Mun yks tyttö kaveri ois tulossa eka kertaa suomeen, niin kumpi nyt kannattaisi laittaa, ja kumman saa helpommin.. 30 päivän turistiviisumi vai tavallinen viisumi, missä ystävä kutsuu. Tarviiko turistiviisumissa myös olla kutsu?
Mul on vaa semmonen kuva et turistiviisumin saa helposti vaiks 90 päiväksi kun taas semmoisen jossa merkataan että ystävä vierailu, niin ei saakaan niin helposti. Onkohan tää totta? Sori että tyhmiä kyselen :)
Turistiviisumi vai mikä?
2
938
Vastaukset 2
- jopeojansuu
helppo tai sit ei...
tyhmiä kysymyksiä ei olekaan kun on kyse manilasta..
olet siis vieraillut filippiineillä ja tavannut tytön livenä?
ensimmäinen kysymys lähetystössä on että missä olette tavanneet ekan kerran, koska ja onko varmaa että tyttö tulee takaisin filippiineille
ekalla kerralla on todella vaikeaa saada 90 päivän viisumia. itse oli paikalla ja toimitettiin kaikki todistukset mitä piti ja silti saatiin 30 pv viisumi.
pistä tarkempi kysely mulle privana
[email protected] - Kokemuksesta kerron
on lähes mahdotonta saada Filippiinittärelle ellet itse ole vieraillut maassa muutamia kertoja,.tarvitset passileimoistasi kopiot,.englanninkielisen kutsun hänelle jossa selvität suhteenne vakavuuden,.mahdollisesti valokuvia yhdessäolostanne, todisteen yhteisestä kielitaidosta, matkavakuutuksen neidolle sekä lentovarauksen,..jossa hänen takasinpaluu on varmistettu. Näin se vaan on,..valitan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51831
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83771Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1554- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479