Outlook Expressillä lähetetty posti menee vastaanottajalla roskaposteihin. Samoin minulle tuleva posti menee toisinaan minulla roskapostiin.
mistä
3
436
Vastaukset
- zxcvbnm
Roskapostisuodatinta pitää opettaa. Mikä roskapostisuodatin on käytössä?
- etsis vikaa
Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.
- zxcvbnm
etsis vikaa kirjoitti:
Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.
F-securen sähköpostisuodattimessa ei ole älyä ja sitä ei voi opettaa sanomalla sille mikä on oikeaa ja mikä roskaa. Asetuksiin voi kuitenkin laittaa osoitteita, joista tullut posti merkataan aina oikeaksi ilman tarkastusta.
Älykkäitä sähköpostisuodattimia (kuten Thunderbidin sisäinen) voi opettaa merkkaamalla väärin tulkitun postin roskaksi tai oikeaksi. Suodatin ottaa tästä opikseen ja virheet vähenevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472