Kyselisin et tietääkö kukaan vieläkö on Pentikin myymälöissä myynnissä Riekko nimistä kahvikuppi sarjaa???
riekko sarja
10
3866
Vastaukset
- Keramiikka
En tiedä, mutta minulla on melkein koko kalusto Riekko-sarjaa, uutta vastaavaa. Olisitko kiinnostunut?
- lautaset
Onko sinulla Riekko-ruokalautasia, sekä syviä että matalia? Mihin hintaan luopuisit? Kahvikuppeja minulla on koko sarja, mutta lautasia on mennyt vuosien saatossa rikki ja vuosiin ei enää ole tehty uusia.
- pekettim
Ovatko vielä tarjona tarvitsisin kupit neljä lautasineen jos löytyy toki 6 käy myös
- mummi-51
haluaisin ostaa Pentikin Riekkosarjan jälkiruokakippoja 3 tai mahdollisesti enemmän.
- mokkasohvi
jos vielä on tervetta niin riekkosarjaa ois tarjolla kupeista kipoista lautasiin.
- lautaset
Hei!
Keitto eli syvät lautaset kiinnostavat!
- lautaset
Hei!
Riekkosarjan keittolautaset kiinnostavat kyllä! - Miiikkulainen
Minulla on Riekko-sarjaa kahvikuppeja 5 6 (kuppeja 5 kpl, aluslautasia 6kpl)
Myyn pilkkahinnalla pois kaapista tilaa viemästä! - Gordon Freeman
Onko kukaan halukas myymään Riekko-sarjan syviä lautasia? Edes yksi riittää.
- laatuu
En tiedä ei taida olla.
Ovat aika in tällä hetkellä!
30 v vanhoja ainakin minulla kestäviä tehty enne' vanhaa.
Ei hajoa helposti.
Laatu on tänä päivänä ihan eri luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2567623Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1494028Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232261Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261747- 471540
- 331412
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421234Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022- 1411001
Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8993