Sea Org laiva Freewinds (alkuperältään suomalainen laiva) on käynyt läpi täydellisen korjauksen ja uudistuksen. Se on nyt MIELETTÖMÄN hieno laiva!
Alankomaiden Antillien pääministeri lausui seuraavaa:
"Pysykää sellaisena kuin olette. Tämä on paratiisi - niinpä me haluamme enkelien juhlivan 20. vuotispäiväänsä tässä paratiisissa. Ja tämä oli tarkoitettu teille!"
Freewinds on laiva, jossa miehistö luottaa täydellisesti toisiinsa. Jokainen jäsen tekee työnsä täysin itsenäisesti ja ammattitaitoisesti luottaen sataprosenttisesti siihen, että kaverit tekevät samoin. This is Power!
Breaking news!
4
337
Vastaukset
- rrraygun
"Freewinds on laiva, jossa miehistö luottaa täydellisesti toisiinsa. Jokainen jäsen tekee työnsä täysin itsenäisesti ja ammattitaitoisesti luottaen sataprosenttisesti siihen, että kaverit tekevät samoin. This is Power!"
Mitenköhän käytännössä? Kyräilyä ja riitaa syntyy ihmisten kesken ennemmin tai myöhemmin, varsinkin kun on noin pieni yhteisö ja samat naamat joka päivä. Mene takaisin nukkumaan. Miksi keskeyttää noin kivat unet? - korjattu
Mitäs tuosta vaikka tieten altistettiinkin tuhansia ihmisiä siniselle asbestille viimeiset 20 vuotta.
- Huhahhhei
Alankomaiden Antillien pääministeri (sellaista ei muuten ole olemassakaan, Antillien hallitsija on Hollannin kuningaskunnan paikallinen edustaja, kuvernööri) onkin oikeastaan erittäin kuvaava suosittelija sceidolaivueen lippulaivalle. Veroparatiisisaaren nukkehallitsija, jonka ainoa tehtävä on vahtia, että saaren suurin bisnes, veronkierto, ei hidastu. Saariryhmässä on enemmän postilaatikkofirmoja kuin asukkaita :D
- Jaana-se ainoa oikea
Tällä palstalla on enemmän tietoa kuin uhreja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735