Menetin äskettäin hermoni Movie Makerille, kun se ei suostunu näyttämään mun AVI-videoita enään.
Latasin sitten tilalle toisen videoeditointiohjelman, VideoSpinnin. Innoissani aloin laittamaan videoita muokkausvaiheeseen, mutta.. Sama ongelma kuin Movie Makerilla, se ei näyttänyt mun AVI videoita?
Nyt on vissiin jo ongelma jossain muussa kuin näissä ohjelmissa?
Kokeilin kolmella eri kameralla otettuja AVI videoita avata, mutta ei, vika ei siis ole kamerassakaan.
Nyt oon yrittäny kattoa videoita Media Playerilla mutta se ei avaa enää koko Media Player näyttöä.
Vika koneessa? Mitään mitä voin tehdä? Käyttöjärjestelmänä Vista, vaikuttaako asiaan?
Vielä toissa viikonloppuna toimi Movie Maker.
Pinnacle VideoSpin, ongelma!
ei ymmärrä
1
843
Vastaukset
- zeroforty
Ne videotiedostot ovat korruptoituneet, eli rikki, eikä niitä voi toistaa/editoida. Poista ne videot, ja tuo ne samat videot kamerastasi tietokoneelle uudestaan. Älä enään kuitenkaan käytä Movie Makeria: käytä sitä VideoSpiniä. Jos mammonaa on, osta Pinnacle Studio 12 tai Adobe Premiere Elements 4 tai 7. Muussa tapauksessa, pysyttele VideoSpinissä. Onhan sen tehnyt sentään Pinnacle, joka taitaa videoeditointi ohjelmistojen teon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869