naista naiselle...

170/xl/27v

Haluaisin niin kokea sen naisen kanssa... Vaikka puh.seksinä ensiksi kynnyksen ylittää... Olisiko halukasta naista nauttimaan kanssani?

52

6273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      siis missä asut?

      • 170/xl...

        09 alueella... Mutta puh.seksissähän ei sillä niin väliä... ;)


    • "merilappi"

      hei!mistä päin olet?

      • 170/xl/27...

        Tule tohon Suomi24 chattiin ( 30v) nimimerkilläsi...klo.23 mennessä tänä iltana... Olen siellä nimim. Maria...


      • juli

        mistäpäin merilappia olet? ite olen torniosta...kiinostas kovasti jos olet bi nainen...


    • rakka1

      Olen nainen ja haluaisin naiselta hellyyttä, rakkautta,,kiinnostaako? Olen kohta 40v ja ikäsi voisi olla 50-60.

      • tarulintu 66

        Hei olen 48v nainen ja haluaisin kokea naisen kanssa kaiken kauniin. En ole koskaan ollu naisen kanssa mutta se on usein mielessä. Terveisin Tarja


      • Slave of heart
        tarulintu 66 kirjoitti:

        Hei olen 48v nainen ja haluaisin kokea naisen kanssa kaiken kauniin. En ole koskaan ollu naisen kanssa mutta se on usein mielessä. Terveisin Tarja

        Noooh, jokos Tarja on laittanut töpinäksi..? Mää taas haluaisin dominoivan naisen piikkikoroilla, auts...


      • Sirkkis78
        tarulintu 66 kirjoitti:

        Hei olen 48v nainen ja haluaisin kokea naisen kanssa kaiken kauniin. En ole koskaan ollu naisen kanssa mutta se on usein mielessä. Terveisin Tarja

        Joko olet löytänyt naisen? Täällä olisi yksi kokeilunhaluinen , joka kiinnostui sinusta:-)


      • haluaisn nähdä kun minun naiseni pippiä nuolisi joku naininenen


      • Moi,olen 53 vuotias kokenut bi nainen jolla on myös mies. Mies voi tulla ö
        Leikkiin tai sitten vain me kaksi,ihanaa.
        Ota yhteyttä jos haluat kokemusta tai tuntea naisen kädet ihollasi suun kropassasi
        Nimimerkki Sandy69


      • Mua kyllä kiinnostaa,olen bi nainen jolla myös mies..mies katselee ja tarvittaessa osallistuu ehkä?
        Ollaan menossa torstaina mökille,lähdetkö mukaan ?
        Mulla on nimimerkki Sandy69 Suomi24 jäässä,voidaan jutella lisää.
        Mökillä voi saunoa, jutellaan, juodaan ehkä lasi kaksi viiniä ,nautitaan. Saat oman huoneen ja pois voit lähteä kun siltä tuntuu


      • Anonyymi

        soita. 0451453336 Johanna


      • Anonyymi
        Sandy69 kirjoitti:

        Moi,olen 53 vuotias kokenut bi nainen jolla on myös mies. Mies voi tulla ö
        Leikkiin tai sitten vain me kaksi,ihanaa.
        Ota yhteyttä jos haluat kokemusta tai tuntea naisen kädet ihollasi suun kropassasi
        Nimimerkki Sandy69

        soita.0451453336 Johanna


    • 213465

      Käyppä sokot.fi siellä pääset juttelemaan muiden naisten kanssa...

      • Ettäjottakun

        En ole nyt aikoihin tuolla käynnytkään.
        Silloin kun kävin, niin ei siellä kertaakaan ollut toista naista. Pelkkiä miehiä, jotka oli olevinaan naisia...


      • Ettäjottakun
        Ettäjottakun kirjoitti:

        En ole nyt aikoihin tuolla käynnytkään.
        Silloin kun kävin, niin ei siellä kertaakaan ollut toista naista. Pelkkiä miehiä, jotka oli olevinaan naisia...

        Ja mistä ne kutaleet tunnistaa? Siitä, että naisena voit ajatella mitä toinen nainen haluaa tietää toisesta naisesta ekakertaa kirjoitellessa...se ei todellakaan ole kuppikoko...traakiset mitat ym...


    • VaaleaN

      Täällä olisi 30v. Nainen vailla seuraa myös... 09 alueelta...

      • Neitokainenbi

        Täällä taas olisi tumma ja tulinen 40 kymppinen bi neitokainen vailla seuraa ihanasta naisellisesta naisesta


      • täällä olis 33v nainen jota seura kiinnostais aika paljon :)


      • Parivaan

        Moikka kiinnostaiskos tutustua pariin?


      • Anonyymi
        Parivaan kirjoitti:

        Moikka kiinnostaiskos tutustua pariin?

        Joko löysit etsimäsi? Täällä on pariskunta joka on kiinnostunut sinusta..


      • Kiinnostaisiko lähteä mökille nauttimaan? Saunoa ja jutella ja nauttia


      • IhaNainenNainen85 kirjoitti:

        täällä olis 33v nainen jota seura kiinnostais aika paljon :)

        Löytyykö oma auto? Pääsisit puu saunaan


      • Anonyymi
        Sandy69 kirjoitti:

        Kiinnostaisiko lähteä mökille nauttimaan? Saunoa ja jutella ja nauttia

        Miten tuon nyt sanoisi. Ainahan saunominen ja emäntä mukava asia on. Onko puita vai hommataanko tullessa? Juttelua nyt enskiksi.


    • Nainennaiselle89

      Täällä olisi oulun suunnalla 30v, estoton, nätti nainen. Toiveenani olisi saada kokemus naisten välisestä kivasta. :) Olen aika kokematon ja kaipaan naisen kosketusta. Vaihdetaan alkuun vaikka mailia :)

      • Neitokainenbi

        Wau Olisi kiva tutustua sinuun ja Miettiä yhdessä miten nauttisimmekaan toisistamme;) mistä osoitteesta tavoittaisin sinut sähköpostilla ?


      • Neitokainenbi

        Laitoin viestiä ;)


    • Anonyymi

      Tääl ois Utissa toteuttaa. Oon ite ollu aiemmin miehenkaa nImisis mut vähä on tostakin kokemusta. Nyt täällä yksin, valmiina auttamaan.

    • Ei juurikaan kokemuksia siltä saralta mutta naiskeho alkanut kiehtoa. Mistäs löytyy ystävällinen ja enemmän feminiinisemmän tyylin omaava yksilö, ehkä samassa tilanteessa oleva jota kiinnostaisi tutustua ja rauhassa kokeilla? :) Itse olen androgyynisempi tapaus.

    • Sokkotreffit.fi .... tuolla paljon innokkaita naisia... itsekkin siellä kävin vähän juttelemassa mutta lähes kaikki seksiseuraa hakemassa... varmaan ottavat sinut lämpimästi vastaan...

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä tuntuu siltä, että suurin osa näistä jotka netissä mainostavat himojaan ovat vain tuulettamassa fantasioitaan. Kun olisi aika oikeasti sopia tapaaminen, linja hiljenee. Ja sitten viestiä alkaa taas pukkaamaan launtaina klo 03:20... jep jep.

      En itse vaivaudu chättäilemään kenenkään kanssa, joka ei esiinny omalla nimellään ja naamallaan. He yleensä kunnioittavat minua ja aikaani.

      • Anonyymi

        No ompa niin kamalaa, että joltain ei irtoakkaan.
        Kyllä ihmisellä on oikeus perääntyä niin myöhäisessä vaiheessa, kuin itsestään vaan tuntuu. Sitä olisi varmaan sinun hyvä oppia kunnioittamaan.


    • Anonyymi

      Lahden alueella kolmekymppinen nainen haluaisi ensikokemuksen vanhemman naisen opastamana ...

      • Anonyymi

        Nyt tämä etsii opasta jo toisessa ketjussa.


    • Anonyymi

      Voisin lähteä vaikka laivalle kokemaan sen jonkun kokenemman kanssa.... Missä tälläisiä voisi sopia?

      • Moi, mä olen kokenut, lähtisitkö mökille Ristiinan? Me siis minä ja mieheni mennään torstaina sinne. Mä saan luvan kanssa nauttia aina välillä naisesta, ihanaa
        Olen 53 vuotias,puhelias ja avoin,mies vuoden nuorempi ja puhelias on hänkin. Ollaan ihan perus tyyppejä. Voidaan saunoa, jutella, ottaa pari lasia viiniä tai jotain muuta. Oma auto välttämätön jotta voit lähteä kun siltä tuntuu


    • Anonyymi

      Nyt Teuvo lopetat!!!!

    • Anonyymi

      Heippa. Milloin tää on kirjoitettu? Lukee 2003!! Nyt on 2019.
      Jos uusi, olen valmis juttelemaan..
      Tania

      • Anonyymi

        Haluisitko jutella mun kanssa?


    • Anonyymi

      Minä voisin...

    • Anonyymi

      Miekin haluaisin kokemuksen naisesta, mahdollisesti miesystävä olisi kiinnostunut kolmantena pyöränä olosta. Olen 05-alueelta, 24v

    • Anonyymi

      Hei Sinä ihana nainen iältäsi 35-55, olisi kiva tutustua ja chattailla ja treffailla. Olen 43-vuotias nainen, parisuhteessa miehen kanssa, toivottavasti myös sinä. Laita meiliosoite niin otan yhteyttä.<3

    • Anonyymi

      Haluaisin tutustua ja sen jälkeen ehkä sitten treffailla naista iältään 25-40, Varsinais-Suomen alueelta. Avioliitossa elelen miehen kanssa, mutta tämä treffiasia hänelle ok. Nuorena jäi tämä kosketus naiseen kokematta, vaikka bi olen tiennyt olevani jo silloin.
      Otathan yhteyttä [email protected]

    • Anonyymi

      Haluaisin kokea sen kahden naisen kanssa !
      Gubbe 70

    • Anonyymi

      Hei, olisin halukas nauttimaan kanssasi, minulta löytyy myös mies joka tykkää katsella. Haittaako se?
      Hän ei häiritse lainkaan meidän touhuja.

    • Anonyymi

      Täällä olisi halukas nainen, pakettiin kuuluu myös mies joka ei meitä häiritsisi. Lähinnä haluaa katsella.
      Ehkä myös osallistua jos niin sovitaan.
      Voitasi saunoa ja viettää iki myös toinen ilta.
      Eikä tarvitsisi jäädä yhteen kertaan jos innostutaan

    • Täällä halukas nainen naiselle, kokemusta on .
      Mieskin löytyy ja tarvittaessa ehkä käytettävissä.
      Tarkotus lähteä mökille Ristiinan ja pitää hauskaa,saunoa,jutella,ottaa lasi tai kaksi ja naiset nauttia toisistaan. Voit olla yön tai kaksikin jos viihdyt. Ole oma itsesi,sillä me ollaan tuiki tavallinen pariskunta jossa nainen haluaa välillä naista. Ota yhteyttä ja ole rohkea,saat kokemuksen ja nautinnon

    • Anonyymi

      soita 045-1453336 johanna

    • Anonyymi

      Niin mäkin, mutta vain naisen kanssa, joka mua viehättää. Oon kyllä bi, mutta en etsi kimppaa, en ole parisuhteessa kenenkään kanssa, enkä halua kuin yhden suhteen. Niitä kimppatarjouksia tulee kyllä ja toisaalta kommentteja siitä, että vaan leikkisin naisten kanssa. Haluaisi kyllä saada seksikokemuksen naisen kanssa, mutta vaan, jos on oikeasti kipinää ja mieluummin niin, että olisi oikea suhde kyseessä. Taitaa olla mahdoton toive, kun olen jo 50

      • Anonyymi

        On täällä sinuakin vanhempia, jotka etsivät toisen naisen läheisyyttä. Minäkin olen. Itse etsiskelen tosin ihan suhdemielessä, vakituiseen parisuhteeseen siis. Mutta on huonoja kokemuksia bi-suuntautuneista naisista, he ovat vain leikkineet tunteillani ja käyttäneet minua saadakseen sen, mitä ovat halunneet eli osaavan naisen kosketusta. Lopulta olen aina jäänyt yksin ja vailla selitystä, kun ovat jo siirtyneet seuraavaan. Ei heillä ole ollut tarkoituskaan jäädä pysyvään suhteeseen kanssani, pelkästään seksi on ollut mielessä. Hölmö olen ollut, kun olen antanut heille liiankin hyvää käsittelyä saamatta itse siitä henkisesti mitään.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe