Saako kuluttaja rahansa takaisin noista (kiinalaisista?) koiraleluista joita Ärrä myi/kampanjoi?
Ryhmäkanne jos oireita löytyy lapsilta?, koska moni lapsi on imeskellyt juuri noita bassetin neniä, joissa nyt on todettu TAAS kerran terveydelle haitallista ainetta.
Vai näkyvätkö kaikkien myrkkyjen oireet vasta kun niitä ei voi enää yhdistää (kiinalaisiin?) tuotteisiin?
Miten toimia?
ks. r-kioski/takaisinveto
Ryhmäkanne R-kioski?
3
800
Vastaukset
- Saisit?
Ettäkö saisit sen koko 150€ takasin, joka koiran hommaamiseen tarrojen avulla on täytynyt käyttää?
Kuitenkin kampanja oli voimassa viime keväänä, senpä takia epäilen kuitin tallessaoloa.
Entä jos pikkuveeti imeskelee vastaostetun nahkasohvan tyynyt pilalle, jonka jälkeen käykin ilmi, että nahkaa ei välttämättä kannattaisi imeskellä? Menetkö sohvakauppaan ryhmäkanteen kanssa vaatimaan rahoja takaisin? - takaisinveto ilmoituksen
niin siinä luki, ett saa uuden myrkyttömän postitse n 10 päivän kuluessa siitä kun on myrkyllisen palauttanut ja antanut osoitetietonsa.
Ja takaisinvetäjähän oli se lelujen maahantuoja, R-kioski vain oli lupautunut auttamaan asaiassa ja toimia vastaanottopisteenä.
Eli ihan suotta ainakaan R-kioskia vastaan on kannetta kyhätä.- r sucks
täyttä paskaa!! siis toi ärrän teksti, nimenomaan asiakas voi asioida AINA myyjän kanssa, jos ei sopimuksessa ole erikseen sanottu (tätä ei ole koskaan erikseen sanottu kun ostetaan suoraan liikkeestä ns. ilman papereita) että myyjä vetäytyy vastuusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512