Voiko DVD levyä tarkistaa onko kunnossa kun elokuva (poltettu) pätkii PS2:lla katsoen koko ajan ja LG dvd:llä näkyy paremmin mutta saattaa yhtäkkiä jäädä jumiin ja sitten tulee vaan teksti, "cannot read disc". eli onkohan vikaa levyssä vai datassa??
dvd ei toimi...
2
403
Vastaukset
- laillisesti
Imutettu tai ripattu DVD kuuluukin pätkiä.
- Video TS
Olen itse itse törmännyt samaan ongelmaan.(Polttelen omia ohjelmia).Ongelma todennäköisesti johtuu että pakkaus video TS tiedostoiksi on mennyt pieleen ja tai poltin ei ole polttanut levyä kunnolla.Minä nykyään pakkaan kaiken ensin kovalevylle valmiiksi video TS tiedostoiksi ja tarkastan että koko rykelmässä ei ole yhtään nolla tiedostoa ja sen jälkeen poltan ko tiedostot DVD levylle, voi verrata DVD:n koneen video TS tiedostoja.DVD on muuten äärimmäisen herkkä tuhoutumaan että kannattaa säästää tärkeät video TS tiedostot jemmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833