Mitä mieltä nimestä Frida? mitkä sopisi toisiksi nimiksi..? Oon miettinyt Frida Luna Daniela, mutta jotenkin ei rimmaa.. :)
Frida
6
776
Vastaukset
- on tosi..
kiva nimi, mutta minunkaan mielestäni tuo yhdistelmä ei kyllä rimmaa lainkaan. Ehkä johtuu noista -da -na ja -la lopuista tms. Ihan kuin olisi vain nimiä peräkkäin. Mielestäni Fridan toiseksi nimeksi sopisi hyvin esim. Maria tai Marie.
- sibyllavon
ruotsinkielinen. Silloin nimi sopii, suomenkielisellä vaikuttaa hienostelevalta. Esim. Frida Ellen/Helen/Erna/Iris/Karin Daniela
- .......
Frida Ellen Daniela kuulostaa kivalta! oisko mitään muuta mikä sopisi Fridan ja Danielan väliin..?
- annnaaaaaaaa
Fridasta tulee mieleen yks ikava henkilo enka muutenkaan kauheesti pida. Luna olis ihan mahtava nimi, erikoinen mutta kaunis...!
- anniinaaniinna
Frida Amanda
Frida Sofia
Frida Kristin - nimifriikki..
Frida Luna Marie
Frida Luna Fredrika
Frida Luna Sophia
Frida Elle Daniela
Frida Linne Daniela
Frida Eelin/Elin Daniela
Frida Iisa Daniela
Frida Lina Daniela
Frida Lili Daniela
Frida Mimi Daniela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916