Klinsmann alkoi juopottelemaan

rgo

Bayernin hävittyä Bremenille 2-5.

http://www.soccerway.com/news/2008/September/20/klinsmann-rues-black-saturday-as-bremen-rout-bayern

Jutusta poimittua:

"I don't envy you, you need to drink a few large glasses of beer tonight - that is the only solution," glum-faced Bayern president Franz Beckenbauer told Klinsmann on Premiere.

eli suomennettuna Beckenbauer totesi Klinsmanille: En kadehdi sinua, sinun pitää juoda muutama iso tuoppi olutta tänään, se on ainoa ratkaisu.

Ja kuten tiedetään Beckenbauer on aina oikeassa ja Klinsmann todennäköisesti teki kuten on käsketty, alkoihan Munchenissa oktoberfest.

11

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dogunen

      ..mennä vetää pää täyteen

      • rgo

        Tosin olen nytkin juonut jotakin, mutta miksi minun kannattaisi vetää pää täyteen, sitä en ymmärrä?


      • dogunen
        rgo kirjoitti:

        Tosin olen nytkin juonut jotakin, mutta miksi minun kannattaisi vetää pää täyteen, sitä en ymmärrä?

        Aha

        Katsopa sitten wirtasen viestiä ja mieti
        itse lisääämääsi otsikkoa "Klinsmann alkoi juopottelemaan". Miksi levittelet tuollaisia perättömiä juttuja?


      • rgo
        dogunen kirjoitti:

        Aha

        Katsopa sitten wirtasen viestiä ja mieti
        itse lisääämääsi otsikkoa "Klinsmann alkoi juopottelemaan". Miksi levittelet tuollaisia perättömiä juttuja?

        Siinä jutussahan tulee selvästi ilmi, että Klinsmann alkoi juomaan olutta.


      • dogunen
        rgo kirjoitti:

        Siinä jutussahan tulee selvästi ilmi, että Klinsmann alkoi juomaan olutta.

        Jutun mukaan Beckenbauer sanoi: "... sinun (Klinsmann) on paras juoda pari isoa tuoppia olutta..."

        Missäs sanotaan, että Klinsmann joi ne pari tuoppia, puhumattakaan, että olisi ruvennut juopottelemaan? Parin ison (ja melko miedon) baijerilaisoluen juonti ei sinänsä olisi juopottelua.

        Jos joku sanoo sinulle: "Kokeilepa kokaiinia", niin voiko tuon sanomisen jälkeen todeta sinun sortuneen huumeisiin?

        Et siedä Bayern Müncheniä, pysy silti asiallisena.


      • rgo
        dogunen kirjoitti:

        Jutun mukaan Beckenbauer sanoi: "... sinun (Klinsmann) on paras juoda pari isoa tuoppia olutta..."

        Missäs sanotaan, että Klinsmann joi ne pari tuoppia, puhumattakaan, että olisi ruvennut juopottelemaan? Parin ison (ja melko miedon) baijerilaisoluen juonti ei sinänsä olisi juopottelua.

        Jos joku sanoo sinulle: "Kokeilepa kokaiinia", niin voiko tuon sanomisen jälkeen todeta sinun sortuneen huumeisiin?

        Et siedä Bayern Müncheniä, pysy silti asiallisena.

        että jos Beckenbauer sanoo jotakin, tottakai jokainen tekee niin. Tuo oli huumorilla kirjoitettu, luuletko että haudanvakavasti kirjoitin tuon. No huono itsetuntosi kyllä tuli ilmi.


      • rgo
        dogunen kirjoitti:

        Jutun mukaan Beckenbauer sanoi: "... sinun (Klinsmann) on paras juoda pari isoa tuoppia olutta..."

        Missäs sanotaan, että Klinsmann joi ne pari tuoppia, puhumattakaan, että olisi ruvennut juopottelemaan? Parin ison (ja melko miedon) baijerilaisoluen juonti ei sinänsä olisi juopottelua.

        Jos joku sanoo sinulle: "Kokeilepa kokaiinia", niin voiko tuon sanomisen jälkeen todeta sinun sortuneen huumeisiin?

        Et siedä Bayern Müncheniä, pysy silti asiallisena.

        semmoinen juttu, että Suomessa on melkoinen tabu alkoholista puhuminen, jos sanotaan, että joku juo olutta tarkoittaa se heti järjetöntä kännäämistä. Saksassa muutaman oluen juominen on ihan normaalia ja hyväksyttävää, se virkistää mieltä ja murheet unohtuvat. Käytin tosin tuota sanaa juopotella, mutta tarkoitin sillä, että Klinsmann juo sen verran, että humaltuu.


      • rgo
        dogunen kirjoitti:

        Jutun mukaan Beckenbauer sanoi: "... sinun (Klinsmann) on paras juoda pari isoa tuoppia olutta..."

        Missäs sanotaan, että Klinsmann joi ne pari tuoppia, puhumattakaan, että olisi ruvennut juopottelemaan? Parin ison (ja melko miedon) baijerilaisoluen juonti ei sinänsä olisi juopottelua.

        Jos joku sanoo sinulle: "Kokeilepa kokaiinia", niin voiko tuon sanomisen jälkeen todeta sinun sortuneen huumeisiin?

        Et siedä Bayern Müncheniä, pysy silti asiallisena.

        taas tuli eilen Bayernille flunssaiselle Hannoverille kaikista suurista puheista huolimatta. En minä vain voi olla samaa mieltä siitä, että Bayern on Euroopan parhaita joukkueita, heti kun on, niin myönnän mielelläni sen. Beckenbauer on muuten yksi kaikkien aikojen suosikkipelaajiani.


      • dogunen
        rgo kirjoitti:

        taas tuli eilen Bayernille flunssaiselle Hannoverille kaikista suurista puheista huolimatta. En minä vain voi olla samaa mieltä siitä, että Bayern on Euroopan parhaita joukkueita, heti kun on, niin myönnän mielelläni sen. Beckenbauer on muuten yksi kaikkien aikojen suosikkipelaajiani.

        OK ja hyvä, että tarkensit kirjoitustasi. Kun on lukenut, miten et pidä FC Bayernista, niin mieleen tuli, että tuo Klinsman juopottelee oli vahingoniloisena kirjoitettu. Ja niin sen tulkinnee moni muukin, luulisin.

        Jaa, enpä tiedä onko minulla heikko itsetunto. Ehkä jonkun asian suhteen, mutta ei futiksen. Tiedän kyllä, että Saksassa oluen juonti on "normaalia" eikä kännäämistä. Olen sitä mieltä, että Beckenbauer oli pelaajana tosi suuri, mutta kaikki sen lausunnot eivät sitä ole. Bayern ei muuten ole suosikkini, vaikka saksalaista futista olen seurannut jo tosi kauan.


      • rgo
        dogunen kirjoitti:

        OK ja hyvä, että tarkensit kirjoitustasi. Kun on lukenut, miten et pidä FC Bayernista, niin mieleen tuli, että tuo Klinsman juopottelee oli vahingoniloisena kirjoitettu. Ja niin sen tulkinnee moni muukin, luulisin.

        Jaa, enpä tiedä onko minulla heikko itsetunto. Ehkä jonkun asian suhteen, mutta ei futiksen. Tiedän kyllä, että Saksassa oluen juonti on "normaalia" eikä kännäämistä. Olen sitä mieltä, että Beckenbauer oli pelaajana tosi suuri, mutta kaikki sen lausunnot eivät sitä ole. Bayern ei muuten ole suosikkini, vaikka saksalaista futista olen seurannut jo tosi kauan.

        siinä, että Beckenbauer oli tosi suuri pelaaja ja loistava valmentaja, mutta erehtyy vanhemmiten yhä enemmän, siitä on kuitenkin kohta 20 vuotta, kun viimeksi valmensi.


    • wirttanen

      Bayernin hävittyä Bremenille 2-5.

      Netistä poimittua:
      Dogunen totesi Suomi24:ssä rgo:lle

      Kannattaisi sinunkin..
      ..mennä vetämään pää täyteen

      Tuo Dogunen on lähes aina oikeassa, joten rgo aloitti ilmeisesti ryyppyputken

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe