Pokerihuone.com

MrX777

Laitoin rahaa pokerisivut.comiin ihan kokeiluna,
et miten tuolla pelataan. Joskus vuosi sitten viimeksi kokeilin.. Ja ihan samanlaista pokeria siellä pelataan, kuin kaikkialla.

Mutta sitten kun yritin kotiuttaa rahoja, niin
siinäpä rupes vittuttaa. Jos on tallettanut Moneybookersin kautta, niin pitää myös kotiuttaa sen kautta.. Olen jo aika päiviä lopettanut kyseisen tilin. Joten lähetin mailia asiakaspalveluun ja sieltä vaan tylysti ilmoitettiin, ettei onnistu kotiuttaminen tilille.
Koska heillä on joku sopimus keskenään.
(Talletin siis eilen luottokortilla, mutta vuosi sitten pelailin tuon moneybookersin kautta.)

Lisäksi kerran kuussa saa kotiuttaa ilmaiseksi, jonka jälkeen kotiuttaminen maksaa 10 euroa. Reilu peli. Ensin kotiuttaminen on vaikeaa ja sen jälkeen siitä pitää maksaa tuplasti mitä maksetaan pankin tiskillä. Mutta tämäpä vaan tehdään netissä.

Kerta kaikkiaan huonoa palvelua ja rahoja saanti on vaikeaa. Pokerin taso on mitä on, ei mitää ihmeellistä.

No nyt en pelaa sitten enää pokerihuoneella, eli kannattaa ahneus ja asiakkaiden huono kohtelu.

Ihan kuin nykyaikana ei voisi valita missä pelaa.

Kiitos ja kumarrarus

24

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeä...

      Mitä järkeä lopettaa jotakin moneybookers tiliä?

    • laanis

      on palvelu kuten kaikki muukin, mun kokemus oli vajaan parinviikon mittainen, itse kyllästyin siihen kun omalla hyvällä pelillä tuli turpaan jatkuvasti, jakaja oli erittäin suosiollinen vastustajille varsinkin viimeisellä kortilla, ei mitään perusteita maksuille pitkään aikaan mutta ohi vaan tultiin, aivan kuten jakaja olisi suosinut roskilla korottajia. PELIPAIKKANA EN SUOSITTELE!

      • vuoden kokemus

        tajusit lopettaa pelaamisen pokerihuoneella jo parissa viikossa, itse hakkasin siellä vuoden verran, tyhmä olin sen suhteen.


      • kyllästynyt kusetukseen

        siellä roskilla ohiveto on yhtä yllättävää kuin se että sulle kerrottais että varis on lintu tai että iltakehdessä on huomenna lööppi. Siellä tarjotaan kusetusta faktisesti ei mitään lällärikamaa laita rahat sinne ja taattu on että kusifirma vie kaiken, kaiken, kaiken,,,,,,hienoa palvelua todentotta :) helpompaa olis siirtää rahat suoraan pokerihuoneen tilille ei tarvis kierrättää ja muka pelata pokeria:) siellä mitään pokeria tarjota, luulitko? vähän se on kusetutusta kotiinpäin AIVAN TÖRKKEETÄ PASKAA koko hoito


    • jaksi_emma

      sama tahti jatkuu... kehitystä ei näköpiirissä ainakaan asiakkaan näkövinkkelistä, omaa tuottoa varmasti kehitellään :)

      • hondalla pääsee

        ainut kriteeri koko systeemiin on mainitsemasi asia, lisäksi karkeasti ja halvalla tehty paikka. Herää kysymys mihin tarvitaan koko pokerihuonetta... no ei yhtään mihinkään... toimii avustuksena ties mille :( turha on turhaa... ja sehän ei pitkälle kanna


    • tarate

      kun pokerihuoneesta puhutaan, täysin heidän toiminnan mukaista toimintaa. Hartaasti ja vakaasti linja pitää, kerrassaan naurettavan etovaa toimintaa... hyh, hyh kun haisee aina vaan

      • pelaa..

      • ei.hoomo
        pelaa.. kirjoitti:

        paskassa.

        http://webbisivu.com/checkfoldbluff

        katso missä pelaat.

        on toi pokerihuone, aivan järjetöntä toimintaa. Kuka tarjoo tuollaista ulostetetta, sen kuula ei säteile edes radonista.


      • vit...
        ei.hoomo kirjoitti:

        on toi pokerihuone, aivan järjetöntä toimintaa. Kuka tarjoo tuollaista ulostetetta, sen kuula ei säteile edes radonista.

        ite oot iso vitsi kun et osaa pelata, mulla on sulle hyvä vinkki!!! mene kirjastoon ja lue pari kirjaa pokerista!!!!


      • Haluan haiksi!
        vit... kirjoitti:

        ite oot iso vitsi kun et osaa pelata, mulla on sulle hyvä vinkki!!! mene kirjastoon ja lue pari kirjaa pokerista!!!!

        Suosittelisitko Pokerihuoneen Pyysingin kirjaa. Onko se hyvä? Voittaako sillä?


      • vit...
        Haluan haiksi! kirjoitti:

        Suosittelisitko Pokerihuoneen Pyysingin kirjaa. Onko se hyvä? Voittaako sillä?

        en oo sitä lukenu joten en tiiä!


    • aa--gentti

      aivan sairaan ilmiömäisen älyttömät ohivedot suorastaan paskamaisen typerät jaot POKERIHUONE ON YLIKUSETTAJA vaikka maksaisivat hunajaa en suosittelisi edes pahimalle vihamiehelle, 100% roskaa koko pokerihuone

      • dastuula

        josta ei selviä, mitäs läksit tolle linjalle nii..


    • @£@£@

      koko pokerihuone, ohivedot ovat aivan omaa luokkaansa joltain muulta plneetalta kuin täältä, mitään noin älytöntä on vaikea edes kuvitella mutta pokerihuoneella se on arkea ja sitäkautta täyttä PASKAA PASKAA PASKAA

      • sdfghj

        ...se parempi pelaaja. Mitäs siinä sitten valitat? Anna meidän hoitaa valittaminen.


    • REHELLINEN

      HEI,

      ONKO JOKU VAIN SATTUNUT HÄVIÄMÄÄN RAHANSA SIELÄ KOSKA ON PELANNUT PÄIN VITTUA??
      EN JAKSA KATTELLA TÄTÄ POKERIHUONE.COM PASKAA.
      SE ON IHAN NORMAALI B2B SAITTI JA TOIMII HYVIN!!!

      • oOLas

        toimiipa hyvinkin, ihan kun kotona painat nappulaa niin valo syttyy. tai avaat jääkaapin ja otat ruokaa. maailma ei toimi ihan noin, eikä toimi pokerihuonekaan. siinä sulle miettimistä muutamaksi kymmeneksi vuodeksi PÖNTTÖ


    • jaa

      Oon kohta vuoden pelannu pokerihuoneella ja mun mielestä se ei ole mitää huijausta! ei oo rahaa tarvinnu montaa kertaa tallettaa!!

      • kertaa

        tallettaa :D

        Vittu mikä urpo! Vain idiootit pelaavat nettipokeria ja uskovat jonkun uhkapeluri paskahyysingin lauluja. Idiooteilta pitääkin viedä rahat, joten jatka vaan. Paskahyysinki kiittää...

        Torspo!


      • hfhf
        kertaa kirjoitti:

        tallettaa :D

        Vittu mikä urpo! Vain idiootit pelaavat nettipokeria ja uskovat jonkun uhkapeluri paskahyysingin lauluja. Idiooteilta pitääkin viedä rahat, joten jatka vaan. Paskahyysinki kiittää...

        Torspo!

        tätä menoa Suomen suosituin mies harrastepokerinpelaajien keskuudessa. Jokohan tuo on muuttanut itsekin Maltalle vai Gibraltarille vai mikä se nyt oli?


      • .Kampela2
        hfhf kirjoitti:

        tätä menoa Suomen suosituin mies harrastepokerinpelaajien keskuudessa. Jokohan tuo on muuttanut itsekin Maltalle vai Gibraltarille vai mikä se nyt oli?

        Toistaitoiset on aina kateellisia paremmilleen, kun omat kyvyt eivät riitä keksimään mitään taloudellisesti tuottavaa toimintaa.


      • kolme3
        .Kampela2 kirjoitti:

        Toistaitoiset on aina kateellisia paremmilleen, kun omat kyvyt eivät riitä keksimään mitään taloudellisesti tuottavaa toimintaa.

        olet varmaan tyypillinen pokerihuoneen kannattaja, aivan täys näätä. kusetuksen kannattaja jolla ei ole järjen häivää yläpäässään. tajuat vasta sitten kun tajuat tai et ollenkaan. älä sä puhu kun äitis ja sun puolesta


      • kampelaa-kiitos-ei
        .Kampela2 kirjoitti:

        Toistaitoiset on aina kateellisia paremmilleen, kun omat kyvyt eivät riitä keksimään mitään taloudellisesti tuottavaa toimintaa.

        eiks kaloilla olet silmät eripuolilla päätä paitsi kampeloilla jolla ne on samalla puolella sulla ne on just väärällä puolella. oot varmaan tosi älykäs kaveri kampelan vinkkelistä, mutta entäs meidän ja muiden ;D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe