mistä

etsis vikaa

Outlook Expressillä lähetetty posti menee vastaanottajalla roskaposteihin. Samoin minulle tuleva posti menee toisinaan minulla roskapostiin.

3

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Roskapostisuodatinta pitää opettaa. Mikä roskapostisuodatin on käytössä?

• etsis vikaa

Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.

• zxcvbnm
        etsis vikaa kirjoitti:

Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.

F-securen sähköpostisuodattimessa ei ole älyä ja sitä ei voi opettaa sanomalla sille mikä on oikeaa ja mikä roskaa. Asetuksiin voi kuitenkin laittaa osoitteita, joista tullut posti merkataan aina oikeaksi ilman tarkastusta.

Älykkäitä sähköpostisuodattimia (kuten Thunderbidin sisäinen) voi opettaa merkkaamalla väärin tulkitun postin roskaksi tai oikeaksi. Suodatin ottaa tästä opikseen ja virheet vähenevät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      85
      3704
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      39
      3043
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2887
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2684
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2655
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2372
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2067
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1957
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1826
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1748
    Aihe