Aprilia Sx -08

bfgbcv

Millä väleillä sais ton kulkemaan n. 60 km/h ja kiihtymään hyvin ???


Kiitos vastauksista !!!

27

4742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luiclcnkasghm

      Et sä saa sitä millään kiihtyyn ja kulkeen hyvin vakiota ratastamalla.. Ota koko holkki pois ja sitte jos kulkee sun mielestä liian kovaa nii laita taakse isompaa tai eteen pienenpää... Suosittelen jos haluut "vakion" ja et se ottaas kierroksii enemmän ja olis hyvä pomperi vehjes nii ota holkki ja hukka putki pois ja välit 10/58 nii menöö sellasen 55-60 mut kyl kiihtyy vitun hyvin...

      • Nimetön

        Minulla on aivan uusi aprilia sx 50 ja haluaisen että se lähtisi kovempaa. Miten saan sen menemään kovempaa? Ja mita tapahtuu jos otan rajottimen pois lähteekö se kovempaa?


      • kahsdkahs
        Nimetön kirjoitti:

        Minulla on aivan uusi aprilia sx 50 ja haluaisen että se lähtisi kovempaa. Miten saan sen menemään kovempaa? Ja mita tapahtuu jos otan rajottimen pois lähteekö se kovempaa?

        http://tinyurl.com/b2knwq


      • zimppiz
        Nimetön kirjoitti:

        Minulla on aivan uusi aprilia sx 50 ja haluaisen että se lähtisi kovempaa. Miten saan sen menemään kovempaa? Ja mita tapahtuu jos otan rajottimen pois lähteekö se kovempaa?

        elikkä sitä ei ole rajoitettu cdi poksilla vaan kureilla jotka on alkukäyrässä .. välit kannattaa vaihtaa ja ja jotain 65 suutyinta ni menee hyvin


      • jooooooo
        Nimetön kirjoitti:

        Minulla on aivan uusi aprilia sx 50 ja haluaisen että se lähtisi kovempaa. Miten saan sen menemään kovempaa? Ja mita tapahtuu jos otan rajottimen pois lähteekö se kovempaa?

        Otat vaan alkukäyrästä sen pillikurin pois ja sitten olis hyvä vaihtaa suutin, mutta se ei oo pakko ku voit ottaa välillä 60 huiput ryyppy päällä. Ja jos et uskalla pilata alkukäyrää niin ostat sitten uuden kuristamattoman alkukäyrän ja se maksaa 40e ja jos nyt värillä ei oo väliä niin saat 33eurolla mustan alkukäyrän täältä ja sen jälkeen se menee varmaan sen 80-90 km/h: http://www.mopomesta.fi/kauppa/product_info.php?products_id=430

        Ja muista, että olet sitten itse vastuussa kaikesta mitä mopolle teet ja se voi leipasta aika helposti jos ajat pitkän matkan kaasupohjassa... Itse kuitenkin olen ajanut pillittömällä alkukäyrällä sen 7000km ilman kone vikoja...


      • AlEKSIX
        jooooooo kirjoitti:

        Otat vaan alkukäyrästä sen pillikurin pois ja sitten olis hyvä vaihtaa suutin, mutta se ei oo pakko ku voit ottaa välillä 60 huiput ryyppy päällä. Ja jos et uskalla pilata alkukäyrää niin ostat sitten uuden kuristamattoman alkukäyrän ja se maksaa 40e ja jos nyt värillä ei oo väliä niin saat 33eurolla mustan alkukäyrän täältä ja sen jälkeen se menee varmaan sen 80-90 km/h: http://www.mopomesta.fi/kauppa/product_info.php?products_id=430

        Ja muista, että olet sitten itse vastuussa kaikesta mitä mopolle teet ja se voi leipasta aika helposti jos ajat pitkän matkan kaasupohjassa... Itse kuitenkin olen ajanut pillittömällä alkukäyrällä sen 7000km ilman kone vikoja...

        Miten aprilia sx 50cc saa kiihtymään paremmin,mutta ei tarvitsisi nopeuden nousta ?!?


      • ex apriliamies
        zimppiz kirjoitti:

        elikkä sitä ei ole rajoitettu cdi poksilla vaan kureilla jotka on alkukäyrässä .. välit kannattaa vaihtaa ja ja jotain 65 suutyinta ni menee hyvin

        johan o amis pätemässä... 06---> apriliossa on vakiona 80 suutin ja kuri löytyy alku käyrästä.


      • Pilkunusnus

        Eipä rabasaan 10 piikkistä saa


      • pikunusnus2
        Pilkunusnus kirjoitti:

        Eipä rabasaan 10 piikkistä saa

        ei apikassa oo rabasaa, idiootti


      • apikkapoju
        pikunusnus2 kirjoitti:

        ei apikassa oo rabasaa, idiootti

        On siinä Rabasa vitun retardi! Vuosimallista 2006 eteenpäin on rabasa,koska Derbi osti sillon Aprilian.


    • melkeivakio

      Niin että sattuisitteko tietään että mistä sais tilattuu/ostettuu aprilian rx/sx -08 malleihin racing alkukäyrää nii ei tarvis tota vakio alkukäyrää pilata (:

      • esgsegdsgfsd

        motot häme


      • dsdfssasa
        esgsegdsgfsd kirjoitti:

        motot häme

        ei siä näytä löytyvän ku vaan derbi sendan ja gileran ku mun mielestä ne ei sovi tohon mun räxään ku se on -08 vuosimallii...


      • sopii
        dsdfssasa kirjoitti:

        ei siä näytä löytyvän ku vaan derbi sendan ja gileran ku mun mielestä ne ei sovi tohon mun räxään ku se on -08 vuosimallii...

        Pitäis sopia, apriliassa on derbin kone ja muutenkin suurin osa on derbiä joten pitäisi sopia


      • sherlock_69
        sopii kirjoitti:

        Pitäis sopia, apriliassa on derbin kone ja muutenkin suurin osa on derbiä joten pitäisi sopia

        Eikä vain jotkut osat vaan kaikki ovat derbin osia Sx on sekoitus Xtremeä,DRD pro:ta ja DRD racingiä.


      • oosse
        esgsegdsgfsd kirjoitti:

        motot häme

        se alkukäyrä ei sovi suoraan siihen vaan sitä täytyy muokata!!


      • oosse?
        oosse kirjoitti:

        se alkukäyrä ei sovi suoraan siihen vaan sitä täytyy muokata!!

        no niin. ite tilasin moto hämeestä sen turbokitin racing alkukäyrän... se ei sovi siihen suoraan!! sitä taytyy vähän taivuttaa ja sitten hitsata.. nyt kiinni 08 sx:ssä
        ja ottaa vakio väleillä tasasella noin 70km/h!!

        ps. kannettee ostaa jos osaa vähän muokata ja hitsata.. muuten avuttomille turha ostos!!!


      • pimppaamaa
        oosse? kirjoitti:

        no niin. ite tilasin moto hämeestä sen turbokitin racing alkukäyrän... se ei sovi siihen suoraan!! sitä taytyy vähän taivuttaa ja sitten hitsata.. nyt kiinni 08 sx:ssä
        ja ottaa vakio väleillä tasasella noin 70km/h!!

        ps. kannettee ostaa jos osaa vähän muokata ja hitsata.. muuten avuttomille turha ostos!!!

        Onko sama juttu -07 mallissa ? nopee plz. tilasin just tnään :D


      • GORSE
        pimppaamaa kirjoitti:

        Onko sama juttu -07 mallissa ? nopee plz. tilasin just tnään :D

        no johan sie ite näet että meneekö se suoraan siihen!


    • sx 50cc

      ottaa pillikuristuksen pois ni kiihtyy paljon paremmin mut huiput ei paljoo nouse

    • TURBO KIT!

      Laita turbokit kiinni nii kiihtyy. itel toimii ainaki

    • 5454789

      Tehopakoputkella saat hyvän kiihtyvyyden ja välityksillä voit säätää huippunopeutta.

    • Bensalenkkarin ratkaisu

      Nonii eli annat hukkaputken olla, ota putki irti ja ihan alusta se pilli pois ja huippujen mukaa vaihtelet eturatasta. Tulee mös halvimmaks

    • hp sx

      Missä mahtaa olla vika aprillia sx mopo käynnissä ja paikallaan vauhti mittarissa heittelee miten sattuu samalla palaa öljy/lämpö valot kaikki on tark. ja ok

      • anaalipeppu

        sulake palanu, löytyy akun vierestä semmosesta muovisesta kopasta


      • jorma 69

        Tai akku menyt


    • tehoderbi

      laita joku tehoputki esim. metrakit thrower tai tecnigas e-nox ja jotku 12- 65 välit
      ja tietenkin isompi suutin (jotai 90-95)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe