saatavana metallisia laatikoita joihin luodit jää ja joihin taulu muutenkin kiinnitetään...
tietääkö joku nimen tai mistä niitä saa???
Jotain maalitaulu telineitä???kuukkeli ei löydä.
maalitaulun
4
562
Vastaukset
- mut ovat ilma-aseille...
tiedä sit,kestävätkö pienoiskivääriä ja -pistoolia.Pitänee kysellä..
- missään nimessä
mut ovat ilma-aseille... kirjoitti:
Ei varmaan kestä piekkaria. Piekkarilla ampuu jopa 15 cm paksusta kuivasta mäntypuusta läpi joten läpäiisyä löytyy hämmästyttävässä määrin.
mut ovat ilma-aseille... kirjoitti:
Kyllä pienoiskiväärin osuman kestaviä luotiloukkuja on saatavissa.
Itse ostin sellaisen Heikki Taipalus Ky:stä Ikkeläjärveltä noin kuukausi sitten.
Myös Rantasella Humppilassa on sellaisia ainakin ollut.
Taitaa Hjorth tuoda maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522