Tässä olen surffailut ja etsinyt tilaa missä sais tarjoilun ja tilan mihin mahtuu 80henkeä. itse toisen juomat. olisiko kenelläkään kokemuksia tai infoa? vähän on pääpyörällä kaikesta tälläsestä:D budjetti max:5000e
Vastaukset 4
- Mie vain
Kävin googlaamassa ihan mielenkiinnosta noita juhlatiloja ja ainakin haulla Espoon Matkailu Oy, tuli komea lista kokous- ja juhlapaikoista. Yhtenä esimerkkinä todella kaunis Kaisankoti Bodomjärven pohjoispuolella. Mutta mene itse sivustolle ja tutki!!!
- Mie vain
Mutta siinä annoin vinkin katsastaa Leppävaarassa sijaitsevan Albergan kartanon tietoja.
- muuli
Moikka! Mä löysin häätilan tosi kätevästi sivustolta Tilaopas. Käy kattoon, siellä oli tosi paljon erilaisia tiloja!
- Jeeepulis
Ehkäpä täältäkin suattaa löytyä: http://venuu.fi. Aika paljon eri vaihtoehtoja myös hyvillä kuvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va782011Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251052- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118722- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608