mistä

etsis vikaa

Outlook Expressillä lähetetty posti menee vastaanottajalla roskaposteihin. Samoin minulle tuleva posti menee toisinaan minulla roskapostiin.

3

437

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Roskapostisuodatinta pitää opettaa. Mikä roskapostisuodatin on käytössä?

• etsis vikaa

Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.

• zxcvbnm
        etsis vikaa kirjoitti:

Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.

F-securen sähköpostisuodattimessa ei ole älyä ja sitä ei voi opettaa sanomalla sille mikä on oikeaa ja mikä roskaa. Asetuksiin voi kuitenkin laittaa osoitteita, joista tullut posti merkataan aina oikeaksi ilman tarkastusta.

Älykkäitä sähköpostisuodattimia (kuten Thunderbidin sisäinen) voi opettaa merkkaamalla väärin tulkitun postin roskaksi tai oikeaksi. Suodatin ottaa tästä opikseen ja virheet vähenevät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe