mistä

Outlook Expressillä lähetetty posti menee vastaanottajalla roskaposteihin. Samoin minulle tuleva posti menee toisinaan minulla roskapostiin.
3437
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Roskapostisuodatinta pitää opettaa. Mikä roskapostisuodatin on käytössä?

Äänestä
  • Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.

Äänestä

• etsis vikaa kirjoitti:

Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.

F-securen sähköpostisuodattimessa ei ole älyä ja sitä ei voi opettaa sanomalla sille mikä on oikeaa ja mikä roskaa. Asetuksiin voi kuitenkin laittaa osoitteita, joista tullut posti merkataan aina oikeaksi ilman tarkastusta.

Älykkäitä sähköpostisuodattimia (kuten Thunderbidin sisäinen) voi opettaa merkkaamalla väärin tulkitun postin roskaksi tai oikeaksi. Suodatin ottaa tästä opikseen ja virheet vähenevät.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

etsis vikaa kirjoitti:

Outlook Expressillä lähetetty posti menee vastaanottajalla roskaposteihin. Samoin minulle tuleva posti menee toisinaan minulla roskapostiin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu