Onko mahdollista? Jalkapallo aina kiinnostanut, mutta nyt vasta haluaisin liittyä jonkin sortin nuorten jengiin? Onko edes mitään järkeä?
Harrastus teksi nannaa tosiaan, mutta sitä miettii juuri futiksenkin kannalta, että muut ovat tietenkin monia vuosia harrastaneet ja minä en, joten "way too behind"?.
No olen kaksi kesää potkinut palloa tyhjään verkkoon tyyliin kentillä koulun pelit.
Kunto on todella hyvä, kuntosali nykyinen ainut liikunta harrastus ja harvoin futis, jota ennen enemmän kävin potkimassa, mutta puulta maistuu tyhjään verkkoon potkiminen. Koulun pelit taas aivan mahtavaa hommaa.
Vuosi sitten cooper-testi mennyt 3000m ja 100m pikajuoksu 12,5s. Edelleen olen vikkelä jaloistani ja kunto hyvä, ja mitä on kokemukseen katsominen niin kyllä se pallo jotenkin hallussa pysyy ja vedot aika tarkkoja (riippuu tosiaan mihin vertaa).
Mutta onko mitään järkeä edes mennä aika noviisina johonkin oman ikäluokan treeneihin? Tuntuu, että olisi niin noloa, kun muut taitavat olla niin edellä. Harrasteporukoita ei ikäiselleni taida löytyä paikkakunnaltani.
Vastauksia kiitos, ja miksei kysymyksiäkin!
ikää 16 ja puoli - futiksen aloittaminen?
"steve"
3
1315
Vastaukset
- ei haittAA IKÄS OLLENKAAN
SIITÄ VAAN MUKAAN KORVAAAT nopeudellasi kokemattomuutesi!!!
- vaan
löytää joku porukka mis on rento meininki et ei oo turhii paineit
- Samakuinaloittaja
Jees, eli oon jo nyt harrateporukassa. Meno on ok, paitsi ettei mikään laji voita jääkiekkoa. Joten urheilumielessä tuossa porukassa olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486921Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142548Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471780Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901305- 711117
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 64986