Kolmisin..

Reinhart

Rankka työviikko on vihdoin takana ja se kyllä tuntuu.. Hirveä väsy ja paikkoja kolottaa.. Rösähdän sohvalle jäätelöpikari kädessäni ja napsautan teeveen päälle.

On perjantai-ilta ja osaan jo odottaa puhelinsoittoa ystävältäni, joka taatusti ruinaa minua kapakkaan. Tänään en kyllä jaksaisi lähteä, se on varmaa.

Bingo! Puhelin soi..
-”No moi!!! Arvaa kuka”?!
Soittaja on Kirsi, joka selvästikin on aloittanut jo juhlimisen.
-”No moi moi”, minä huokaan.
-”Mitäs sä nyt noin apaattiselta kuulostat”? Kirsi kysyy. ”Etkös sää muista, että tänään on Annen ja Jarin tupaantulijaiset!! Kai sä oot lähdössä”?
-”Voi jestas.. Ymm.. Tota.. No niin onkin, tänäänhän ne”, minä sanon. ”Olen kyllä tosi väsyksissä, mutta tottakai mun sinne on tultava. Vääntäydyn suihkuun ja alan laittautumaan. Monelta siellä pitikään olla”?
-”Tässä olis 2 tuntia aikaa, piristy nyt hyvä nainen ja paa töpinäksi”! Keuhkoaa Kirsi.

Lopetettuamme puhelun lipitän loput suklaajätskit suuhun ja venyttelen itseäni. Anne ja Jari on ollut ystäviäni jo monta vuotta, joten nyt vähän tsemppiä päälle, sillä enhän voinut tuottaa heille pettymystä.

Menin huoneeseeni ja aloin riisuutumaan. Heitin paidan pois ja napitin farkut auki. Aluvaatteet vein suoraan pyykkikoriin.

Seisoin suihkussa pitkään viileän vesihanan alla. Hyväilin itseäni saippuaisin käsin ja totesin, että olenpa tainnut hieman laihtua. En koskaan ole ollut mikään mallivartaloinen, mutta nyt alkoivat dieetin ja kuntoilun jäljet jo näkymään. Rintani olivat selvästi pystymmät, vatsa oli littanampi ja peppu vaikutti mukavasti napakalle ja kiinteälle.

Pidin kovasti ”uudesta vartalostani” ja menin peilin eteen keimailemaan.
Ajattelin, että ”kylläpä nolottaisi, jos joku näkisi minut nyt”, sillä keimailin ja keikutin itseäni peilin edessä kuin teinimalli konsanaan. Pyörin rintojani kosteilla kämmenilläni ja liu’utin toista kättä uumaani pitkin pepulle ja siitä häpykummulle. Voi, näytänpä oikeastaan aika kauniille, vaikka itse sanonkin!

Kävin vielä huuhtoutumassa suihkun alla ja kietaisin sitten pyyhkeen ympärilleni. Aloin jo selvästikin päästä fiiliksiin ja nappasin jääkaapista yhden omenasiiderin jäähdykkeeksi. Ilma oli lämmin ja aurinkoinen, joten hipsuttelin pyyhe ympärilläni rivitalo-asuntoni pienelle takapihalle tupakille.

-”Terve Suvi”!
Ääni kuului vasemmalta pensasaidan takaa.
-”No moi moi”.. Minä vastasin ja kiskoin hieman vaivautuneena pyyhettä ylemmäs.
-”Älä nyt mun takia vaivaannu, tyttö hyvä. Saanks mä tulla seurakses kaljalle”?
Naapurissamme asui varsin komea 26-vuotias Marko, joka oli myös aikalailla perjantai-tunnelmissa jo. Markon kanssa meillä oli aina ollut todella hyvät välit ja pientä silmäpeliäkin silloin tällöin.

Marko istahti kotoisasti puutarhatuolille ja alkoi tavanomaiseen tapaansa heittämään kaikkea iloisen humoristista läppää aikansa kuluksi. Kuuntelin hänen juttujaan pilke silmäkulmassa ja katselin taas jälleen kerran, että onpa kyllä aika hyvän näköinen kundi.. Marko oli suht lihaksikas, mutta ei silti mitään bodari-tyyppiä. Hänellä oli tumman ruskea lyhyehkö huolettomasti pörröllään oleva tukka ja aivan syntisen kauniit tummat silmät. Pituutta oli ehkä noin 173, painoa en osaa arvioida. Markolla oli jalassaan repaleiset farkkusortit ja joku bändipaita, jota en tunnistanut.

-”Saanko sanoo sulle suoraan yhen jutun”? Kysyi Marko äkkiä.
-”Nooo”…? Minä sanoin hiukka hämmentyneenä.
-”No sitä vaan, että leidi on aika helwetin hyvän näkönen tänään, oot vissiin vähän laihtunut”?
Minä menin aivan hämilleni tästä Markon kommentista.. En todellakaan ollut tottunut, että miehet minun vartaloani kehuisivat.
-”Joo, kyll mä vissiin oon vähän hoikistunut, mutta saas nyt nähä että lihonko taas, kun söin tänään jäätelöä ja nyt juon siidukkaa”! Minä sanoin nauraen.
-”No et sä tosta liho ja sitä paitsi, rakasteluhan kuluttaa kaloreita”…
Tämän kuultuani multa meinasi tippua rööki kädestä.. Siis mitähän Marko nyt yrittää sanoa, vai kuvittelenkohan mä vaan…??

-”Tuu, mennään sisään”, Marko sanoo.
-”Ai miks”? Minä utelen hieman hermostuneena.
-”Älä sä nainen oo noin hermona, tuu nyt vaan”, Marko jatkaa.

Minä tumppasin tupakkani ja kävelin Markon perässä olohuoneeseen. Marko oli aika itsevarma tyyppi, jolta kyllä saattoi odottaa ihan mitä vaan.

Marko tuli taakaapäin aivan kiinni minuun ja alkoi suutelemaan mun niskaa. Hän riuhtaisi pyyhkeen ympäriltäni ja kouri tissejäni kiimaisesti. Hän siirsi ruskeita pitkiä hiuksiani vähän syrjemmäs ja aloitti pureskelemaan ja nuolemaan mun korvaa..

-”Mä nain sua nyt, tässä ja nyt”, Marko huohotti itsevarmasti. ”ei mitään vastusteluja, nainen, mä palan halusta panna sua”.
Tiesin, ettei Marko sanoisi noin, jos ei huomaisi minunkin olevan äärimmäisen kiihottunut tilanteesta.
Minä seisoin Markon edessä selkä Markoon päin ja avuttoman kiimaisena haroin käsilläni hänen etumustaan. Pidin päätäni kallellaan ja huohotin kovaa..

Marko hellitti otettaan ja minä käännyin ympäri. Seisoimme nyt vastakkain ja minä suutelin Markoa ahnaasti imien. Otin paidan pois hänen päältään ja painoin ahnaat nöpöttävät nännini vasten Markon suloisesti karvoittunutta rintaa. Aaahh..

Aloin suutelemaan Markoa kaulalta, sitten hitaasti siirryin kohti rintaa ja vatsaa. Pienet hikipisarat helmeilivät Markon vatsalihaksilla ja minä nuolin niitä ahnaasti pois. Hyväilin Markon pakaroita käsilläni ja Marko tarrasi minua tukasta kiinni..

Saavuin hitaasti kohti Markon etumusta ja suurena sykkivää kullia. Painoin kasvoni hänen housujensa etumusta vasten ja tunsin kuinka suuri kalu paloi halusta päästä ulos puristavista farkkusortseista.

Avasin sortsien napit ja laskin housuja hieman. Esiin pullahti ihan mukavan kokoinen vaaleanvärinen kyrpä, jonka pullistuneet suonet näkyivät sinertävinä. Lipitin kalun vartta kuin tikkaria Markon tiukentaessa otettaan hiuksistani..

Laskin sortsit nilkkoihin ja Marko astui niistä pois. Runkkasin alati paisuvaa kalua hellästi kädelläni ja liu’utin huuliani niin pitkälle kuin vain pystyin. Kalu oli lämmin ja se tuoksui ihanalle.. Marko piti minua edelleen hiuksista kiinni ja teki pieniä työntöliikkeitä suuhuni..

Sitten Marko riuhtaisi minut takasin seisomaan ja sanoi: ”Asetu tohon sohvalle pylly pystyyn”.
Hetken mietin, että mitähän tässä nyt on tapahtumassa, sillä tälläinen ei todellakaan ollut tapaistani. Irtosuhteita harrastin yleensä vain kaatokännissä enkä mä muutekaan ollut mitenkään niin kauhean kokenut.

Polttava kiima vei voiton ja minä kumarruin sohvan reunalle ja pyllistin auliisti. Marko hyväili pakaroitani käsillään ja antoi pieniä suukkoja sinne tänne. ”Ihana perse”, hän sanoi huokaillen.

Marko levitti käsillään mun häpyhuulia ja alkoi maistelemaan mun kuumentunutta klittaani. Hänen otsansa osui takamukseeni, joka oli tosi tuntoherkkää aluetta. Notkistin selkääni, jotta sain pyllyni vieläkin pystymmäs.. Asento oli tavattoman kiihottava, olin niin sataprosenttisesti antautunut Markon käsittelyyn..

Markon lämmin kieli lipitti klittaani hellästi ja käsillään hän levitti mun häpyhuuliani. Hän työnsi kieltään mun sisään ja se sai minut huutamaan nautinnosta.. En muista, että kukaan olisi ennen tehnyt mulle niin..

Marko aisti nautintoni ja siirtyi suukottelemaan mun anaalireikää. Voi taivas kuinka hyvältä se tuntuikaan.. Tälläistäkään en ennen ollut kokenut, enkä todellakaan voinut villeimissä unelmissanikaan kuvitella, että se tuntuisi näin ihanalle..

Pyöritin lantiotani hiljaa Markon suudellessa anaaliaukkoani. Hän taisi työntää sinne kieltäänkin vähän.. Sormeillaan hän hyväili mun kiimaisen märkää pilluani, jonka ihanat mahlat valuivat pitkin mun sisäreisiä..

Tunsin, kuinka orgasmi alkoi pikkuhiljaa nousemaan lantion pohjan takaa.. Hengitykseni koveni ja pyöritin lantiotani Markon lutkuttaessa anaaliani.. Hän oli työntänyt 2 sormea syvälle pilluuni ja nai minua kovaa.. Aaah.. Aaah.. Nyt.. Voi taivas.. NYT SE TULEE!!

Laukeaminen tuntu niin ihanalle, etten voinut muuta kuin huutaa. Se tuntui ihan koko vartalossani ja sai pilluni sekä anaalini supistelemaan voimakkaasti. Nännit kovettuivat entisestään ja pulssi hakkasi tuhatta ja sataa.. Hengitin kiivaasti…

Käännyin raukeasti ympäri ja rojahdin sohvalle aivan voimattomana..
Mutta.. ”Voi wittu perkele saatana jumankawite Kirsi mitä helwettiä sä täällä teet!!!”
Aivan.. Ystäväni Kirsi seisoi siinä parin metrin päässä ja katseli tapahtumia syntinen virne naamallaan.
-”Kattelin kun te peuhasitte”, sanoi Kirsi hyväntahtoisesti ilkkuen.
Minä en oikein tiennyt, että pitäisikö nyt itkeä vai nauraa.. Sexielämäni oli mulle aina ollut hyvin henkilökohtainen juttu, eikä tirkistelyn ”uhriksi” tuleminen juurikaan viehättänyt.

Olimme kaikki kolme hetken ihan hiljaa ja sitten minä rähähdin nauruun. Nauruun yhtyivät myös kellisillään seisoskeleva Marko ja ystäväni Kirsi. Jännittynyt tilanne raukesi ja minäkin tunsin oloni oikein vapautuneeksi. Siksi uskalsinkin heittää Kirsille haasteen: ”sun vuoro”!

Kirsi ei mennyt ollenkaan hämilleen haasteestani vaan alkoi samantien suutelemaan huvittuneen, mutta edelleen yhtä kiimaisen näköistä Markoa. Minä asetuin sohvalle istumaan ja levitin ja koukistin jalkojani. Ujutin sormeni hyväilemään orgasmin jäljiltä yhä sykkivää vakoani..

Kirsi ja Marko suutelivat toisiaan ahnaasti ja suutelun ohessa Kirsi ujuttautui pois kireästä topistaan ja mustista kiiltävää kangasta olevista housuistaan. Kirsillä oli tummanpunaiset pitsiset rintaliivit ja samaa sarjaa olevat pikkarit. Kirsillä oli myös tummat pitkät hiukset, kuten minullakin, jotka olivat sujautettu huolettomalle ponnarille. Kirsin silmät olivat siniset ja melko vahvasti meikatut ja suu oli kaunis ruusun punainen.

Suudeltuaan pitkään ja hartaasti Kirsi kääntyi kontalleen minun eteeni. Hän otti käsillään tukea sohvasta ja muutoin oli kontta-asennossa lattialla. ”Nai mua”, Kirsi sanoi Markolle.

Kirsin kasvot olivat ihan minun pilluni edessä ja hän katseli kuinka hyväilin sitä sormillani. Samaan aikaan Marko työntyi Kirsiin takaapäin ja alkoi hakata kulliaan syvälle Kirsin kiimaiseen vittuun. Katselin vuoroin Kirsiä ja vuoroin Markon nautinnosta vääristyneitä kasvoja. Hän puristi Kirsiä pakaroista ja nai häntä niin, että Kirsin isokokoiset rinnan höllyivät edes takaisin.

Äkkiä Kirsi painoi kasvonsa mun pillulleni ja alkoi nuolla sitä ahnaasti. En voinut uskoa tapahtunutta enää todeksikaan ja siksi uskalsin täysillä heittäytyä nautintoon. Taivutin päätäni taakse päin ja silitin Kirsin liukkaita hiuksia. Kirsi nuoli ja nuoli, voi kuinka ihanan ahnaasti hän nuolikaan…

Pilluni litisi ihanasti, samoin Kirsin ja Markon nussimisesta kuului ihanan litisevä ääni.. Marko huohotti ja karjahteli hiljaa ja Kirsi vikisi lutkuttaen mun pilluani.. Kirsin hengitys koveni ja hänkin vaipui ihanaan, syvään orgasmiin…

Sen jälkeen Marko veti limaisen kalunsa ulos Kirsin vitusta ja pyysi mua tulemaan lattialle selälleen makaamaan. Tein työtä käskettyä ja Marko asettui taakseni nostaen jalkani hänen olkapäilleen. En vielä ollut ehtinyt saamaan Markon kullia pilluuni, joten maltoin tuskin odottaa että hän sen sinne työntäisi..

Kirsi asettui naamani päälle istumaan ja nuolutti ihanaa vakoaan. Taas minä tein työtä käskettyä ja nuolin.. Nuolin häntä niin hyvin kuin osasin.. Kirsin pillu tuoksui ihanasti sekä pillulle, että Markon kiimakalulle.

Samaan aikaan Marko työtyi sisääni.. Ahh.. Suustani pääsi nautinnollinen kiljaisu.. Olimme nyt kaikki yhdessä läjässä; minä selälläni, Kirsi naamani päällä ja Marko nai mua polvillaan seisten.

Kirsi liikutteli lanteitaan kasvoillani ja Marko hakkasi mua kyrvällään. Välillä hän nai hitaammin, välillä nopeammin. Kirsi ja Marko, jotka olivat kasvot vastakkain, suutelivat toisiaan..

Pian Marko alkoi kiihdyttämään tahtiaan ja alkoi selvästikin laueta. Kirsi ja Marko suutelivat toisiaan vinhammin ja Kirsi taisi laittaa kätensä Markon pakaroille. Minäkin tunsin, kuinka ihana orgasmi alkoi taas nousemaan lantion pohjasta ja siksi levitinkin reiteni niin levälleen kuin vaan pystyin.

Marko kovensi tahtiaan ja lopulta hän laukesi. Hän karjahteli kuin eläin lykkiessään kaluaan syvälle litimärän pimppini uumeniin. Lauetessaan kuulin hänen sanovan: ”saakelin nartut, aih, saakelin nartut…”
Minäkin laukesin samaan aikaan ja pyöritin lantiotani vinhasti Markon kiimakalun ympärillä. Samalla imin Kirsiä yhä ahnaammin ja ahnaammin ja luulen, että hänkin vielä sai.. Ainakin hänen pillunsa supisteli ja sykki ihanasti minun kielelläni…

Lauettuaan Marko veti hitaasti sykkivän kalunsa ulos pillustani joka litisi ihanasti. Hän asettui viereeni makaamaan ja hyväili vatsaani. Kirsikin nousi pois päältäni ja asettui toiselle puolelle.

Sitten Marko setvi kurkkuaan ja sanoi: ”Tytöt, teillä olis ne tuparit tänään”. Kuin samasta suusta me Kirsien kanssa vastasimme: ”Ne jääköön nyt väliin”!!

3

12866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just me...

      TIEDÄN KUKA OLET SINÄ ****** ! EIKÖ OLLUT PAREMPAA TEKEMISTÄ... LEIKI VAAN SÄ SEN KOIRAS KANSSA... MINÄ TIEDÄN...

    • wohoo

      ..todella sain kunnon orkut tätä lukiessani. Lisää!

    • kirsten

      .. TAJUTTOMAN HYVÄ!!!!! Mahtavaa tekstiä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe