Live Messenger Beta 2009 ongelma !

MinäIte.

Minun piti testata uutta beta versiota, mutta sehän ei toiminutkaan kunnolla, joten päätin poistaa sen kokonaan koneelta.

Toisin kuitenkin kävi !!!

Kun rupesin poistaan ohjelmaa, niin siinä kysyttiin mitä haluan tehdä, poistaa, lisätä tai korjata. Päätin poistaa mutta tuopa ei lähtenytkään koneelta vaan nyt herjailee, kun yritän asentaa aiemman version.

Tiedän kyllä että on vaikka mitä ohjelmaa jolla poistetaan ohjelmia, mutta kun se Live Messenger Beta ei näy ohjaupaneelissa eikä CCleanerissakaan.

Onko kellään mitään vihjeittä, miten saisin betan kokonaan pois ?

28

8092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgsdgsdsdg

      Anna mennä messengerin asennuskansio manuaalisesti pois program filesista eli delettiä vaan ja jollain rekisterinsiivousohjelmalla sen jälkeen puhdistus ja asennat sen 8.5 takasin. Näitä bugeja on todella paljon siinä uudessa ja pahimmat tapaukset ovat menneet niin että mesen 9 version asennuttua koko kone on formatoitunut itsestään joten...näissä on aina riskinsä.

      • MinäIte.

        Yleensä kun noin poistaa niin jää jotain vielä kiintolevylle, on nääs kokemusta. ;))

        No' ei voi mitään, täytyy vaan yrittää raakasti poistaa koko kansio. ;)

        Tattista vaan sulle. ;)


      • MinäIte.
        MinäIte. kirjoitti:

        Yleensä kun noin poistaa niin jää jotain vielä kiintolevylle, on nääs kokemusta. ;))

        No' ei voi mitään, täytyy vaan yrittää raakasti poistaa koko kansio. ;)

        Tattista vaan sulle. ;)

        Ei oikeen onnistu poistaminen. Olen yrittänyt asentaa virallisen version, mutta se herjaa että koneessa on uudempi versio, vaikka mistään ei enää löydy betan tiedot.

        Onkohan nyt käynyt niin että eka kerran kun yritin poistaa, niin se on rikkonut jotain tiedostoja kiintolevyltä.

        No' kuitenkin yritin vielä RegistryBoosterilla korjata C: aseman, mutta ei onnistu asentaa virallista Live Messengeriä.

        Näyttää olevan muillakin samoja ongelmia, kun etsii googlella samoja asioita.


    • Efulefu

      Järjestelmän palauttaminen asennusta edeltäneeseen tilaan voisi auttaa.

      • Minäite.

        Ei tarvitse enää, sillä minä päätin uudestaan asentaa ton UniBlue SpeedUpMyPc ohjelman joka löysi ne kaikki beta unistalliset ja sain poistaa ne yhdellä kertaa.

        "Järjestelmän palauttaminen asennusta edeltäneeseen tilaan voisi auttaa."

        Ei auttanut, se ilmoitti että ei tehty mitään ja että jotain vikaa on järjestelmässä, jonka aion tänään etsiä. Tein sen muutaman kerran eilen, mutta ei auttanut.

        No tänä ilta on vapaa, joten se aika menee tietsikalla.;D
        Kiitos kuitenkin sulle myös. ;)


      • MinäIte.
        Minäite. kirjoitti:

        Ei tarvitse enää, sillä minä päätin uudestaan asentaa ton UniBlue SpeedUpMyPc ohjelman joka löysi ne kaikki beta unistalliset ja sain poistaa ne yhdellä kertaa.

        "Järjestelmän palauttaminen asennusta edeltäneeseen tilaan voisi auttaa."

        Ei auttanut, se ilmoitti että ei tehty mitään ja että jotain vikaa on järjestelmässä, jonka aion tänään etsiä. Tein sen muutaman kerran eilen, mutta ei auttanut.

        No tänä ilta on vapaa, joten se aika menee tietsikalla.;D
        Kiitos kuitenkin sulle myös. ;)

        Virallinen mese versio asentui hyvin kun sain ne betat pois.


      • Eikäpä
        MinäIte. kirjoitti:

        Virallinen mese versio asentui hyvin kun sain ne betat pois.

        Se poistaminenkaan ole ihan noin monimutkaista:D Sinne vaan ohjauspaanelista,, lisää tai poista ohjelma osioon, ja sieltä valitsee poistettavaksi sen "windows live (beta)" ja sitten vain edelleen se poista vaihtoehto ja kun tulee se lista asennetuista live ohjelmista niin poistaa sen vihreän ruksin siitä mesen kohdalta, joka on siinä "jo asennetut ohjelmat" listassa sitten klikkaa jatka ja homma on aika selvä..


      • MinäIte.
        Eikäpä kirjoitti:

        Se poistaminenkaan ole ihan noin monimutkaista:D Sinne vaan ohjauspaanelista,, lisää tai poista ohjelma osioon, ja sieltä valitsee poistettavaksi sen "windows live (beta)" ja sitten vain edelleen se poista vaihtoehto ja kun tulee se lista asennetuista live ohjelmista niin poistaa sen vihreän ruksin siitä mesen kohdalta, joka on siinä "jo asennetut ohjelmat" listassa sitten klikkaa jatka ja homma on aika selvä..

        Ongelma oli siinä että beta ei löytynyt sieltä ohjauspaanelista eikä mistään muualtakaan. Jos lukasit aiemmat viestini, niin kerroin millä ohjelmalla poistin sen beta version !!!

        Kyllä minä tiedän miten ohjelmat poistetaan, mutta kun ei löytynyt mistään sitä beta versiota, niin pakko oli kysästä, mutta itsehän ratkaisinkin sen.;))

        ps. ei aina ole niin helppoa, jos kyseessä on beta versio.


      • Muttah
        MinäIte. kirjoitti:

        Ongelma oli siinä että beta ei löytynyt sieltä ohjauspaanelista eikä mistään muualtakaan. Jos lukasit aiemmat viestini, niin kerroin millä ohjelmalla poistin sen beta version !!!

        Kyllä minä tiedän miten ohjelmat poistetaan, mutta kun ei löytynyt mistään sitä beta versiota, niin pakko oli kysästä, mutta itsehän ratkaisinkin sen.;))

        ps. ei aina ole niin helppoa, jos kyseessä on beta versio.

        Kun ei siellä ohjauspaneelissa olekkaan erikseen mitään windows live messenger 2009:ää vaan kaikki windows live ohjelmat on siellä saman nimikkeen alla joka oli jokin "windows live beta(kaikki ohjelmat"

        *Näyttää kieltä*:)


      • MinäIte.
        Muttah kirjoitti:

        Kun ei siellä ohjauspaneelissa olekkaan erikseen mitään windows live messenger 2009:ää vaan kaikki windows live ohjelmat on siellä saman nimikkeen alla joka oli jokin "windows live beta(kaikki ohjelmat"

        *Näyttää kieltä*:)

        Kuuleppas vieläkin. No kun siellä ei lukenut mitään meseen viittavaa, ei yhtään mitään. Eli ts. ei ollut mitään minkä alla kaikki olisi ollut.

        "Irvistää"


      • Väittely
        MinäIte. kirjoitti:

        Kuuleppas vieläkin. No kun siellä ei lukenut mitään meseen viittavaa, ei yhtään mitään. Eli ts. ei ollut mitään minkä alla kaikki olisi ollut.

        "Irvistää"

        XD VArmasti oli kun minullakin oli:)

        *hakee haulikkoa*


      • MinäIte.
        Väittely kirjoitti:

        XD VArmasti oli kun minullakin oli:)

        *hakee haulikkoa*

        Luuletko että mä en muka osaa poistaa ohjelmia ohjauspanelista taikka uninstallilla ???

        Beta oli poistanut virallisen Live Messengerin ja ei ollut lisännyt beta tiedot ohjauspaneliin. Vain eräs ohjelma löysi sen ja sain poistettua yhdellä kerralla kaikki.

        Ei tainnut vista innostua betasta. ;D...tai toisin päin.

        En ole mikään eilisen teerenpoikanen, en olisi kysynyt apua jos beta ei olisi ollut niin buginen.

        Väsyttää töiden jälkeen, joten en jaksa nyt näyttää kieltä, hyvää yötä !


      • Hittolainen sentäs
        MinäIte. kirjoitti:

        Luuletko että mä en muka osaa poistaa ohjelmia ohjauspanelista taikka uninstallilla ???

        Beta oli poistanut virallisen Live Messengerin ja ei ollut lisännyt beta tiedot ohjauspaneliin. Vain eräs ohjelma löysi sen ja sain poistettua yhdellä kerralla kaikki.

        Ei tainnut vista innostua betasta. ;D...tai toisin päin.

        En ole mikään eilisen teerenpoikanen, en olisi kysynyt apua jos beta ei olisi ollut niin buginen.

        Väsyttää töiden jälkeen, joten en jaksa nyt näyttää kieltä, hyvää yötä !

        Olisit heti sanonut, että jonkun vistan kanssa siellä pulaat, niin olisi ehkä vältytty tältäkin väännöltä:D

        Nyt voin melkein kokonaisuudessaan jo uskoa asian olevan näinXD

        No enivei XP:ssä kuitenkin näin päin.. Haluaako joku siitä väitellä?:DDD


      • MinäIte.
        Hittolainen sentäs kirjoitti:

        Olisit heti sanonut, että jonkun vistan kanssa siellä pulaat, niin olisi ehkä vältytty tältäkin väännöltä:D

        Nyt voin melkein kokonaisuudessaan jo uskoa asian olevan näinXD

        No enivei XP:ssä kuitenkin näin päin.. Haluaako joku siitä väitellä?:DDD

        No kun juttu oli jo ratkaistu, niin miksi olisi pitänyt mainita ? ;D

        Hyvää syksyn jatkoa ja kiitos hauskasta väittelystä. ;))


      • Senhän
        MinäIte. kirjoitti:

        No kun juttu oli jo ratkaistu, niin miksi olisi pitänyt mainita ? ;D

        Hyvää syksyn jatkoa ja kiitos hauskasta väittelystä. ;))

        Olisi voinut mainita jo alussa kun ongelmaa esitit täälläXD

        Kiitos samoin\o/


      • NKIH
        MinäIte. kirjoitti:

        Virallinen mese versio asentui hyvin kun sain ne betat pois.

        Miten ihmeessä teit sen?? Mulla on ollu ihan samanlaisia ongelmia ja hermot menee kun ei saa poistettua sitä beetaa. Joten kerroppas nyt millä ohjelmalla poistit ja kerro niin tarkkaan mitä teit ja milloin kun vaan pystyt kertomaan. Jos autat mua poistamaan tän beetan, oon sulla ikuisesti kiitollinen! :)


      • NKIH
        MinäIte. kirjoitti:

        Kuuleppas vieläkin. No kun siellä ei lukenut mitään meseen viittavaa, ei yhtään mitään. Eli ts. ei ollut mitään minkä alla kaikki olisi ollut.

        "Irvistää"

        Just tämän ongelman kanssa itsekin täällä painiskelen. Ohjelmaa olevinaan ei ole koneella (CCleanerilla kun "poistan" sen niin 0 tavua poistaa) mutta alareunassa kuitenkin mesen kuvake (kuvatus >:( )


      • juttu :D
        NKIH kirjoitti:

        Miten ihmeessä teit sen?? Mulla on ollu ihan samanlaisia ongelmia ja hermot menee kun ei saa poistettua sitä beetaa. Joten kerroppas nyt millä ohjelmalla poistit ja kerro niin tarkkaan mitä teit ja milloin kun vaan pystyt kertomaan. Jos autat mua poistamaan tän beetan, oon sulla ikuisesti kiitollinen! :)

        Miksi pitää aina valittaa... et vain osaa...

        Asensin Windows Live Messenger Betan ei ongelmia, poistin ei ongelmia, asensin 8.5 version taas ei ongelmia, poistin ja asensin taas Betan ei ongelmia, asentuu ja poistuu (aina) kuten pitääkin...

        Olen suorittanut asennuksia ja poistoja monia kertoja, vaikka huvikseni :D silti kaikki toimii kuten pitääkin...

        Koneeni on vieläpä hirveä 10v romu, :D , teillä varmaan huippukoneet mutta ette vain tajua mistään mitään ja kaikki on aina niin vaikeeta (kun ei vaan osaa :D)

        Suosittelen Beta versioita, ne ovat aina parempia kuin edellinen versio, helpompia ja nopeita... =)

        ...ja nyt se valitus loppui tähän! Jos ette osaa suorittaa asennuksia kunnolla älkää ladatko niitä..


      • helphelp
        MinäIte. kirjoitti:

        Virallinen mese versio asentui hyvin kun sain ne betat pois.

        Moikka! Miten sait poistettua messenger betan pois koneeltasi? Tarviin apua koska koko kone on jo sekaisin


    • khalid

      se on helppo..ku se antaa sulle siitä
      poista..tai korjaa..laita seuravaks..sen jälkeen tyhjänä ne merkket setten se antaa sulle seurava että sä poistat sitä.mulle oli sama ongelma mä en tajunu sitä alussa..se oli paska beta...mullakaa ei toimi,en jaksa tapella sen kanssa...olkoo kuinka hyvä tää beta on :)

    • Pörtsy

      Moi..Miekin asensin tänään ja sain se vihdoin poistettuuu kun se ei toiminu..Poistin sen ohjauspanelin kautta ja kun poistaa niin pitää ottaa niistt ne raksit pois et ne poistuuu..

      • kaisakaisa

        Mitä ihmettä? Poistin messenger beeta version mielestäni kokonaan mutta siltikään en pysty asentamaan takaisin windows liveä :( mitä teen ?


      • ...ppp
        kaisakaisa kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Poistin messenger beeta version mielestäni kokonaan mutta siltikään en pysty asentamaan takaisin windows liveä :( mitä teen ?

        No poista se ohjauspanelin kautta niin se poistuuu ja sen jälkeen kokeile asentaaaa


      • YAMssoo
        ...ppp kirjoitti:

        No poista se ohjauspanelin kautta niin se poistuuu ja sen jälkeen kokeile asentaaaa

        Mulla tää poistuu ihan hyvin, MUT ei kirjaudu sisään. Oon kokeillu parilla muullakin mese osotteella, miten te ootte saanu sen kirjautuu. ONks vinkkei


      • mageggi
        YAMssoo kirjoitti:

        Mulla tää poistuu ihan hyvin, MUT ei kirjaudu sisään. Oon kokeillu parilla muullakin mese osotteella, miten te ootte saanu sen kirjautuu. ONks vinkkei

        mulla iha juttu ei kirjaudu sisään siinä käy vaan silleen että se rupeaa kirjautumaan ja sitten siihen tulee takasi se kirjautumis kohta taas missä pistetään salasanat ja windows live ID:t .
        ei ois pitäny asentaa :D


      • adadsad
        mageggi kirjoitti:

        mulla iha juttu ei kirjaudu sisään siinä käy vaan silleen että se rupeaa kirjautumaan ja sitten siihen tulee takasi se kirjautumis kohta taas missä pistetään salasanat ja windows live ID:t .
        ei ois pitäny asentaa :D

        ja versio on windows live messenger 2009.


      • Ihminen;)
        adadsad kirjoitti:

        ja versio on windows live messenger 2009.

        Juu, itelläkin on tuo Messenger 2009, sekään ei suostu kirjautumaan sisään se vain rullaa sitä Kirjaudutaan Sisää. Olen yrittäny googlettaa apua ja kattoa tuolta mesen sivuilta vähän helppia, mutta ei oo näkyny. Jos joku jolla on/ollut tämä sama ongelma, niin miten sen sais pois..? Niinkun että pääsisi kirjautumaan.


    • kernu

      Joo mulla oli sama juttu, kun ajattelin että se beta olisi parempi mutta huomasin että sen on huono ja ajattelin poistaa sen ja asentaa vanhan takasin, mutta ei pysty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe