Onko kenelläkään tietoa onko SATO firmalla tapana jollainlailla remontoida asuntoa asukkaiden vaihtuessa? Kävin eilen tarjottua asuntoa katsomassa,ihan sopiva minulle,kyllä minä sen vuokraan vaikka asunto on aika kehnossa kunnossa. Lähes 30 vuotta vanha talo,ilmeisesti asuntoa ei ole koskaan remontoitu,vain asuttu;) Mikäli SATO ei remontoi,osallistuuko firma kustannuksiin jos asukas itse maalaa,tapetoi,ym.?
Kiitos asiallisista vastauksista.
SATO asunnot....
8
1850
Vastaukset
- asiallista
kysyä Satosta. Ensi vuoden alusta on valtion budjettiehdotuksessa maininta, että kotitalousvähennys on 3000eur/nuppi (max. työn osuudesta 60%laskettuna). Mikäli huoneistossasi remonttiin sattuu osallistumaan ns. avopuoliso tai lapsi, jotka itse maksavat osansa rempasta (työn osuudesta), hekin saavat em. vähennyksen. Tarvikkeet joudut kuitenkin itse tai sitten se SATO maksamaan... ja sinä korotettuna vuokrana lopulta.
- satoasukas
Hei asun itse Sato asunnossa ja tiedän että maalit saa RTV:tä tapetteja ei anneta, isännöitsijä laittaa sinne lähetteen kun pyydät mutta jos kunto on huono niin pidä puolesi että Sato kunnostaa ennen kuin muutat tai sitten kun jo asut.Pidä puolesi(meidän kiinteistössä saa laminaatit lattiaankin kunhan itse asennuttaa ne.
Kevät terveisin Paula - Sato asuntojen vanki
Hei!
Kannattaa miettiä ennen kuin muuttaa Saton asuntoihin.
Huolto nimittäin ei pelaa. Asuntojen annetaan ränsistyä.
Vuokralla asuvat saavat lahjan joka vuosi, eli vuokrankorotuksen. Hinnat hipovat jo taivasta näin huonokuntoisesta talosta jossa mikään ei toimi.
Netti ja televisio pimeinä jo toistamiseen kuukauden sisällä. Asunnossa jäätävän kylmä.
Viime kesänä vettä ei tullut miltei vuorokauteen ja justiinsa helteen ollessa pahin.
Äänieristys olematon.
Tyhjillään monia asuntoja koska normi ihmisellä ei varaa vuokriin joten näihin muutta pelkästään pakolaisia joiden vuokria maksaa kokonaisuudessaan Sossu.- Liioittelet raakasti
Tässä keskustelussa useimmat liioittelee ongelmia Saton kanssa. Sato on kuitenkin vuokranantaja myös todella monelle suomalaiselle perheelle eikä vain kaapuväelle ja muille ei-toivotuille jotka saisi palauttaa lähtömaihinsa. Sato kuin myös vvo ovat merkintekijöitä ennen muita kun puhutaan vuokra-asuntojen tarjoajista valtakunnallisella tasolla. Niillä on tarjolla todella ihastuttavia ja riemastuttavia asuntoja eri puolella suomea jopa sellaisin hinnoin johon riittää rahat.
- Kokemusta liikaa
HOH HOH. Kaikki Saton ja VVO:n asunnot mitä olen nähnyt on tehty erittäin halvoista materiaaleista ja suunniteltu muutenkin päin P:tä. Vuokrat on järkyttävät, kiitos vuokrantasauskusetuksen jolla saadaan liikevoittoprosentit lähelle 35% tasoa.
- Skädäm
Älkää uskoko tuota vvo ja sato vastaista probakandaa ne on vain kateellisia kun eivät ole päässeet asumaan noiden vuokranantajien asuntoihin.
Luuletko että, vaihtoehdot ovat vain VVO tai Sato. Olet väärässä.
Muita ihania koteja ihmisille löytyy löydät myös osoitteista www.auroranlinna.fi tai www.helsinginkorkotukiasunnot.fi sekä osoitteesta http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/searchlist.action?officeid=166
Myös http://www.kas.fi/ ja http://www.merimieselakekassa.fi/fi/Etusivu/Asunnot/Sivut/default.aspx sekä monesta muusta osoittesta jotka niin usein unohtuvat kun luullaan, että on vain sato tai vvo
Vuokrat ovat kohtuullisella tasolla ja iloset asukkaat. Jos asumisen laaturatkaisee TA-Asunnot parasta nyt.
- ei_ikinä_satoa
Tässä vihdoin totuus joten ymmärtäkää nyt Satoa täytyy välttää kuin ruttoa
Vuokrasopimus Saton kanssa on Saton laatima sopimusansa varokaa Saton kanssa sopimuksia petettyjä ja pettyneitä on jo pilvin pimein
Kiskontaa hometta epäasiallista asiakaspalvelua asiat ei vaan toimi Saton kanssa.
Saton liike-idea on varsin yksiselitteinen ensin vuokraavat pääomistajalta sitten pistävät hintaan ilmaa ja tarjoavat haluamalleen uhrille jonka imevät sopimusansa menettelyillään kuiviin ja tekevät tämän elämästä epämiellyttävän.
Jotain jo kertoo Saton Pietarin kytkökset, lähempi tarkastelu paljastaa sen että Satoa rahoittaa itä-mafia ja esimerkiksi Saton ylimalkaisesti ylihinnoitellut hotellikodit helsingissä on puhtaasti alamaailman pyörityksessä
Sato on kylmäverinen liikeyritys joka käyttää hyväksi ihmisten hätää asunnottomuutta ja ahdinkoa.
Asuntoa tarvittaessa vuokratkaa se suoraan omistajalta esimerkiksi pääkaupunkiseudulla on erittäin hyvin saatavilla asunto suoraan vuokralle suoraan sen omistajalta ja terveellisellä pohjalla.
Välttäkää Saton kaltaista välistä vetäjää säästätte yöunet.
https://taloudensanomat.wordpress.com/- Anonyymi
Olipa kyllä melkoinen trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279