Kun Soneralla oli yhteydet poikki tuossa taannoin (16.9.) vuorokauden verran, niin nyt on tullut riesaksi sähköposti.
Sähköposti ilmoittaa, että tulossa olisi pirusti viestejä (about 50), mutta viestien saapuminen lakkaa ainaa samaan neljään viestiin. Poistan ne ja ne tulevat aina vain uudestaan. Muut viestit eivät suostu tulemaan.
Miten tämän saa loppumaan :)
Samaa postia pukkaa yhtä mittaa..
4
478
Vastaukset
- keowkd qwo kqw
menet webin kautta sinne boxiin ja POISTAT ne ärsyttävät viestit sitä kautta...
:)- Voi rähmä
Olen koittanut, mutta ei päästä Sonera sisään. Tunnukset ovat oikeat mutta tulee herja;
"Istunto on aikakatkaistu. Jos haluat jatkaa, sinun on kirjauduttava uudelleen."
Kirjaudun uudelleen ja tekee saman.... voi rähmä. - ajatellut,
Voi rähmä kirjoitti:
Olen koittanut, mutta ei päästä Sonera sisään. Tunnukset ovat oikeat mutta tulee herja;
"Istunto on aikakatkaistu. Jos haluat jatkaa, sinun on kirjauduttava uudelleen."
Kirjaudun uudelleen ja tekee saman.... voi rähmä.että ehkä Sonera voi auttaa?
- Voi rähmä
ajatellut, kirjoitti:
että ehkä Sonera voi auttaa?
Jep. Sonera auttoi ja jopa ilman pitkää jonotusaikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 631764
Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)1091443Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.1721411Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781246Miten musta tuntuu
että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis42831Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden
Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j235766Helteet paljastaa.
Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va50752Jos en olisi rakastunut sinuun
voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.57722- 47706
- 128693