Hei kaikki! Olen muuttamassa Englantiin lokakuussa ja mun pitäis saada sinne toimitettua suurkuvatulostin. Koko n. 150 x 60 x 60 cm, paino n. 60 kg eli liian iso lähetettäväksi postitse. Kiirettä ei ole, eli toimitus saa kestää vaikka pari viikkoa.
Eli osaako joku suositella edullista rahtifirmaa tai vielä parempi olis jos joku olis menossa pakettiautolla tai isolla henkilöautolla lähiaikoina, mielellään Keski-Suomesta päin.
Iso paketti pitäis toimittaa Englantiin.
veli m
1
2876
Vastaukset 1
- Myos kiinnostunut
Kysase tollasesta virmasta. Jos onnistuu niin paa viestia tulemaan tahan jatkoksi paljon se maksoi?
http://www.waco.fi/contents/contact.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649