Olisko tietoa, että mistä saisi katteita kymco super fever zx -03 malliin? kun skoden oikean puoleisissa katteissa on jonkin verran pieniä naarmuja ja 1 pieni reikä niin tarvitsisin uudet. Tai olisiko jollain myydä kyseisen mallin katteita joissa ei olisi paljoa narmuja?
kymco super fever zx -03
murdoc4444
6
1108
Vastaukset
- kysynyt.
maahantuojalta???
- Anonyymi
Eikun Jeesukselta!!! yhden sanan lause ???
- Cs-smurffi galleriast
R.m Heino järvempää tilaat sieltä tai meet hakemaan
- Ruugeri
Hyvä mies maalaa se katu uudestaan nii naarmut hävii ja peitä se reikä kattteen alta vaikka jollain metallin kaappalleella.
- Ruugeri
kate*
- ??!?!
Osta lasikuitupakkelia ja maalaa koko paska niin sillä kelpaa niin itse olen todennut koska en löydä itsekkään niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911307
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 793000