Hei! Onko kellään kokemusta noista Ikean Pax vaatekaapeista?
Ovatko kestäviä? Oliko helppo koota? Täytyykö kaappi välttämättä kiinnittää seinään? Itselläni vuokrakämppä ja reikiä ei saisi porata seinään.
Ikea Pax vaatekaapit
4
7823
Vastaukset
- uskallan suositella
Meillä hankittiin niitä edelliseen kotiin lukuisia. Voin lämpimästi suositella, toivat hyvin!
Meillä ne kottiin kunnolla liiman kanssa niin, ettei niitä ollut tarkoituskaan purkaa. Seinään kiinnittäminen tukevoittaa toki aina kaappia kuin kaappia ja kun lataat sen täyteen tavaraa, puhutaan jo isosta massasta. Meidän kaapit on olleet kiinnitetttyinä seinään (yhtä 30 cm syvää kenkäkaappia lukuunottamatta).- Merja80
Kiitoksia vastauksesta!
Millä tavoin nuo kaapit sitten kiinnitetään seinään? Montako reikää pitäisi porata? - ...
Merja80 kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta!
Millä tavoin nuo kaapit sitten kiinnitetään seinään? Montako reikää pitäisi porata?Pax kaappirunko kiinnitetään muistaakseni yläkulmistaan ruuveilla seinään. Eli kaksi ruuvinreikää siitä tulee...
Lattian varassa seisovan kaapin tapauksessahan kiinnityksen on vain tarkoitus estää kaappia kaatumasta. Ohjeiden mukaan toimien kaappi pitäisi varmaan aina kiinnittää seinään (kuten kirjahyllyt yms. huonekalutkin), mutta oman harkinnan mukaan omalla vastuulla voi jättää kiinnittämättäkin. Tai itse olen joskus kiinnittänyt pienen kaapin esim. vain yhdellä ohuella ruuvilla.
Kaapin tukevuuteen vaikuttaa mm. kaapin syvyys, korkeus, ovien tyyppi, sisäkalustus (onko ulos vedettäviä hyllyjä/laatikoita) ja millaista tavaraa siellä pidetään ja miten lastattuna. Jos kyseessä on esim. 60 cm syvä kaappi liukuovilla (tai hyvin kevyillä kääntyvillä ovilla) ja ilman ulos vedettäviä laatikoita, niin kyllä sen kaataminen vaatii mielestäni jo hieman yritystä. Jos perheessä on lapsia, niin kannattaa tietysti pelata varman päälle, niin että kaappi kestää tarvittaessa vaikka kiipeämisen hyllyjä pitkin :)
- Anonyymi00004
Löytyiskö täältä ketään joka on jättänyt seinäkiinnitykset pois Pax vatekaapeista? Onko pysyneet silti pystyssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5110093Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1185842"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn664512Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul23365Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1413107Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2722947Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1462797Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota522712Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait302071- 201757