Värikäs persoona = riidan haastajako?

-00-

Läyhäjengi ei ole enää tässä todellisuudessa, vaan kuvittelevat olevansa jotain korvaamatonta. Myönnetään, tuovathan he draamaa ja viihdettä niille, jotka riitelemisestä pitävät. Minä en siitä pidä. Aiempina vuosinakin on ollut värikkäitä persoonia kuten Kaki ja se tietokonehemmo, viime vuonna jäi mieleen se viimeisenä tullut mummo. Kukaan niistä ei ollut värikäs riidanhaastamisen vuoksi vaan olivat hauskoja persoonia.

Uskonkin että tämä jengi on ihan tarkoituksella sinne laitettu alusta saakka, jolloin saadaan katsojat kiinnostumaan ja sen jälkeen ne potkitaan pellolle. Näinhän onkin nyt tapahtumassa ja hyvä niin.

17

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotannoissa ei ole

      Ollut Cherryllin kaltaista luonnevikaista kakaraa.

      • hessutäti

        Miten Miian luonnevika eroaa Cherystä?


      • tai andreaksen?
        hessutäti kirjoitti:

        Miten Miian luonnevika eroaa Cherystä?

        ei mistään. ikävää on vain jatkuva Cn piinaaminen. ei tämä ole mikään selviytyjät missä on eri heimoja.


      • jjhgjgkjhgkh

        Tuotannoissa oli ihan oikeita miehiäkin, jotka olisivat suvainneet Cherylin höpsön blondimaisuuden ja kuitanneet asia ihan huumorilla, eikä ivallisuudella, ilkeilyllä ja suoranaisella vihalla. Sairasta porukkaa Niko, Mia ja Andreas. Mädännyttävät koko joukon. Yhteishenkeä ei ole. Erittäin negatiivinen ympäristö. Porukka naamat nurinpäin lähes kaiken aikaa.


      • Ärsyyntynyt

        Luonnevikaisia ovat kaikki BB-talon asukkaat. Keskenkasvuisia kiljunkittaajia ja sanavarastoltaan köyhiä (joka toinen sana vittu).
        Maria oli kaiken huippu. Hoitoon kannattaisi tuollainen viedä. Pakkohoitoon kun ei itse ymmärrä olevansa ympäristölleen vaarallinen. Säälin Mantan tyttöä. Mikä "äiti". Kukahan tollasta akkaa on viittinyt panna. Yäk!!!


    • läyhäjengi ulos talosta

      "Myönnetään, tuovathan he draamaa ja viihdettä niille, jotka riitelemisestä pitävät. Minä en siitä pidä."

      En minäkään. viime aikoina on bb:n seuraaminen jäänyt nettiuutisten lukemiseen. Ei huvita katsella sitä nk. "viihdettä" mitä tämä läyhäjengi tarjoaa.

      BB:n täytyisi kertoa tälle läyhäporukalle mistä heitä rangaistaan kun eivät näytä itse tajuavan. Eiköhän sekin kerro aika paljon siitä porukasta.

      • Uutta kehiin, vanhat ulos

        Toivottavasti tuosta porukasta pudotetaan kaksi eniten ääniä saanutta tällä viikolla, jotta nuo huonosti käyttäytyvät malliesimerkit saadaan ulos. Uudet asukkaat vaikuttavat toistaiseksi järkevimmiltä. Eikö tämä läyhäporukka osaa lukea sääntöjä vai, sama selkään puukotus vain jatkuu, vaikka yksi heistä tippui. Yhden ihmisen kiusaaminen ei ole oikein. Mitä hyvää tämä läyhäporukka on tuonut BB-taloon??? Ei mitään, tämä nikokin vain matkii edellisvuoden Saulia, joka oli käytökseltään aivan toista maata. Tämä porukka näkee muut syyllisinä omaan sisäiseen pahaan oloonsa ja pönkittävät omia suuria egojaan. Samaa mieltä, että rangaistuksia annettaessa kerrottaisiin nimeltä mainiten mitä sääntöä on rikkonut. Ei tuo porukka muuten usko, jos sittenkään.


    • 4765467

      Tällä tuotantokaudella olen katsonut vain muutaman kerran vartin pätkän BB:tä. Ei huvita katsella sellaista mistä tulee itselle ahdistava olo. Eilen sitten katsoin koko jakson kun luin sen pääpirun lähteneen himaan. No, yhtä ahdistavaa vieläkin ja kaikkein karmeinta se, että se neitimäinen tumma tyyppi sanoi kuistilla, että heidän ansiostaan siellä on negatiivinen ilmapiiri- eli kaveri suorastaan nauttii siitä!! Hoitoon tuollainen pitäisi laittaa. Katson seuraavan kerran koko jakson kun luen jostain että ahdistava ilmapiiri ei enää tartu kotikatsomoon!

      • joku muotisana, tuo ahdista...

        Ehkäpä sit joulukuun alkuviikolla sopii sulle, kas kun se silloin on jo päättynyt!!!

        Miten niin ahdistaa, silloin ei ole henkinen puoli palanssissa, jos noin kokee.

        Ja Ade on loitotyyppi, hän todella ottaa kaikesta irti, kasvaakseen, oppiakseen.

        Katsomme niin erisilmin ohjelmaa, joten mitäpä täälä palstalla siitä kinaamme.

        Ellei viihdytä katsokaa muita ohjelmia, eikä ole pakko tulla mollaamaan tänne KETÄÄN!


      • tai suorastaan täytyisi
        joku muotisana, tuo ahdista... kirjoitti:

        Ehkäpä sit joulukuun alkuviikolla sopii sulle, kas kun se silloin on jo päättynyt!!!

        Miten niin ahdistaa, silloin ei ole henkinen puoli palanssissa, jos noin kokee.

        Ja Ade on loitotyyppi, hän todella ottaa kaikesta irti, kasvaakseen, oppiakseen.

        Katsomme niin erisilmin ohjelmaa, joten mitäpä täälä palstalla siitä kinaamme.

        Ellei viihdytä katsokaa muita ohjelmia, eikä ole pakko tulla mollaamaan tänne KETÄÄN!

        "Miten niin ahdistaa, silloin ei ole henkinen puoli palanssissa, jos noin kokee"

        Jos ohjelman ahdistavuudesta on puhe, niin mielestäni henkinenpuoli ei ole balanssissa, jos talon tämän hetkinen meno EI ahdista eikä aiheuta minkäänlaista negatiivista tunnetta! Vai kuulutko tosielämässäkin kiusaajiin ja vieläpä nautit siitä?


      • sieltä pääsee pois......
        tai suorastaan täytyisi kirjoitti:

        "Miten niin ahdistaa, silloin ei ole henkinen puoli palanssissa, jos noin kokee"

        Jos ohjelman ahdistavuudesta on puhe, niin mielestäni henkinenpuoli ei ole balanssissa, jos talon tämän hetkinen meno EI ahdista eikä aiheuta minkäänlaista negatiivista tunnetta! Vai kuulutko tosielämässäkin kiusaajiin ja vieläpä nautit siitä?

        Kuin sen ottaa, mua ei BB;n katsominen ahdista, eikä mikään muukaan elämässäni. Se on palanssissa.

        Minä en kiusaa, minua ei kiusata.

        Naurattaa toi sekoilu ja kilahtelu, ei muuta.

        Nautin ohjelmasta ja sen juonenkulusta.


    • muistat

      >>viime vuonna jäi mieleen se viimeisenä tullut mummo>>

      Hyvinpä on mummo mieleesi jäänyt kun et edes nimeä muista. Ja eikö se mummo (=Riitta) nimenomaan haastanut riitaa koko ajan sen omahyväisen pohjalaispojan (=Jarkko) kanssa? Ei siitä mummosta muuta iloa sitten herunutkaan..

      >>Uskonkin että tämä jengi on ihan tarkoituksella sinne laitettu alusta saakka>>

      Eiköhän tuo jengi syntynyt talossa ihan itsekseen. Aikamoisia ryhmädynamiikkaguruja löytyy BB:n psykologiosastolta, jos pystyivät etukäteen näkemään, että noin heterogeenisestä nelikosta syntyy BB-talon paineessa tiivis läyhääjäjengi.

      • -00-

        ...eikä haittaa yhtään. En muista sen nörttipojunkaan nimeä ja sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Mieleen kuitenkin jäivät, mutta eivät samasta syystä kuin tämän vuotiset.

        Sitä en tiedä, millaisella testillä psykologi voisi ennustaa että juuri tämä nelikko fakkiutuu. Enkä sellaista ajatellutkaan. Sen pystyi näkemään jo ensimmäisen lähetyksen perusteella millaista sakkia taloon ensimmäisessä aallossa saapui.

        Jos joku haluaa uskoa, että asukkaat on arvalla vedettyjä, niin minkäs sille voin.


      • ihmettelen, kovasti ?
        -00- kirjoitti:

        ...eikä haittaa yhtään. En muista sen nörttipojunkaan nimeä ja sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Mieleen kuitenkin jäivät, mutta eivät samasta syystä kuin tämän vuotiset.

        Sitä en tiedä, millaisella testillä psykologi voisi ennustaa että juuri tämä nelikko fakkiutuu. Enkä sellaista ajatellutkaan. Sen pystyi näkemään jo ensimmäisen lähetyksen perusteella millaista sakkia taloon ensimmäisessä aallossa saapui.

        Jos joku haluaa uskoa, että asukkaat on arvalla vedettyjä, niin minkäs sille voin.

        Kun ei olekaan, sehän kaiken tekee mielenkiintoiseksi.

        Mut kenenkään ahistuksia en välitä ottaa kontalleni, koska näen hauskan ohjelman, en muuta,

        Nimittelyt pois, joku aina osaa jotain peremmin, jopa se psyko, mene ja tiedä.

        Jos ei ohjelma kiinnosta, onko pakko tää isännöidä sen huonoudesta? Kai muutakin telkusta tulee?


      • ettei koskaan läyhää
        ihmettelen, kovasti ? kirjoitti:

        Kun ei olekaan, sehän kaiken tekee mielenkiintoiseksi.

        Mut kenenkään ahistuksia en välitä ottaa kontalleni, koska näen hauskan ohjelman, en muuta,

        Nimittelyt pois, joku aina osaa jotain peremmin, jopa se psyko, mene ja tiedä.

        Jos ei ohjelma kiinnosta, onko pakko tää isännöidä sen huonoudesta? Kai muutakin telkusta tulee?

        Aika yksipuolisesti jotkut ajattelee. Kyllä se Chipa onnistuu aikas hyvin ärsyttää muita aina arvostelemassa muiden puheita. En ole koskaan tavannut ihmisiä, jotka puhuu noin jne. Kauhistelee joka asiassa ja itse puhuu kun olisi pyhimys ja kuitenkin heti oli puuhissa yläkerrassa, kun muut asukkaat ei näe! Siinä vasta teennäinen ja kaksnaamainen nainen. Eikä edes erikoisen näköinen!


      • ja hallitse
        -00- kirjoitti:

        ...eikä haittaa yhtään. En muista sen nörttipojunkaan nimeä ja sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Mieleen kuitenkin jäivät, mutta eivät samasta syystä kuin tämän vuotiset.

        Sitä en tiedä, millaisella testillä psykologi voisi ennustaa että juuri tämä nelikko fakkiutuu. Enkä sellaista ajatellutkaan. Sen pystyi näkemään jo ensimmäisen lähetyksen perusteella millaista sakkia taloon ensimmäisessä aallossa saapui.

        Jos joku haluaa uskoa, että asukkaat on arvalla vedettyjä, niin minkäs sille voin.

        >>Jos joku haluaa uskoa, että asukkaat on arvalla vedettyjä, niin minkäs sille voin.>>

        Ei kai kukaan usko että asukkaat ois arvalla taloon päässeet. Varmasti taloon haetaan värikkäitä, äänekkäitä ja narsistisia persoonia, jotta ohjelmaan saataisiin edes vähän viihdearvoa. Kukapa sitä haluaisi katsoa, kun Takahikiän Pertti ja Tuppisuu-Tuija keskustelevat säästä ja muistelevat vanhoja lottorivejä 24/7.

        Taloon valittu porukka on tänä vuonna kärkkäämpää kuin aiempina vuosina, mutta mielestäni talon huono ilmpiiri johtuu myös siitä, että nyt oli 2 viikkoa peräkkäin viikkotehtäviä, joissa porukka laitettiin kylmästi kahteen eri leiriin. Tässä tuotanto ikäänkuin heitti vettä myllyyn ja rikkoi porukan jo valmiiksi häilyvän yhteishengen totaalisesti. Lisäksi pakkaa sekoitettiin uusilla tulokkailla, joilla on ollut aika vaikea löytää omaa paikkaansa porukassa, kun viikkotehtävissä ovat olleet yhdessä porukassa ja toisaalta nämä kuppikunnat ovat samaan aikaan toimineet "emotionaalisina tukiryhminä" vanhoille asukeille, ja näihin todellisiin ryhmittymiin uusien on ollut vaikea päästä sisälle.


    • Anonyymi

      Vain 14-17 vuotias on enemmän värikkäämpi, kuin aikuiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe