Elisa ja laskutus

voi voi

Olen ollut Elisan asiakas vuodesta jo silloin kun se oli radiolinja eli yli 10 vuotta.
Mutta nytten kun minä poika poloinen menin muuttamaan sii ihan koti osoitettani, niin Elisan laskuja ei näkynyt eikä kuulunut vaikka ilmoitin ihan erikseenkin sinne että osoite muuttuu. Ja kun teen ulkomaan reissu hommia silloin tällöon niin en nyt ihan ruvennut joka kuukausi sinne soittelemaan.
Mutta sitten tulikin karhu kirje Perintä toimistolta
et et ole maksanut laskuja 4:ltä kuukaudelta. Lasku oli osoitettu minun vanhaan osoitteeseen eikä uuteen, kerroin tarinani ja maksoin heti laskun pois huomioikaa et linja toimi ihan okei eli eivät olleet katkaisseet sitä. Mutta ei mennyt kun 5 päivää tuli taas lasku Elisalta et maksa nyt ne laskus tai linja katkee, no taas sit ooteltiin et koska joku viitti vastata, no noin 50 min päästä pääsin selittää asiaa ja tyttö sano kaiken olevan ok. No okei hyvä koska puhelin on mulle tosi tärkeä koska siinä on sellaisia numeroita jotka ovat tärkeitä kuten kaikille.
No matkalla Lentoasemalle linjat oli poikki ihan yhtä äkkiä ja olin menossa Saksaan työmatkalle joten ei ihan kiva homma sain Taksi kuskilta lainattua puhelinta että pääsin soittamaan Firmaan et mua ei sit saa kiinni koska puhelin on mykkä. Ja arvaattekin kai että nykyjään en ole Elisan Asiakas.

7

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkikin12

sanoo että elisa on täys kusiluukku ja ollu jo monia vuosia! mut jollet ymmärrtänyt niin siinäs sit olit saksas puhelin mykkänä tumput suorina seisoen lentokentäl ! :D

• sen helpoksi

"kaipasen järkikin sanoo että elisa on täys kusiluukku ja ollu jo monia vuosia!"

AI MITEN NIIN KUSILUUKKU???

www.elisako.biz

• afgshfgkljhg
        sen helpoksi kirjoitti:

"kaipasen järkikin sanoo että elisa on täys kusiluukku ja ollu jo monia vuosia!"

AI MITEN NIIN KUSILUUKKU???

www.elisako.biz

kusettaa ihmisiä ! lähettää ylisuuria laskuja (n. 80-100€) vaikka ei oo puhelin ollu ees päällä ! PS ei ikinä koskaan enää elisaa ! (laskut nykyään n. 8€/kk, repikää siitä!)

• postiin ilmoitusta

jälkeenlähettämisestä? Sitäpaitsi kai elisallakin laskut näkee jostain omilta sivuilta maksutietoineen päivineen ja voi siten maksaa?

• ja moneen kertaan

Siis kävin postissa ja moneen kertaan sitten sanomassa et miten tää tällein kun mutta en siis saanut sitä ensimmäistäkään laskua eli oli pikkasen vaikeeta ruveta selvittämään eli sain vaan sen karhu kirjeen kotinn missä oli punaisella tussilla kirjoitettu EI ASU TÄÄLLÄ. Joten olin pikkasen ihmeessäni mutta tyhmäähän sitä sakoitetaan mutta kun olisi muutakin tekemistä kun ruveta soittelemaan
        kaikki läpi joilta mulle tulee lasku et miten mun maksut voi ja milloin tulee seuraava ja oletteko huomannut et osoitteeni in muuttunut j.n.e

• --,,
        ja moneen kertaan kirjoitti:

Siis kävin postissa ja moneen kertaan sitten sanomassa et miten tää tällein kun mutta en siis saanut sitä ensimmäistäkään laskua eli oli pikkasen vaikeeta ruveta selvittämään eli sain vaan sen karhu kirjeen kotinn missä oli punaisella tussilla kirjoitettu EI ASU TÄÄLLÄ. Joten olin pikkasen ihmeessäni mutta tyhmäähän sitä sakoitetaan mutta kun olisi muutakin tekemistä kun ruveta soittelemaan
        kaikki läpi joilta mulle tulee lasku et miten mun maksut voi ja milloin tulee seuraava ja oletteko huomannut et osoitteeni in muuttunut j.n.e

omaelisa.fi

sieltä näkee laskut..

• kokemuksia...

Itsellänikin on vain huonoja kokemuksia Elisasta. Laskut ovat useasti olleet täysin väärin, ja monesti on vain sanottu asiakaspalvelusta (piiiiitkän jonotuksen jälkeen) että voi voi, asialle ei voi tehdä mitään. S-bonuksiakaan en ole kertaakaan saanut, monista lupauksista huolimatta.
      En suosittelisi Elisaa kenellekään, itsekään en enää ole ko. operaattorin asiakas enkä tule enää koskaan olemaankaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1218
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe