Menetin äskettäin hermoni Movie Makerille, kun se ei suostunu näyttämään mun AVI-videoita enään.
Latasin sitten tilalle toisen videoeditointiohjelman, VideoSpinnin. Innoissani aloin laittamaan videoita muokkausvaiheeseen, mutta.. Sama ongelma kuin Movie Makerilla, se ei näyttänyt mun AVI videoita?
Nyt on vissiin jo ongelma jossain muussa kuin näissä ohjelmissa?
Kokeilin kolmella eri kameralla otettuja AVI videoita avata, mutta ei, vika ei siis ole kamerassakaan.
Nyt oon yrittäny kattoa videoita Media Playerilla mutta se ei avaa enää koko Media Player näyttöä.
Vika koneessa? Mitään mitä voin tehdä? Käyttöjärjestelmänä Vista, vaikuttaako asiaan?
Vielä toissa viikonloppuna toimi Movie Maker.
Pinnacle VideoSpin, ongelma!
ei ymmärrä
1
911
Vastaukset
- zeroforty
Ne videotiedostot ovat korruptoituneet, eli rikki, eikä niitä voi toistaa/editoida. Poista ne videot, ja tuo ne samat videot kamerastasi tietokoneelle uudestaan. Älä enään kuitenkaan käytä Movie Makeria: käytä sitä VideoSpiniä. Jos mammonaa on, osta Pinnacle Studio 12 tai Adobe Premiere Elements 4 tai 7. Muussa tapauksessa, pysyttele VideoSpinissä. Onhan sen tehnyt sentään Pinnacle, joka taitaa videoeditointi ohjelmistojen teon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542768
- 612611
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p302128- 631907
- 551885
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa341597Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123839Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37814