maailman sitte luonukkaa, palkitse... jok' ikisestä oon välittäny... pitäny kauniina ja hauskana... ihanina ihmisinä saatana. Anteeks ny vaan jos ottaa vähä luonnon päälle. - sentää
... kirjoitti:
Normi sentimentaalista paskaa siitä miten elämä palkitsee hyvät ihmiset... just juu.
4 saatanan kertaa. Aatelkaa 4 kertaa, helvetti, oon keränny kaiken saatanan henkisen voiman ja yrittäny... ja neljä saatanan kertaa on pakit paukahtanu... vittu... joitaki ei kait sitte Jumalakaan tai mikänyliesattuma on tämän maailman sitte luonukkaa, palkitse... jok' ikisestä oon välittäny... pitäny kauniina ja hauskana... ihanina ihmisinä saatana. Anteeks ny vaan jos ottaa vähä luonnon päälle.mua ainakaa sun vuodatus haittaa... ei mulla itelläkää mitenkäää hyvi noi jutut oo menny. mut toi oli kyl jo aika paska juttu. :/
- ...
... kirjoitti:
4 saatanan kertaa. Aatelkaa 4 kertaa, helvetti, oon keränny kaiken saatanan henkisen voiman ja yrittäny... ja neljä saatanan kertaa on pakit paukahtanu... vittu... joitaki ei kait sitte Jumalakaan tai mikänyliesattuma on tämän maailman sitte luonukkaa, palkitse... jok' ikisestä oon välittäny... pitäny kauniina ja hauskana... ihanina ihmisinä saatana. Anteeks ny vaan jos ottaa vähä luonnon päälle.Täyttä paskaa, ja usko siihen että joku vois muaki rakastaa... hehe... onneks mulla on sentään yks kaveri joka näyttää mulle oman surkeuteni. Sen perään kuolaa kaikki "kiltit tytökki"... tämä on semmone paha poika. Se on niin saatanan perseestä tää elämä.
List:
1. Pitää mua täytenä hyypiönä & Warattu - Kimpasa pahan pojan kans.
2. Tunnustin, lateli normipaskaa kuin hyvä tyyppi oon... on kimpasa pahan pojan kans... kuulin vasta 1kk tunnustukseni jälkeen.
3. Ilmotti olevansa lesbo (Juu, lesboakin on yritetty täällä päässä. Hauskaa oli... siihen asti kun se sano todellaki olevansa lesbo.).
4. Viimesin... ei helvetti. Poikakaveri on muuttanu jo usiampi vuosi sitte ties minne... näin, ympyrä sulkeutuu...
Tappio on siis tullut tyylistä, pahasta pojasta, poikkevasta seksuaalisesta suuntauksesta ja vielä helvetin kaukosuhteesta. YYYYYYEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Niinkö CSI Miamisa.
Sanokaahan, josko keksitte vielä jotai säälittävämpiä tapoja tulla torjutuksi, nii kertokaahan, äkkiähän semmosenki nappaan.
- tiedät kyllä ketä.
Luulet, ettet koskaan löydä sitä ns. oikeaa.
kuule, meet vaan jonnekki ni kyl niitä säälittäviä muijia on ketkä sut haluaa.
Ja sehän oli kohtelias kieltäytyminen, kun valehtelee että seurustelee.
Vai olisitko halunnut kuulla totuuden? että olet vitun yököttävä ja kukaan ei halua koskea suhun. - kaikki messii.
joo. mie tuun messii. revitää lakanoista hirttosilmukat. mun kaveritkii on niin helvetin ärsyttäviä. varsinki yks. se on ihastunu yhtee poikaa joka tykkää siitä ja sitte se tietää et mulla menee huonost nii sitte se vaa leveilee sillä et miten sillä menee niin helvetin hyvin! vittu saatana. mie tapan ne homot jotka vittuilee mulle. forever young - forever alone T______T
- drek
Vittu sä oot johdossa, meikäläinen on saanu vasta kahdet pakit :D
- HenkenpiättäjäPRO
Tuo ei kuulosta suomelta. pyyvän että sanot äskesen selekiämmin, liikaa outoja sanoja, joista en jostain syystä tykänny yhtää.
- mitään tuliskaan
ilman oikeenlaista kemiaa
- sama heppu
Mut hei ei se riitä
Et on mukavaa
Sen täytyy olla paljon parempaa:
Siinä täytyy olla rakkautta
Siinä täytyy olla unelmii
Mannapuuroa ja mansikkaa
Juuri oikeenlaista kemiaa
- neyla
kuulee, äläs nyt tollaseen masennukseen vedä. mut on lempattu kaheksan kertaa, jotta revi siitä. mut silti, en koskaan menettäny toivoa. mä vain jatkoin eteenpäin. viimekertainen ero oli kaikista pahin, ja sen johdosta sairastuin masennukseen. joudun edelleen syömään masennuslääkkeitä, ja itken päivittäin. jotta sulla kuule menee hyvin. et todellakaa haluais olla mun kans samas jamas. mut on jätetty, mua on petetty ja oon masentunu, mutta silti, oon vielä hengis. enkä aio luovuttaa. oon päättäny jotta mustahan ei vielä elämä erkane. jaksamista sulle.
- Anonyymi
voi vittu jätkä pala helvetissä ansaitsen sen
- Anonyymi
Minun exä sanoi että haluaisi rakentaa meidän ystävyyttä uudelleen ja katsoa sitten yhteenpaluuta, tyhmänä autoin ja hemmottelin häntä.
Sitten sain tietää että onkin kihloissa, eli kusetti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875