Hei! Onko kellään kokemusta noista Ikean Pax vaatekaapeista?
Ovatko kestäviä? Oliko helppo koota? Täytyykö kaappi välttämättä kiinnittää seinään? Itselläni vuokrakämppä ja reikiä ei saisi porata seinään.
Ikea Pax vaatekaapit
5
8209
Vastaukset
- uskallan suositella
Meillä hankittiin niitä edelliseen kotiin lukuisia. Voin lämpimästi suositella, toivat hyvin!
Meillä ne kottiin kunnolla liiman kanssa niin, ettei niitä ollut tarkoituskaan purkaa. Seinään kiinnittäminen tukevoittaa toki aina kaappia kuin kaappia ja kun lataat sen täyteen tavaraa, puhutaan jo isosta massasta. Meidän kaapit on olleet kiinnitetttyinä seinään (yhtä 30 cm syvää kenkäkaappia lukuunottamatta).- Merja80
Kiitoksia vastauksesta!
Millä tavoin nuo kaapit sitten kiinnitetään seinään? Montako reikää pitäisi porata? - ...
Merja80 kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta!
Millä tavoin nuo kaapit sitten kiinnitetään seinään? Montako reikää pitäisi porata?Pax kaappirunko kiinnitetään muistaakseni yläkulmistaan ruuveilla seinään. Eli kaksi ruuvinreikää siitä tulee...
Lattian varassa seisovan kaapin tapauksessahan kiinnityksen on vain tarkoitus estää kaappia kaatumasta. Ohjeiden mukaan toimien kaappi pitäisi varmaan aina kiinnittää seinään (kuten kirjahyllyt yms. huonekalutkin), mutta oman harkinnan mukaan omalla vastuulla voi jättää kiinnittämättäkin. Tai itse olen joskus kiinnittänyt pienen kaapin esim. vain yhdellä ohuella ruuvilla.
Kaapin tukevuuteen vaikuttaa mm. kaapin syvyys, korkeus, ovien tyyppi, sisäkalustus (onko ulos vedettäviä hyllyjä/laatikoita) ja millaista tavaraa siellä pidetään ja miten lastattuna. Jos kyseessä on esim. 60 cm syvä kaappi liukuovilla (tai hyvin kevyillä kääntyvillä ovilla) ja ilman ulos vedettäviä laatikoita, niin kyllä sen kaataminen vaatii mielestäni jo hieman yritystä. Jos perheessä on lapsia, niin kannattaa tietysti pelata varman päälle, niin että kaappi kestää tarvittaessa vaikka kiipeämisen hyllyjä pitkin :)
- Anonyymi00004
Löytyiskö täältä ketään joka on jättänyt seinäkiinnitykset pois Pax vatekaapeista? Onko pysyneet silti pystyssä?
- Anonyymi00005
On pysyny pystyssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192620Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671669Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71627Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121590Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471513Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911444Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681356Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521096