Eipä

sittenkään

Harkitsein lokakuussa Maltaan lähtemistä, mutta nyt kun katsoo sääennustuksia, niin on jo sadetta luvattu monelle päivälle. Katsoin myös säähistoriatietoja lokakuulta, sama juttu. Täytynee jättää jonnekin toukokuulle tai sitten syyskuun alkuun.

3

855

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liina

Muistaakseni jossakin sanottiin, että toukokuu on huomattavasti epävakaisempi ja viileämpi kuin lokakuu. Syyskuun alussa (syyskuussa yleensäkin) voi taas olla tukahduttavan kuumaa (tuulet Saharasta). Olen itse lähdössä kolmen viikon päästä, pikku sade/kuurot silloin tällöin ei haittaa, kunhan on kohtalaisen lämmintä. Tietääkseni lokakuu ei kuitenkaan ole erityisen sateinen.

• sääsivusto

Hyvä säälinkki on tässä: http://finnish.wunderground.com. Sieltä näkee niin tämän hetkisen säätilan kuin lähiaikojen ennusteen samoin on menneiltä vuosilta säähistoria.

• Ave69

Oon ollut Maltalla koko lokakuun alun (niinkuin pari viime talvikauttakin) ja totisesti, satanut on tasan kaksi kertaa, pari tuntia kerrallaan. Että viime kesän Suomessa kokeneena en ainaskaan valita. Lämmintä on tasasesti 23-25 astetta, yölläkin lähes 20. Että silleen. Nytkin kirjoittelen tätä viestiä shortseissa istuen terassilla auringon kuumottaessa poskia. Kannattaa siis suhtautua varaukslla kaikenlaisiin sääsivustoihin ja -tilastoihin. Maksimi ja minimilämpötilat pitää varmaankin paikkansa mutta toisin kuin Suomessa sadekuurot kestävät vain lyhyen aikaa ja aurinko näyttäytyy jo samana päivänä lämpimänä joten yhtään auringonottopäivää ei sen takia jää väliin. Tuulet voivat tosin olla joskus kovia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe