Forssan baarit/yökerhot?

matkamake

Missä kannattaa/ ei kannata käydä? Joutuuko helposti tappeluun? Kiitos vastauksista.

19

8112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninnuliini79

Statuksessa ehdottomasti. Siellä on mukava henkilökunta ja aivan ihanat portsarit, varsinkin se naapurista tullut. :-) Ei juurikaan järjestyshäiriöitä.

• cxz

Juu, Statukseen vaan!

Ikähaarukat kärjistettynä:
        BAR 54 18-20v
        Status 20-35v
        Koskenniska 35-...RIP

Ehdottaisin, että Kultajyvässä alkuilta ja Statuksessa loput. Mulle on ainakin toimiva yhdistelmä.

Jaa niin, Blue Pool unohtui. Se kannattaa myös käydä tsiikaamassa. Ottaa siellä vaikka alut ja si Statukseen...

• junttidiskokunkku

...statuksessa viime lauantaina, ekaa kertaa, Einiä kuuntelemassa.

Ihan jees mesta! Muutama huomautuskin toki löytyi.

Osa porukasta oli liian päihtynyt, ei sillai haitannut, pisti vain silmään. Kaverit nukkuivat
        välillä pöydissä! No, onhan hyvä kerätä vähän voimia, paikka on kuitenkin myöhään auki ; )

Mut sitten se asia mikä vaivasi, oli sen Bodari poken käytös, kun kaveri veti rundinsa paikan ympäri! Aina tullessaan tanssilattialle poken piti rynniä porukan läpi! Osaa mies tanssijoista tämä Herkuleksen alku töni pois tieltä!!
        Olihan ala-arvoista käytöstä! Perkele!

Lisäksi jengillä ei ollut alkeellisintakaan kunnioitusta kenenkään istumapaikkoja kohtaan.
        Itsekkyyttä parhaimmillaan!

• vierestä nähnyt
        junttidiskokunkku kirjoitti:

Osa porukasta oli liian päihtynyt, ei sillai haitannut, pisti vain silmään. Kaverit nukkuivat
        välillä pöydissä! No, onhan hyvä kerätä vähän voimia, paikka on kuitenkin myöhään auki ; )

Mut sitten se asia mikä vaivasi, oli sen Bodari poken käytös, kun kaveri veti rundinsa paikan ympäri! Aina tullessaan tanssilattialle poken piti rynniä porukan läpi! Osaa mies tanssijoista tämä Herkuleksen alku töni pois tieltä!!

Lisäksi jengillä ei ollut alkeellisintakaan kunnioitusta kenenkään istumapaikkoja kohtaan.

Taisi kuitenkin vain ohjata heiluvia ja hyppiviä ihmisiä ihan asiallisesti sivuun. Ainakin minua, taputti ystävällisesti olkapäälle ja sanoi että anteeksi pääsisikö ohitse. Ei pidä ihan kaikkea tulkita kuin piru raamattua. Ja olen ko. henkilön kanssa jutellutkin useaan otteeseen ja on muuten harvinaisen mukava ja fiksu ihminen.

• asiakkaana ollut

Kertaakaan ei kyseinen poke kulkenut ainakaan itse tanssimassa ollessani väkijoukon läpi vaan kiersi tanssilattian laidoilta. Taitaa taas joku joka on ohjattu baarista ulos olla asialla mustamaalaamassa täällä. Ja tuskin siellä kukaan työntekijöistä asiakkaita tuuppii muutenkaan, en ainakaan usko enkä ole kuullut.

• junttidiskokunkku
        asiakkaana ollut kirjoitti:

Kertaakaan ei kyseinen poke kulkenut ainakaan itse tanssimassa ollessani väkijoukon läpi vaan kiersi tanssilattian laidoilta. Taitaa taas joku joka on ohjattu baarista ulos olla asialla mustamaalaamassa täällä. Ja tuskin siellä kukaan työntekijöistä asiakkaita tuuppii muutenkaan, en ainakaan usko enkä ole kuullut.

...tää on vähän kuin pikkulapset;

Ei meidän poke, mut ne muut ; )

Kuitenkin omin selvin silmin ja vierestä nähty.

Minua ei ole koskaan ohjattu baareista, eikä yökerhoista ulos, minkään häiriökäyttäytymisen
        vuoksi, kas kun olen aina liikkeellä selvinpäin.

• junttidiskokunkku
        vierestä nähnyt kirjoitti:

Taisi kuitenkin vain ohjata heiluvia ja hyppiviä ihmisiä ihan asiallisesti sivuun. Ainakin minua, taputti ystävällisesti olkapäälle ja sanoi että anteeksi pääsisikö ohitse. Ei pidä ihan kaikkea tulkita kuin piru raamattua. Ja olen ko. henkilön kanssa jutellutkin useaan otteeseen ja on muuten harvinaisen mukava ja fiksu ihminen.

...muuten se piru, tulkitsee sitä raamattua?

"Ja olen ko. henkilön kanssa jutellutkin useaan otteeseen ja on muuten harvinaisen mukava ja fiksu ihminen."

Ei käy kiistäminen, varmasti on mukava heppu!

Osaan kyllä eroittaa ystävällisen ja vähemmän ystävällisen tönäisyn.

• kyllästynytkö?

...tää on vähän kuin pikkulapset;

Ei meidän poke, mut ne muut ; )

Kuitenkin omin selvin silmin ja vierestä nähty.

Minua ei ole koskaan ohjattu baareista, eikä yökerhoista ulos, minkään häiriökäyttäytymisen
        vuoksi, kas kun olen aina liikkeellä selvinpäin.

Sinällään jo kummallista että tänne joku märisee että poke on töninyt jotain. Mutta ei kukaan asianosainen. Vaikuttaa ihan mustamaalaamiselta koko homma. Olin itsekkin viikonloppuna molempina päivinä Statuksessa ja ainoa tapaus johon voisi tuota yhdistää oli kun kyseinen poke ohjasi kolmen promillen humalassa olevaa miestä pois tanssilattialta. Eikä sitäkään sen kummemmin tuuppinut vaan aika isällisesti ohjaili oven suuntaan. Toivottavasti tämä ketju ei muutu taas turhanpäiväiseksi märinäpalstaksi. Ravintola on jees ja koko henkilökunta siellä ovimiehistä omistajaan ihan mukavaa sakkia.

• junttidiskokunkku
        kyllästynytkö? kirjoitti:

Sinällään jo kummallista että tänne joku märisee että poke on töninyt jotain. Mutta ei kukaan asianosainen. Vaikuttaa ihan mustamaalaamiselta koko homma. Olin itsekkin viikonloppuna molempina päivinä Statuksessa ja ainoa tapaus johon voisi tuota yhdistää oli kun kyseinen poke ohjasi kolmen promillen humalassa olevaa miestä pois tanssilattialta. Eikä sitäkään sen kummemmin tuuppinut vaan aika isällisesti ohjaili oven suuntaan. Toivottavasti tämä ketju ei muutu taas turhanpäiväiseksi märinäpalstaksi. Ravintola on jees ja koko henkilökunta siellä ovimiehistä omistajaan ihan mukavaa sakkia.

...ei tuo sinun märinäsi asiaa miksikään muuta.
        Joskus tosiasioiden kuuntelu voi kirpaista. Sinänsä paikka oli jees, aion tulla uudelleenkin.

• janne_v

...ei tuo sinun märinäsi asiaa miksikään muuta.
        Joskus tosiasioiden kuuntelu voi kirpaista. Sinänsä paikka oli jees, aion tulla uudelleenkin.

Mikä kenenkin mielestä on tosiasia? Näkemyksiä ja mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin.

• junttidiskokunkku
        janne_v kirjoitti:

Mikä kenenkin mielestä on tosiasia? Näkemyksiä ja mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin.

...tämä sopisi aivan hyvin tuolle edellisellekin vastaajalle?

"jokaisella oma näkemys
        janne_v 22.9.2008 klo 22.47

Mikä kenenkin mielestä on tosiasia? Näkemyksiä ja mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin."

• raimolasi

niin junttidiskokunkun tekstistä paistaa taas joku kateus tai katkeruus. Osa oli liian päihtynyt, Istumapaikkoja ei kunnioitettu, portsari töni. Ikinä ei oo omalle kohdalle moista sattunut. Tai ehkä kyse onkin siitä että miten asioita kokee... kävit varmaan vessassa ja joku istu sun paikalle sillä välillä, pöytävarauksia kun ei oo. Kaverit nukkuivat, olisit menny herättämään tai ilmottamaan jollekkin jos henkiläkunta ei reagoi niin sit vaan ilmotuksia eteenpäin. Portsari töni ihmisiä? Varmasti on saattanut vahingossa tönäistä jos vaikka on juossut tappelun väliin. Tai sitten kompastunut johonkin. Tai sitten joku apina on tönäissyt eka. Eihän tanssimassa käy ku naiset ja tuskin se nyt sentään naisia siellä tuuppi menemään?

• ...
        raimolasi kirjoitti:

niin junttidiskokunkun tekstistä paistaa taas joku kateus tai katkeruus. Osa oli liian päihtynyt, Istumapaikkoja ei kunnioitettu, portsari töni. Ikinä ei oo omalle kohdalle moista sattunut. Tai ehkä kyse onkin siitä että miten asioita kokee... kävit varmaan vessassa ja joku istu sun paikalle sillä välillä, pöytävarauksia kun ei oo. Kaverit nukkuivat, olisit menny herättämään tai ilmottamaan jollekkin jos henkiläkunta ei reagoi niin sit vaan ilmotuksia eteenpäin. Portsari töni ihmisiä? Varmasti on saattanut vahingossa tönäistä jos vaikka on juossut tappelun väliin. Tai sitten kompastunut johonkin. Tai sitten joku apina on tönäissyt eka. Eihän tanssimassa käy ku naiset ja tuskin se nyt sentään naisia siellä tuuppi menemään?

mitäköhän te taistelette jostain statuksen "paremmuudesta"... ei kuulu ihan forssan suosituimpiin "yökerhoihin" kuitenkaan että turha semmosta mennä arvosteleen..

• junttidiskokunkku
        raimolasi kirjoitti:

Se on merkillistä, että silloin kun joku huomaa teidän omassa täydellisessä valtakunnassanne jotakin korjattavaa, ei puututa niihin epäkohtiin, vaan epäillään kirjoittajan motiivia!
        Kateus ja katkeruus kortti nykäistään hihasta kun muuhun ei pystytä!

Mikä mielestäsi on tuon mainitsemasi katkeruuden ja kateuden syy?

Ja nyt pitää muistaa, että kysymys on vain ja ainoastaan tuosta yhdestä pokesta, ei koko Statuksen henkilökunnasta, joista minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa. Minkä uskoisit motiivini olevan tuossa muun henkilökunnan kehumisessa?
        Katkeruudeksi ja kateudeksi sitä tuskin voi sanoa, vai kuinka?

Nyt kun huomio ja käsityskykyäni on arvosteltu ja suorinvartaloin ilmoitettu se mustamaalaamiseksi, märinäksi, kateudeksi ja katkeruudeksi! Lienee paikallaan kysymys.

Voiko mielestäsi Statuksessa sattua henkilokunnan toimesta jotakin hyvän tavan vastaista? Tai peräti laitonta? Voiko mielestäsi näin tapahtua jossakin muussa yökerhossa kuin Statuksessa? Jos, niin, millä perusteella sinun omassa rakkaassa yökerhossasi ei näin voisi tapahtua?

Kirjoitit:

"Eihän tanssimassa käy ku naiset ja tuskin se nyt sentään naisia siellä tuuppi menemään?"

Heh, et kai ollut aivan tosissasi kun tuon kirjoitit? Tai sitten teilläpäin on kokenut ja asiansa osaava kirurgi, joka on tehnyt joukon erittäin onnistuneita sukupuolenvaihdosleikkauksia!
        Noilla "naisilla" jotka tuolloin tanssi, ja joita poke kävi tönimässä, oli komeat ja tyylikkäät puvut ja kravatit!

"Ikinä ei oo omalle kohdalle moista sattunut."

Kannattaisiko joskus olla selvinpäin liikkeellä,
        silloin huomaa paljon mielenkiintoisia asioita...

• junttidiskokunkku
        ... kirjoitti:

mitäköhän te taistelette jostain statuksen "paremmuudesta"... ei kuulu ihan forssan suosituimpiin "yökerhoihin" kuitenkaan että turha semmosta mennä arvosteleen..

...ei ole vielä kertynyt kuin Koskenniskasta, joka oli täydellinen fiasko ja Statuksesta, joka oli kyllä unelmapaikka tuon ensimmäisen jälkeen!

Mitäs muita tasokkaita yökerhoja teiltäpäin löytyy?

• Totean vaan
        ... kirjoitti:

Hei

Minusta Forssan ravintoloita/yökerhoja ei voi verrata toisiinsa! Jokaisessa paikassa kun on kohderyhmä eri.
        Tälläiset kinaamiset täällä ovat ihan turhia. Ihmiset osaavat varmasti itse päättää mikä ravintoloista on heidän paikkansa.

• zibro

kaikissa forssan baareissa ole mahdollisuus joutua tappeluun tosin se on loppu peleissä sinusta itsestä kiinni että joudutko tappeluun vai et

• ....

Kyllä siinä melko pitkälti itse pystyy vaikuttamaan, että joutuuko niihin tappeluihin. Vaikka täytyy sanoa, ettei aina syy ole itsessä, joskus on vierestä seurannut kun liian humaltunut ihminen menee uhoamaan ja AIVAN turhaan. Ja toinen osapuoli yrittää vain mennä pois. Mutta ainahan niitä riitapukareita on. Mutta ravintolassa onneksi on se poke, joka sitten yleensä asioihin ehtii puuttumaan hyvissä ajoin.

• Epäonnen kaveri
        .... kirjoitti:

Kyllä siinä melko pitkälti itse pystyy vaikuttamaan, että joutuuko niihin tappeluihin. Vaikka täytyy sanoa, ettei aina syy ole itsessä, joskus on vierestä seurannut kun liian humaltunut ihminen menee uhoamaan ja AIVAN turhaan. Ja toinen osapuoli yrittää vain mennä pois. Mutta ainahan niitä riitapukareita on. Mutta ravintolassa onneksi on se poke, joka sitten yleensä asioihin ehtii puuttumaan hyvissä ajoin.

Jaa että poket tulee väliin. Ainoat poket jotka oikeasti tulevat väliin tappelun alkaeassa on bar 54 siellä uskaltaa olla kun tietää että jos tulee harmia niin poket heittää rähisijät pihalle! Fakta.. Muualla poket ottavat vain narikka rahansa ja naureskelevat jos joku saa turpaansa. Tämän olen itse nähnyt muutamassa forssalaisessa baarissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe