jatkaa kulkuaan.itsekin olen kantanut oman korteni kekoon vaihtelevalla menestyksellä,olen seurannut peliä monelta eri kantilta,esim suomalisten ammatti pelaajien edesottamuksia isoissa pödissä.
kuitenki viime aikoina olen alkanut miettiä onko pokerista ja sen eri muodoista omaha razz jne.annettu liian rusuinen kuva helposta tiestä kohti miljoonia.
on kirjoitettu satoja pokerikirjoja eri pelaajien toimesta,joissa neuvotaan pelamaan näin tai noin,pelaa näillä korteilla elä noilla.vaikka jokainen jako on oma täysin satunnaisuuten perustuva peli.
puhutaan pottikertoimista jatketuista pottikertoimista.siis mitä?sillä saat juuri sellaisen kertoimen rahoillesi kuinka monta pelaajaa pottiin osallistuu(parhaan kertoimen saat fulli pöydässä buttonista jos kaikki pelaajat ovat potissa mukana)
yksi erikoinen juttu on myös se joka eroittaa ammatilaisen amatöörista on se että jos perusnetti harrastaja osuu vaikkapa 5 ,2 pata suittareilla a ,k vastaan ja voittaa käden häntä pidetään kalana, siis miten vitussa joku pelata noin,mutta jos vaikka tom dwan voittaa kyseisen käden ja 300k sitä pidetään loistavan pelinä,aika jännää minusta.
pokeri karvaani
1
158
Vastaukset
- The Rat
Kirjoitusvirheiden määrästä päätellen ollaan jo viihteen puolella. Kateeksi käy.
Mutta tietysti pokerissa luodaan (Amerikan malliin) aivan liian ruusuiset kuvat. Totta toki, kuka tahansa VOI voittaa miljoonia pelaamalla. Samoin kuin kuka tahansa VOI voittaa lotossa. Erona se, että pelin laatu pokerissa parantaa voittomahdollisuuksia (noh, lotossakin voi parantaa voitto-olettamaa marginaalisesti pelaamalla vähän käytettyjä numeroja)...
Mitä tuoho 52s:llä tehtyyn ohivetoon (sellainenhan se on) tulee, erona ammattilaisen ja fisun välillä on se, että ammattilainen tekee niitä harvoin ja yleensä paremmissa tilanteissa. Jotenkin kommentistasi jäi sellainen kuva, että kuvittelet pokerin olevan korttipeli? Sehän ei ole... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092403
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829