asioista puhuttu mitään. Silloin Suomi oli maailman paras maa. Kaikki oli halpaa ja parasta. Olimme leppoisia, toisiamme rakastavia ihmisiä. Minä en tosin sitä uskonut, koska olimme siirtolaisina Ilmajoella. Mutta että vieläkin.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id102224.html
Ennen E.U:ta
8
282
Vastaukset
- myös Kekkosella
oi tietty vaikutus tiedonkulkuun. Muistan, kun tietokipaiussakin joka kolmanteen kysymykseen oli oikea vastaus:KEKKONEN!
Mtta kai sitä työpaikkakiusaamista on ollut jo EU:ta.
Itse olen myös työpaikkakiusattu. Olen valittanut monellekin taholle. Apua olen saanut mutta pikkuhiljaa kiusaaminen on alkanut uudelleen. Vähäisempänä kuin ennen mutta jotain kuitenkin. Silloin kun nostin asian esille työpaikalla, olisi pitänyt olla tiukempi. Olisi pitänyt vaatia ainakin julkinen anteeksipyyntö. Nyt tyydyin siihen lupaukseen että henkilö on luvannut lopettaa. Ajattelin että parempi laiha sopu kuin lihava riita.
Paljon on asiasta puhuttu ja enemmän siitä pitää puhua ja löytää keinot katkaista kierre.
Ei ihmiset ole sen kummemmiksi muuttuneet vaikka aikoinaan EU:hun mentiinkin. Asiat on tosin muuttuneet huonompaan suuntan. Jokaikiseen asiaan Eu puuttuu.
Paljon olisi purnattavaa EU:sta. Mutta eneten minua harmittaa sen oman rahan menettäminen!- asioista tiedotettu.
E.U:ssa tehdään tilastoja, jotka julkaistaan. Emme me silloin sen parempia olleet. Emme vaan tienneet, miten oli asiat muualla euroopassa.
- epäystävällisyys
näkyy jo ulkomaillakin. Eli: Tieto leviää hyvin nopeasti. Olemmeko ihmistä vihaava kansa?
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id102226.html - naisellinen nainen
epäystävällisyys kirjoitti:
näkyy jo ulkomaillakin. Eli: Tieto leviää hyvin nopeasti. Olemmeko ihmistä vihaava kansa?
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id102226.html...jotenki peruskateellista kansaa. Ollaan ihmeen kateellisia toisen Onnesta. Vaikka se olis kuinka pieni. Ja hyvillään ku toisella menee huonosti. Nyt ei pidä yleistää. Mut tääki piirre on valitettavan yleinen. Ja jos, oot vilpitön ja kehut. Niin mulle ainakin on käynyt niin, että, se kehuminen on ymmärretty josku ihmeelliseksi "v-ksi"? Suomalaisilla on yksinkertaisesti liian monella "huono-itsetunto". Siks mäki tuun juttuun paremmin noiden venäläisten ja virolaisten friidujen kanssa. Ne on jotenki "avoimia" just sellasia ku on. Ja jotenki "rehellisempiä" myös. Ja elämän myönteisempiä.
t.friidu - nyt on sitten
EU:n vika että se ottaa esiin suomalaisten tavan simputtaa toisiaan työpaikoilla. Antaisivat vain meidän pitää kusipääpomomme, Kekkosemme, rähmälläänolomme ja Soroksen tienata miljardejaan heiluttamalla meidän markkamme arvoa.
Täällä on aina ollut kaikki hyvin, puolitoista vuosisataa sitten täällä tuomittiin nälänhädän aikaan ihmisiä käräjillä siitä että söivät toisiaan. Vähän on siitä ylös tultu, mutta silti ei ymmärretä että ympäriltä on romahtanut ensin Neuvostoliitto, sitten USA ja tällä hetkellä olemme jäsenenä maailman johtavassa talousveturissa. Koksinheittäjinä vielä, mutta mahdollisuuksia on yletä veturinkuljettajaksi asti, jos modernisoimme osaamistamme edelleen ja lopetamme nämä joutavat EU:n sisäiset kiukuttelut.
- tutkittu juttu,
kiusaamista tapatuu seurakuntien
työntekijöiden keskuudessa.
Miksi, sitä pitää ihmetellä. - Ilmajoella
olivat minunkin aitini ja muut porukat, isä oli sodassa, minkälaista se oli. Olen syntynyt v.46 enkä voi tietää, mutta ei varmaan ollut kovin ihanaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856