DETUR IHMETYTÄÄ

-zzz

Juuri Deturin matkalla olin. Mennessä bussissa tietenkin se perinteinen Tervetuloa Marmarikseen paperinippu annettiin. Ihmettelin vain paljon miksi Detur mainostaa Metropolin karaoke iltoja.Opaskin kehoiti kaikkia tulemaan laulamaan ja tanssimaan Metropoliin. Metropol kun on Takeoff/Aurinkomatkojen hotelli.
En ennen ole tälläiseen matkoillani törmännyt, että kilpailijan hotelli-iltoja mainostetaan!

13

4149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saimi5

      Ei se Metropol ole Aurinkomatkojen omistama hotelli. Detur on todella iso yritysrypäs Turkissa ja voi olla, että Detur omistaa tämän Metropolin. Deturin toimialaan kuuluut paljon paljon muutakin kuin järjestää matkoja Suomesta Turkkiin. Tai sitten heillä on diili tämän Metropolin omistajan kanssa (sukulainen?) Ei mitään ihmeellistä.

      • detur

        Detur ei omista Metropolia. Hotellihan on vuokrattu Bekolle. Vuokraisäntä Beko maksaa kai Deturille että mainostavat hänen karaokeiltaansa.


      • jkmarmaris
        detur kirjoitti:

        Detur ei omista Metropolia. Hotellihan on vuokrattu Bekolle. Vuokraisäntä Beko maksaa kai Deturille että mainostavat hänen karaokeiltaansa.

        Uskoisin ettei Deturilla ole mitään tekemistä Metropolin kanssa. Kysyn ensi viikolla Bekolta ja palailen sitten asiaan.


      • ijhiaj5w3
        jkmarmaris kirjoitti:

        Uskoisin ettei Deturilla ole mitään tekemistä Metropolin kanssa. Kysyn ensi viikolla Bekolta ja palailen sitten asiaan.

        Metropol on ns."suomibaari" joka on ainoa laatuaan Marmariksessa. Olen Espanjassa myös törmännyt samaan. Suomibaaria mainostavat kaikki vaikkei ne kuuluisikaan sen matkatoimiston alaisuuteen.


      • poiketa
        ijhiaj5w3 kirjoitti:

        Metropol on ns."suomibaari" joka on ainoa laatuaan Marmariksessa. Olen Espanjassa myös törmännyt samaan. Suomibaaria mainostavat kaikki vaikkei ne kuuluisikaan sen matkatoimiston alaisuuteen.

        ulkomailla suomi baarissa vetämässä karaokea.


      • äippä
        poiketa kirjoitti:

        ulkomailla suomi baarissa vetämässä karaokea.

        sen verran isänmaallinen on oltava, että suomibaarissa käväisee.


      • kaltaisensa Marmariksessa
        ijhiaj5w3 kirjoitti:

        Metropol on ns."suomibaari" joka on ainoa laatuaan Marmariksessa. Olen Espanjassa myös törmännyt samaan. Suomibaaria mainostavat kaikki vaikkei ne kuuluisikaan sen matkatoimiston alaisuuteen.

        myös Metropolin naapurissa sijaitseva Anatolia on ns. "suomibaari"


    • vielä elossa

      Kaikkea te ihmiset jaksatte miettiä. Ihan sama, mitä joku matkaopas suosittelee. Senkun menette mihin huvittaa. Huomenna tää voi olla loppu. HERÄTYS, katsokaa ympärillenne ja avatkaa silmät. Kannattaa elää!

      • Luulisin

        koska deturmatkojen hoteilleista on ilmainen kuljetus Metropolin karaoke- ja turkkilaisiin iltoihin.


    • tintsukka

      Metropol on suosittu karaoke-illoistaan. Siellä käy kaikkien matkanjärjestäjien vieraat. Myös oppaat näkyvät siellä viihtyvän. Kuljetuspalvelu pelaa asuitpa sitten missä hotellissa tahansa.
      Detur ei omista hotellia. En tiedä kuka mutta Bekolla se on ollut vuokralla jo yli 10-vuotta.
      Eihän siellä kenenkään pakko ole käydä mutta suosittelen kaikille karaoken ystäville sitä lämpimästi.

      Aurinkoista lomaa vaan kaikille Marmarikseen menijöille. (Tiina)

    • kohtaalkaamatka

      Vieläkö on Metropolissa karaoke iltoja? Jos on niin minä iltana? Kiitos jos joku viitsii vastata asiallisesti En siis tarvitse valistusta, ettei suomibaariin pidä mennä ulkomailla...

    • j k

      n iinkö

    • nikerta

      Torstaina tai perjantaina on karaokeilta Metropolissa, tiistaisin on turkkilainen ilta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe