Näytti ihan läskiltä mieheltä.
Marian perse tv:ssä
12
1075
Vastaukset
- moittimista
Ihan kiva pylly. Voisitko laittaa kuvan omastasi?
- kiinteä
Marian takapuolesta olisi pitänyt olla varoitus ennen kuin se näytettiin.
- ensimmäisenä
Mielikuvana Jope Ruonansuu mieleen. Hyi v...u!
- on kiinteä :D
kiinteä kirjoitti:
Marian takapuolesta olisi pitänyt olla varoitus ennen kuin se näytettiin.
Koneella istumisella varmasti kiinteytyykin :D
- Jopettelija
ensimmäisenä kirjoitti:
Mielikuvana Jope Ruonansuu mieleen. Hyi v...u!
Sitä mieltähän minä olen alusta asti ollut, että Manta on kuin Jope Ruonansuu
(ei millään pahalla Jope!.
Ihan siis etupuoleltakin..
- kyllä niin
järkyttävä näky että melkein yrjö lensi. Onneksi en syönyt sillä hetkellä mitään! HYI VITTU !!!!!!!!!!!
- silmäsi
niin ei ärsytä.
- Mantan
perse on kuin useimpien suomalaisten naisten naama :D
- uudestaan..
Mantan kirjoitti:
perse on kuin useimpien suomalaisten naisten naama :D
sen naamaa. nainen 34, mutta näyttää 54!
- .............
suihkussa ei ole mitenkään naisvartaloa imarteleva. Yläsuunnasta kun kuvataan niin litistää näkymän. Ei sielä kukaan ole hehkeältä näyttänyt.
- näyttänyt
paitti Tuuli :)
- Anonyymi
HYI HELVETTI marian perse oli tosi ruskesa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810