Kyselisin et tietääkö kukaan vieläkö on Pentikin myymälöissä myynnissä Riekko nimistä kahvikuppi sarjaa???
riekko sarja
10
3803
Vastaukset
- Keramiikka
En tiedä, mutta minulla on melkein koko kalusto Riekko-sarjaa, uutta vastaavaa. Olisitko kiinnostunut?
- lautaset
Onko sinulla Riekko-ruokalautasia, sekä syviä että matalia? Mihin hintaan luopuisit? Kahvikuppeja minulla on koko sarja, mutta lautasia on mennyt vuosien saatossa rikki ja vuosiin ei enää ole tehty uusia.
- pekettim
Ovatko vielä tarjona tarvitsisin kupit neljä lautasineen jos löytyy toki 6 käy myös
- mummi-51
haluaisin ostaa Pentikin Riekkosarjan jälkiruokakippoja 3 tai mahdollisesti enemmän.
- mokkasohvi
jos vielä on tervetta niin riekkosarjaa ois tarjolla kupeista kipoista lautasiin.
- lautaset
Hei!
Keitto eli syvät lautaset kiinnostavat!
- lautaset
Hei!
Riekkosarjan keittolautaset kiinnostavat kyllä! - Miiikkulainen
Minulla on Riekko-sarjaa kahvikuppeja 5 6 (kuppeja 5 kpl, aluslautasia 6kpl)
Myyn pilkkahinnalla pois kaapista tilaa viemästä! - Gordon Freeman
Onko kukaan halukas myymään Riekko-sarjan syviä lautasia? Edes yksi riittää.
- laatuu
En tiedä ei taida olla.
Ovat aika in tällä hetkellä!
30 v vanhoja ainakin minulla kestäviä tehty enne' vanhaa.
Ei hajoa helposti.
Laatu on tänä päivänä ihan eri luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011570
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111969Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210774Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27697- 117694