Onko pahaa sanottavaa

Labbiksesta?

Ei sillä että sitä toivon mutta vaan ihmettelen kun mistään en löydä yhtään negatiivistä kirjoitusta!?
Yleensä joka rodussa jotain joten kertokaa nyt tähän jos on jotain huonoakin tässä rodussa:)
Lapsiperheeseen ollaan laittamassa kyseistä rotua!

10

1857

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ogelmana
      • 1 labbis

Ollu labbista kirjoituksestasi päätellen ei ainakin niin toivoisin osoittaa omistajansa kykenemättömyyttä hoitaa koiraansa jos labbiksen lihottaa.

• 1 labbis

Labbiksen kotisivut kyllä siellä sanotaan labbiksen pimeästä puolestakin.
      Labbiksen nuoruus on raskasta aikaa omistajalleen huonekalut ym syödään .
      -Rauhoittuu hieman n 5vuotiaana paranee vanhetessaan olettaen että pennusta asti on opetettu kunnolla.
      -Karvan lähtö jatkuvaa
      - Mikäli ei aktivitteettia tarpeeksi keksii itse .
      - Sateisella säällä lenkin jälkeen käytettävä suihkussa hiekkaa
      jää sittenkin hiekkaa on lattialla matoilla.
      - ylisosiaalisuus jossain määrin ongelma
      - Vaativa opetettava yleensä pilataan opetusta tekemällä labbiksesta keppihassu siinä pääsee helpoimalla koiran ulkoiluttamisella mikä riehaannuttaa entistä enemmän ja vaikeuttaa koiran oppimista.
      -Taluttaa varmasti omistajansa jos ei kouluta kunnolla pentukouluun ja sit jatkokoulutukseen.

• Nuuskunenä

ja hössöttää liikaa lähes tauotta. On jo 7-vuotias mutta yhä virtaa riittää enemmän kuin duracell-pupussa eli aina pitäs puuhata jotain leikkimisestä lenkkeilyyn ja kaikkee mahollista. Koiramaailman adhd :)
        Ok, kyllähän se kuolaa ja ainakin meidän koira rupee helposti haisemaan "koiralle" mutta muuten helpompi pitää siistinä kuin ex kultsumme pitkine karvoineen.
        Ihan mukava koirahan se labbis on mutta seuraavan kerran rotuvalintani on vähemmän vilkas ja enemmän "paimenkoiramainen"

• 1 labbis
        Nuuskunenä kirjoitti:

ja hössöttää liikaa lähes tauotta. On jo 7-vuotias mutta yhä virtaa riittää enemmän kuin duracell-pupussa eli aina pitäs puuhata jotain leikkimisestä lenkkeilyyn ja kaikkee mahollista. Koiramaailman adhd :)
        Ok, kyllähän se kuolaa ja ainakin meidän koira rupee helposti haisemaan "koiralle" mutta muuten helpompi pitää siistinä kuin ex kultsumme pitkine karvoineen.
        Ihan mukava koirahan se labbis on mutta seuraavan kerran rotuvalintani on vähemmän vilkas ja enemmän "paimenkoiramainen"

Huilaakin pitemmän lenkin jälkeen puhumattakaan et on päivä metsässä kuljettu.Onhan labbis kuitenkin luonteena palvelualtis ja hyvää tahtova labbis ei kerkeä aina opetelemaan makupala auttaa asiaan.Moni toinen rotu vielä vaikeampi saada palvelemaan omistajaansa.

• Täältä.

Siis onhan niissäkin paljon negatiivisiä puolia
      esim se että ne tarttee joka päivä 2x 9km lenkin ja ne syö paljon ja niistä lähtee paljon karvaa,mulla on niistä omaa kokemusta..

• 1 labbis

Sinutkin labbiksen energisyys et joutuu päivittäin jopa itsekkin lenkille kuin koira vaatii mikä muuten jäis tekemättä.Eipä labbis kokoonsa nähden erityisen paljon syö jos ei ruokaa liikaa anna.

• omistaja 2

Nivelten kasvuhäiriöt. Muuten aivan mahtava rotu:)

• Mitä tehdä

Jos koira alkaa synnyttää, mitä on tehtävä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe