Onko mahdollista? Jalkapallo aina kiinnostanut, mutta nyt vasta haluaisin liittyä jonkin sortin nuorten jengiin? Onko edes mitään järkeä?
Harrastus teksi nannaa tosiaan, mutta sitä miettii juuri futiksenkin kannalta, että muut ovat tietenkin monia vuosia harrastaneet ja minä en, joten "way too behind"?.
No olen kaksi kesää potkinut palloa tyhjään verkkoon tyyliin kentillä koulun pelit.
Kunto on todella hyvä, kuntosali nykyinen ainut liikunta harrastus ja harvoin futis, jota ennen enemmän kävin potkimassa, mutta puulta maistuu tyhjään verkkoon potkiminen. Koulun pelit taas aivan mahtavaa hommaa.
Vuosi sitten cooper-testi mennyt 3000m ja 100m pikajuoksu 12,5s. Edelleen olen vikkelä jaloistani ja kunto hyvä, ja mitä on kokemukseen katsominen niin kyllä se pallo jotenkin hallussa pysyy ja vedot aika tarkkoja (riippuu tosiaan mihin vertaa).
Mutta onko mitään järkeä edes mennä aika noviisina johonkin oman ikäluokan treeneihin? Tuntuu, että olisi niin noloa, kun muut taitavat olla niin edellä. Harrasteporukoita ei ikäiselleni taida löytyä paikkakunnaltani.
Vastauksia kiitos, ja miksei kysymyksiäkin!
ikää 16 ja puoli - futiksen aloittaminen?
"steve"
3
1377
Vastaukset 3
- ei haittAA IKÄS OLLENKAAN
SIITÄ VAAN MUKAAN KORVAAAT nopeudellasi kokemattomuutesi!!!
- vaan
löytää joku porukka mis on rento meininki et ei oo turhii paineit
- Samakuinaloittaja
Jees, eli oon jo nyt harrateporukassa. Meno on ok, paitsi ettei mikään laji voita jääkiekkoa. Joten urheilumielessä tuossa porukassa olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 661277
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081235
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 86878
- 45861
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58653
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123602- 67576
- 52564