Paha häiriö

Feng sui..

Jösses kun katsoin tuota näytä aiheet "kantta."Tuli oikein kamala elämys: Täällä on joku tosi vinksahtanut, jolla on nyt kai korvistakin jo tulossa patoutumat ulos.Koko sivullinen paksulla punaisella signeerattuja, lähinnä sairaita "runoja".Jotka viestivät sitä että ihmisellä ei asiat ollenkaan hyvin.Ihan totta: tuolla tavalla ei kukaan normaali omi palstaa...ja vielä väärää sellaista. Ihan ahdisti, pelkkä toteamuskin.Mene hyvä ihminen hakemaan apua, sulta on alkanut jo keulimaan pahan kerran..

19

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä Sinun kannattaisi keskittyä johonkin muuhun,
      kuin analysointiin.
      En tarvitse neuvojasi.
      Eikä sinunkaan kirjoituksesi oikein novellilta vaikuta.
      Jos oikein tarkkoja ollaan, olet tuonut kirjoituksesi väärälle palstalle:)

      • kellarin keisari

        ei kukaan jaksa lukea näitä epätoivoisia runoja tai sepustuksia, kukahan on väärällä palstalla.


      • kellarin keisari kirjoitti:

        ei kukaan jaksa lukea näitä epätoivoisia runoja tai sepustuksia, kukahan on väärällä palstalla.

        Joko sulla on näköhäiriö tai mulla.
        Kyllä lukijoita riittää.
        Älä sinä lue niitä, sekin on helppoa ja nopeeta!


      • ....
        ma-galie kirjoitti:

        Joko sulla on näköhäiriö tai mulla.
        Kyllä lukijoita riittää.
        Älä sinä lue niitä, sekin on helppoa ja nopeeta!

        ...aamulääkkeet


      • .... kirjoitti:

        ...aamulääkkeet

        Vain kuolleet kalat uivat virran mukana


      • Katso mikä on novelli

        Katsohan Sinä, mikä on 1) Novelli 2) Runo) 3)Palaute.....Nämä mitkä on kirjoitettu "novelliesi" jälkeen,ovat palautteita sinulle kirjoituksistasi.Siis eivät novelleita...Ja näitä palautteita pyydetään ja toivotaan..Joten siinä niitä nyt on...ja useammalta lukijalta.


      • Katso mikä on novelli kirjoitti:

        Katsohan Sinä, mikä on 1) Novelli 2) Runo) 3)Palaute.....Nämä mitkä on kirjoitettu "novelliesi" jälkeen,ovat palautteita sinulle kirjoituksistasi.Siis eivät novelleita...Ja näitä palautteita pyydetään ja toivotaan..Joten siinä niitä nyt on...ja useammalta lukijalta.

        Koska palstan seriffi on antanut kirjoitusteni olla täällä, en tajua mikä on sinun pointtisi?
        Kirjoita sinä vaan novelleja ihan rauhassa,
        en häiritse sinua millään lailla.


      • Selitys
        ma-galie kirjoitti:

        Koska palstan seriffi on antanut kirjoitusteni olla täällä, en tajua mikä on sinun pointtisi?
        Kirjoita sinä vaan novelleja ihan rauhassa,
        en häiritse sinua millään lailla.

        Pointtini = Että kirjoituksiin ,olivatpa ne novelleja, tai tässä tapauksessa "runoja": SAA ANTAA PALAUTTEEN!!!!!Siis vielä: POINTTINI on mielipiteeni...ja yhtä oikeutettu kuin Sinun kirjoituksesi...Ymmärrätkö nyt????
        Hohhoijaa....


      • Pee
        Selitys kirjoitti:

        Pointtini = Että kirjoituksiin ,olivatpa ne novelleja, tai tässä tapauksessa "runoja": SAA ANTAA PALAUTTEEN!!!!!Siis vielä: POINTTINI on mielipiteeni...ja yhtä oikeutettu kuin Sinun kirjoituksesi...Ymmärrätkö nyt????
        Hohhoijaa....

        vaan!


      • Selitys kirjoitti:

        Pointtini = Että kirjoituksiin ,olivatpa ne novelleja, tai tässä tapauksessa "runoja": SAA ANTAA PALAUTTEEN!!!!!Siis vielä: POINTTINI on mielipiteeni...ja yhtä oikeutettu kuin Sinun kirjoituksesi...Ymmärrätkö nyt????
        Hohhoijaa....

        Kiitän arvokkaasta palautteestasi


      • Pee
        ma-galie kirjoitti:

        Kiitän arvokkaasta palautteestasi

        oli kylläkin ylärivin Yrjölle!

        Pee


      • Pee kirjoitti:

        oli kylläkin ylärivin Yrjölle!

        Pee

        Nou hätä, tiesin sen:)


      • Olisit voinut

        niputtaa runosi yhteen ainoaan ketjuun, eikä täyttää koko helvetin sivua sinun runoillasi. Nyt meni pitkä pätkä ihan vasta tulleita uusia novelleja toiselle sivulle, jonne kovinkaan moni ei jaksa katsoa puhumattakaan kommentoinnista.

        Joten, kopioi runosi yhteen ketjuun ja ilmoita sitten nuo erilliset runot poistettavaksi, tai voit ne poistaa itsekin koska ne on kirjoitettu rekisteröidyllä nikillä.


      • joustolaina
        Olisit voinut kirjoitti:

        niputtaa runosi yhteen ainoaan ketjuun, eikä täyttää koko helvetin sivua sinun runoillasi. Nyt meni pitkä pätkä ihan vasta tulleita uusia novelleja toiselle sivulle, jonne kovinkaan moni ei jaksa katsoa puhumattakaan kommentoinnista.

        Joten, kopioi runosi yhteen ketjuun ja ilmoita sitten nuo erilliset runot poistettavaksi, tai voit ne poistaa itsekin koska ne on kirjoitettu rekisteröidyllä nikillä.

        Jos joku ei jaksa mennä toiselle sivulle, niin tuskin hän on kovin kiinostunut sitten mitään lukemaankaan!


      • jotka eivät mene
        joustolaina kirjoitti:

        Jos joku ei jaksa mennä toiselle sivulle, niin tuskin hän on kovin kiinostunut sitten mitään lukemaankaan!

        sinne toiselle sivulle.

        Hyvin olisi voinut Ma-galle pistää runonsa yhdelle ainoalle aloitukselle joita olisi voinut sitten kommentoida, eikä täyttää koko helvetin sivustoa omilla spämmäyksillaan kerralla ja painaa uudet keskusteltavat novellit pois näkyvistä.


      • .en sano
        jotka eivät mene kirjoitti:

        sinne toiselle sivulle.

        Hyvin olisi voinut Ma-galle pistää runonsa yhdelle ainoalle aloitukselle joita olisi voinut sitten kommentoida, eikä täyttää koko helvetin sivustoa omilla spämmäyksillaan kerralla ja painaa uudet keskusteltavat novellit pois näkyvistä.

        Sehän on niitten murhe jos eivät osaa tai älyä.
        Miksi huolehdit noin tyhmästä asiasta?
        Kerrankin on vipinää täällä.


      • luettavaa
        jotka eivät mene kirjoitti:

        sinne toiselle sivulle.

        Hyvin olisi voinut Ma-galle pistää runonsa yhdelle ainoalle aloitukselle joita olisi voinut sitten kommentoida, eikä täyttää koko helvetin sivustoa omilla spämmäyksillaan kerralla ja painaa uudet keskusteltavat novellit pois näkyvistä.

        tää palsta meinas jo kuolla kupsahtaa. ei täällä mitään kommentoitavaa ole ollut kuukausiin. hyvä että joku tulee ja ravistelee.


    • Pee

      käsistä, siellä on kuulemma joku vinksahtanut -
      oletko se ehkä itse, koeta koitaa ahdistava
      sairautesi, mene vaikka seuroihin ja
      lue pari rukousta, et kyllä saa mopoa
      keulimaan, ei väärälläkään vanteella!

      • On puhunut

        PEE: kumppanit: Kukahan teille moposta on puhunut??? Minä en ainakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe