Kyselisin et tietääkö kukaan vieläkö on Pentikin myymälöissä myynnissä Riekko nimistä kahvikuppi sarjaa???
riekko sarja
10
3845
Vastaukset
- Keramiikka
En tiedä, mutta minulla on melkein koko kalusto Riekko-sarjaa, uutta vastaavaa. Olisitko kiinnostunut?
- lautaset
Onko sinulla Riekko-ruokalautasia, sekä syviä että matalia? Mihin hintaan luopuisit? Kahvikuppeja minulla on koko sarja, mutta lautasia on mennyt vuosien saatossa rikki ja vuosiin ei enää ole tehty uusia.
- pekettim
Ovatko vielä tarjona tarvitsisin kupit neljä lautasineen jos löytyy toki 6 käy myös
- mummi-51
haluaisin ostaa Pentikin Riekkosarjan jälkiruokakippoja 3 tai mahdollisesti enemmän.
- mokkasohvi
jos vielä on tervetta niin riekkosarjaa ois tarjolla kupeista kipoista lautasiin.
- lautaset
Hei!
Keitto eli syvät lautaset kiinnostavat!
- lautaset
Hei!
Riekkosarjan keittolautaset kiinnostavat kyllä! - Miiikkulainen
Minulla on Riekko-sarjaa kahvikuppeja 5 6 (kuppeja 5 kpl, aluslautasia 6kpl)
Myyn pilkkahinnalla pois kaapista tilaa viemästä! - Gordon Freeman
Onko kukaan halukas myymään Riekko-sarjan syviä lautasia? Edes yksi riittää.
- laatuu
En tiedä ei taida olla.
Ovat aika in tällä hetkellä!
30 v vanhoja ainakin minulla kestäviä tehty enne' vanhaa.
Ei hajoa helposti.
Laatu on tänä päivänä ihan eri luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944125
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613369Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1643073Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723034SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812509Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52326Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1952078Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302041Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s651982- 951413