Läpäisin Titan Poker testin ja sain sieltä Bonuskoodin, mutta en löydä semmosta valikkoa mihin sen Titan Poker-ohjelmassa syöttäisin.
Voiskohan joku vähän avittaa?
Titan Poker
5
395
Vastaukset
- löytyi...
...asia kunnossa, mutta bonuksia vaan ei ilmestynyt tililleni.Pitäskö ne tulla heti vai kestääkö se kuinkakin kauan?
- onneks olkoon vaan!
Suuri kusetus on käynnistynyt sun kohdalla.Aika hoitaa.......
- Tellustelija
Itse sain bonukset aikanaan muutaman päivän viiveellä, että odottele vaan...
Myös aikanaan sain kaikki luvatut rahatkin tilille, vaikka olinkin hieman skeptinen asian suhteen, kun ekaa kertaa moiseen törmäsin.
Eli kyllä se siitä, itsellä ainakin ihan suht OK Titanin bonustelut toimi. Ja loppuhan on siis vain itsestä kiinni...
T:Tellustelija - Mitä sait
Tellustelija kirjoitti:
Itse sain bonukset aikanaan muutaman päivän viiveellä, että odottele vaan...
Myös aikanaan sain kaikki luvatut rahatkin tilille, vaikka olinkin hieman skeptinen asian suhteen, kun ekaa kertaa moiseen törmäsin.
Eli kyllä se siitä, itsellä ainakin ihan suht OK Titanin bonustelut toimi. Ja loppuhan on siis vain itsestä kiinni...
T:Tellustelija'Bonuksia' eli saitko rahaa, vip pisteitä vai jotain muuta etuutta.
Ja kuinka paljon.
Olen saanut sen kuvan että noi kaikki Bonukset ovat huijausta.
Olen itsekin saanut bonuksena pelata free rolleja joita olisi ilman bonuksiakin päässyt lelaamaan.
Muuta hyötyä niistä ei ole olut. - Tellustelija
Mitä sait kirjoitti:
'Bonuksia' eli saitko rahaa, vip pisteitä vai jotain muuta etuutta.
Ja kuinka paljon.
Olen saanut sen kuvan että noi kaikki Bonukset ovat huijausta.
Olen itsekin saanut bonuksena pelata free rolleja joita olisi ilman bonuksiakin päässyt lelaamaan.
Muuta hyötyä niistä ei ole olut....se Pokerstrategyn 50 100 bonus. Eli siis suoraan ei (kai) Titanin, vaan tämän... noh siis mitä nää trollaajat tarjoaa vieläkin tälläkin palstalla harvasepäivä. Kyllä niitä rahabonuksia pikkuhiljaa tippui, vaikka itsekin olin hiukka skeptinen.
Sitäpaitsi, Titanilta tulee yhä vieläkin jotain rahoja pelitilille pari kertaa kuussa. En ole huomannut mistään, että niillä olisi jokin rakeback systeemi olemassa, mutta ilmeisesti näin on, kun en muutakaan syytä näille tilisiirroille keksi. Tosin, en ole sivuston sääntöjä tarkemmin lukenut, ehkä se jossain lukeekin...
T:Tellustelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053535Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012267Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381859Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951118
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5910- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69837Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130802