Mistäköhän johtuu kun penis erektiossa käyristyy hieman vasemmalle. Saako sitä korjattua? :o
vino
6
1471
Vastaukset
- Ukko
jos se hieman käyristyy.
Katsoppas nenääsi,suutasi ovatko nekään niin perfekti suoria. Eikä siinä kait tarvita mitään syytä miksi se käyristyy, en minä ainakaan ole sitä miettinyt jos se hieman töröttää enemmän vasemmalla. Kunhan muuten tehtävänsä hoitaa.- pipepeli
Kaiken pitäisi olla symmetristä luonnossa, eli jotain vinossa :)
Eihän se haittaa.. mutta se voi johtua älyttömästä runkkaamisesta nuoruudessa ja kyl vielkn sitä tulloo tehty usein.. yli 10 vuoden kokemuksella - Kalle
pipepeli kirjoitti:
Kaiken pitäisi olla symmetristä luonnossa, eli jotain vinossa :)
Eihän se haittaa.. mutta se voi johtua älyttömästä runkkaamisesta nuoruudessa ja kyl vielkn sitä tulloo tehty usein.. yli 10 vuoden kokemuksellajoilla on symmetrinen ja ei siis käyristy minnekkään päin vinoon eivät ole runkanneet juuri ollenkaan?
- ööx
Kalle kirjoitti:
joilla on symmetrinen ja ei siis käyristy minnekkään päin vinoon eivät ole runkanneet juuri ollenkaan?
noh. en minä ihan noin sitä tarkottanut. Mutta luulisin että oma vinous johtuu jokapäiväisestää runkkaus vuosista. gvimgpöv
- naikkonen
ööx kirjoitti:
noh. en minä ihan noin sitä tarkottanut. Mutta luulisin että oma vinous johtuu jokapäiväisestää runkkaus vuosista. gvimgpöv
...ei ole ihanampaa kuin vino kyrpä. Tuntuu ihanalta sisällä kun hieroo pimpin seinämää! parempi kuin suora, ole ylpeä!
- Anonyymi
Mätämuna yhtälö 112, 118
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2592860Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit212101- 1261725
TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.191618Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun981444Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71270Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e231040Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä91033Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21003- 61988