finnair plussa

=paskaa

eihän noita palkinto matkoja saa kun paskalähdöille..se siitä kanta-asiakkaan palkitsemisesta.

i ll fly lufthansa..

9

1729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flaieri

Itse olen taasen positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin lyhyelläkin varoitusajalla pistematkoja on tarjolla.
      Varasin viikko sitten perjantaina klo 12 pistelennot Pariisiin. Lähtö oli 4h varaushetkestä ja paluu myöhään sunnuntaina.
      Et kyllä niitä palkintolentojakin löytyy, mutta niinhän se on et nopeet syövät hitaat!

Siitä tosin oon aivan samaa mieltä, että pistepaikkoja/lento on kyllä aivan liian vähän.

• kukaan!

Finnair ei edes vastaa 4 t:n kuluessa!

Onko maksuton Finnair Plus -puhelinneuvonta?

Kuka haluaisi maksaa maksullisesta numerosta, jos vastauksena on, ettei matkoja kuitenkaan ole.

• on sanotaan nyt 10 000
        kukaan! kirjoitti:

Finnair ei edes vastaa 4 t:n kuluessa!

Onko maksuton Finnair Plus -puhelinneuvonta?

Kuka haluaisi maksaa maksullisesta numerosta, jos vastauksena on, ettei matkoja kuitenkaan ole.

Onhan tässä suuren huijauksen makua matkustajan näkökulmasta:

Jos Sinulla on Finnair Plus -pisteitä vaikkapa vain 10 000 ja halvin mahdollinen palkinto on hankittavissa 8 000 pisteellä, Sinulle jää 2 000 pistettä.

Jos pisteet ovat vanhentumassa, etkä pysty hankkimaan kuin sellaisen palkinnon, josta jää pisteitä, onko oikein, että loput pisteet mitätöityvät, kun niitä vaan ei voi käyttää, kun ei ole mitään, mihin niitä käyttää osamaksuna tai jollei niitä saa ostaa edullisesti lisää, kuten SAS jossain vaiheessa kampanjoi.

Ei systeemi voi perustua siihen, että pisteitä jää kerta toisensa jälkeen käyttämättä.

• muiden paikat

"et nopeet syövät hitaat!" - kyllä suomalaiset sananlaskut ovat sitten ilkeitä! etenkin kun niillä halutaan kiusta täälläkin; ei tuo ole lainkaan opiksi ja ojennukseksi, vaan osoitus siitä, että Suomen kansakin on erehtyväinen.

Mitä nopeudella on tekemistä Finnai Plus -palkintomatkojen varaamisen kanssa?!

Tarkoittaako ystävällinen palstalainen, että jos on valmis lähtemään neljän tunnin kuluttua Helsinki-Vantaalta Pariisiin, palkintomatkan voi saada? Se ei ihan sitten onnistu Inarista.

Palstalainen voi kertoa, alkaakohän sitten vasta järjestää asumista, halpaa hotellia?

Kaikki vihjeet ovat tervetulleita. Ellei halpaa majoitusta sopivalta paikalta saakaan, voiko lennon peruuttaa?

Miten voi tilata yhtä aikaa lennon ja majoituksen? Pieni logistinen ongelma.

Aivan eri asia onkin, jos on jotenkin ensin saanut varattua hotellin ilman kuluja, jollain toisella palkintomatkalla.

• flaieri

Mun mielestä ei oo yhtään ilkeetä sanoa, että nopeat syövät hitaat. Niin se vaan menee, paikkoja tuntuu olevan hyvinkin rajoitettu määrä, varsinkin jos aikoo pisteillä lentää.
        Mitä tulee asuinpaikkaasi, se on ihan oma valintasi, eikä sinänsä liittynyt millään tavoin alkuperäisen keskustelun aiheeseen, joten siihen en ota sen enempää kantaa.

Mä tosiaan varasin lennot ensin, sen jälkeen vasta majoituksen. Näin tulee yleensä toimittua, sillä majoituksen nyt löytää aina, kunhan vaan jaksaa vain nähdä hieman vaivaa sen etsimiseen.

En oo ihan varma, miten palkintolennon voi peruuttaa, jos sen varaa netistä. Sen tiedän kuitenkin, että jos varaat sen puhelinpalvelusta, sen voi peruuttaa kuluitta jos sitä ei ole vielä ehtinyt maksamaan.

Ja joo, mäkin oon huomannut sen, että jos haluu puhelimitse yhteyden Finnair Plussaan, saa kyllä varautua jonottamaan :(

• Sonjaliini

Itse en tietyistä syistä koskaan varaa hotellia etukäteen, vaan etsin sen vasta paikan päällä.

Kertaakaan en ole jäänyt ilman yöpaikkaa, enkä ole maksanut itseäni kipeäksi hotellista. Joten kyllä sitä voi helposti lähteä nopeallakin aikataululla matkaan.

Pointtisi Inarista hyväksyn, sieltä ei taideta ihan parissa tunnissa hurauteta lentokentälle... Vaikka lentokenttä olis lähempänäkin kuin Helsingissä...

• ei voi peruuttaa
        flaieri kirjoitti:

Mun mielestä ei oo yhtään ilkeetä sanoa, että nopeat syövät hitaat. Niin se vaan menee, paikkoja tuntuu olevan hyvinkin rajoitettu määrä, varsinkin jos aikoo pisteillä lentää.
        Mitä tulee asuinpaikkaasi, se on ihan oma valintasi, eikä sinänsä liittynyt millään tavoin alkuperäisen keskustelun aiheeseen, joten siihen en ota sen enempää kantaa.

Mä tosiaan varasin lennot ensin, sen jälkeen vasta majoituksen. Näin tulee yleensä toimittua, sillä majoituksen nyt löytää aina, kunhan vaan jaksaa vain nähdä hieman vaivaa sen etsimiseen.

En oo ihan varma, miten palkintolennon voi peruuttaa, jos sen varaa netistä. Sen tiedän kuitenkin, että jos varaat sen puhelinpalvelusta, sen voi peruuttaa kuluitta jos sitä ei ole vielä ehtinyt maksamaan.

Ja joo, mäkin oon huomannut sen, että jos haluu puhelimitse yhteyden Finnair Plussaan, saa kyllä varautua jonottamaan :(

Ainakaan rahoja ei saa takaisin. Tai siis pisteitä tai rahoja tai. Onpa yksinkertaista.

Tuo on kanssa noita ilkeitä lausahduksia, että ihminen valitsee itse asuinpaikkansa, etenkin kun jotkut puolueet harrastavat aluepolitiikkaa ja luovat työpaikkoja sinne, missä ihmiset eivät ole valmiina.

• ...

Palkintomatkapaikkoja on tietenkin rajoitetusti, mutta niin niitä on muillakin lentoyhtiöillä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että Finnairin pisteillä voi lunastaa palkintolentoja myös muiden yhtiöiden (kuten British Airways) lennoille, joskaan ei yhtä kätevästi kuin Finnairin omille.

• flaieri

Juurikin näin.
        BA:lta, Iberialta ja Malevilta löytyy yleensä aika hyvin pistepaikkoja Euroopan kohteisiin. BA:lla varsinkin aikaste laaja reittivalikoima.
        Miinuksena se, että allianssiyhtiöiden palkintolentovaraukset vain Finnair Plus palvelukeskuksen kautta, jonne täytyypi jonottaa :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8403
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4674
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4353
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3493
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3368
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2871
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe