Kun Soneralla oli yhteydet poikki tuossa taannoin (16.9.) vuorokauden verran, niin nyt on tullut riesaksi sähköposti.
Sähköposti ilmoittaa, että tulossa olisi pirusti viestejä (about 50), mutta viestien saapuminen lakkaa ainaa samaan neljään viestiin. Poistan ne ja ne tulevat aina vain uudestaan. Muut viestit eivät suostu tulemaan.
Miten tämän saa loppumaan :)
Samaa postia pukkaa yhtä mittaa..
4
513
Vastaukset
- keowkd qwo kqw
menet webin kautta sinne boxiin ja POISTAT ne ärsyttävät viestit sitä kautta...
:)- Voi rähmä
Olen koittanut, mutta ei päästä Sonera sisään. Tunnukset ovat oikeat mutta tulee herja;
"Istunto on aikakatkaistu. Jos haluat jatkaa, sinun on kirjauduttava uudelleen."
Kirjaudun uudelleen ja tekee saman.... voi rähmä. - ajatellut,
Voi rähmä kirjoitti:
Olen koittanut, mutta ei päästä Sonera sisään. Tunnukset ovat oikeat mutta tulee herja;
"Istunto on aikakatkaistu. Jos haluat jatkaa, sinun on kirjauduttava uudelleen."
Kirjaudun uudelleen ja tekee saman.... voi rähmä.että ehkä Sonera voi auttaa?
- Voi rähmä
ajatellut, kirjoitti:
että ehkä Sonera voi auttaa?
Jep. Sonera auttoi ja jopa ilman pitkää jonotusaikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131