Mistäköhän johtuu kun penis erektiossa käyristyy hieman vasemmalle. Saako sitä korjattua? :o
vino
7
1773
Vastaukset
- Ukko
jos se hieman käyristyy.
Katsoppas nenääsi,suutasi ovatko nekään niin perfekti suoria. Eikä siinä kait tarvita mitään syytä miksi se käyristyy, en minä ainakaan ole sitä miettinyt jos se hieman töröttää enemmän vasemmalla. Kunhan muuten tehtävänsä hoitaa.- pipepeli
Kaiken pitäisi olla symmetristä luonnossa, eli jotain vinossa :)
Eihän se haittaa.. mutta se voi johtua älyttömästä runkkaamisesta nuoruudessa ja kyl vielkn sitä tulloo tehty usein.. yli 10 vuoden kokemuksella - Kalle
pipepeli kirjoitti:
Kaiken pitäisi olla symmetristä luonnossa, eli jotain vinossa :)
Eihän se haittaa.. mutta se voi johtua älyttömästä runkkaamisesta nuoruudessa ja kyl vielkn sitä tulloo tehty usein.. yli 10 vuoden kokemuksellajoilla on symmetrinen ja ei siis käyristy minnekkään päin vinoon eivät ole runkanneet juuri ollenkaan?
- ööx
Kalle kirjoitti:
joilla on symmetrinen ja ei siis käyristy minnekkään päin vinoon eivät ole runkanneet juuri ollenkaan?
noh. en minä ihan noin sitä tarkottanut. Mutta luulisin että oma vinous johtuu jokapäiväisestää runkkaus vuosista. gvimgpöv
- naikkonen
ööx kirjoitti:
noh. en minä ihan noin sitä tarkottanut. Mutta luulisin että oma vinous johtuu jokapäiväisestää runkkaus vuosista. gvimgpöv
...ei ole ihanampaa kuin vino kyrpä. Tuntuu ihanalta sisällä kun hieroo pimpin seinämää! parempi kuin suora, ole ylpeä!
- Anonyymi
Mätämuna yhtälö 112, 118
- Anonyymi
Kunto sali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092965Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171872674Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612119Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2231322Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31071Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115880Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3822