Tässä olen surffailut ja etsinyt tilaa missä sais tarjoilun ja tilan mihin mahtuu 80henkeä. itse toisen juomat. olisiko kenelläkään kokemuksia tai infoa? vähän on pääpyörällä kaikesta tälläsestä:D budjetti max:5000e
häätila hki,espoo ja vantaa
miimii
4
1039
Vastaukset
- Mie vain
Kävin googlaamassa ihan mielenkiinnosta noita juhlatiloja ja ainakin haulla Espoon Matkailu Oy, tuli komea lista kokous- ja juhlapaikoista. Yhtenä esimerkkinä todella kaunis Kaisankoti Bodomjärven pohjoispuolella. Mutta mene itse sivustolle ja tutki!!!
- Mie vain
Mutta siinä annoin vinkin katsastaa Leppävaarassa sijaitsevan Albergan kartanon tietoja.
- muuli
Moikka! Mä löysin häätilan tosi kätevästi sivustolta Tilaopas. Käy kattoon, siellä oli tosi paljon erilaisia tiloja!
- Jeeepulis
Ehkäpä täältäkin suattaa löytyä: http://venuu.fi. Aika paljon eri vaihtoehtoja myös hyvillä kuvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585060
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544562Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224489Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2951680- 821318
- 2281308
- 681275
- 3061005
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50820