Outlook Expressillä lähetetty posti menee vastaanottajalla roskaposteihin. Samoin minulle tuleva posti menee toisinaan minulla roskapostiin.
mistä
3
340
Vastaukset
- zxcvbnm
Roskapostisuodatinta pitää opettaa. Mikä roskapostisuodatin on käytössä?
- etsis vikaa
Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.
- zxcvbnm
etsis vikaa kirjoitti:
Tietoturvana on f-secure ja siinä on roskapostinhallinta. Outlookissa näyttää myös olevan "viestin säännöt". Täytyypä käydä ne läpi. Jos muita karsintaohjelmia on, niistä en tiedä. Se oudoksuttaa miksi minun viesti menee vastaanottajalla roskapostiin. Jotain ylimääräistä koodia minun lähetyksessä pitää olla tai vastaanottajan roskapostin hallinta on yhtä pielessä kuin omani.
F-securen sähköpostisuodattimessa ei ole älyä ja sitä ei voi opettaa sanomalla sille mikä on oikeaa ja mikä roskaa. Asetuksiin voi kuitenkin laittaa osoitteita, joista tullut posti merkataan aina oikeaksi ilman tarkastusta.
Älykkäitä sähköpostisuodattimia (kuten Thunderbidin sisäinen) voi opettaa merkkaamalla väärin tulkitun postin roskaksi tai oikeaksi. Suodatin ottaa tästä opikseen ja virheet vähenevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648