Voiko asunnonmyynti välittäjäsopimukseen laittaa pykälän että jos myy itse, niin mitään palkkiota ei tarvitse maksaa .
Jos välittäjälle annettu, voiko myydä itse jos löytää ostajan
7
3777
Vastaukset
- laittaa mutta
tuskin saat välittääjää sillä ehdolla töihin.
- ensin.
tuo välityspalkkiokirjaus on yleisissä myyntiehdoissa,
älä hyvä "mies" yritä muutamalla tonnilla kikkailla, voit joutua epäsuosioon ja pitkittävät myyntiä.
huomaa myös, että, jos ostajalle hiemankin kerrot em. ostaja alkaa käymään huutokauppaa sinun ja välittäjän välillä, eikä siitä hyvää seuraa.
Ja jos lupaat johonkin hintaan, se pätee myydessä välittäjän kautta.
Ja
olet ilmeisesti ekan myyjä,
asunnon myynti on vakava juttu, varsinkin jos kohdalle sattuu hankala ostaja, niin myös käy jos it alkaa selitellä tuollaisia,
aina on huijariostajia, jotka välittäjät tuntevat jo kenkien kopinasta, mutta et sinä.
Ei oel turvallista välityksenkään jälkeen tehdä mitään omia sopimuksia yksityisesti 2-3 kuukauteen, ainakaan suurempien kaupunkien seudulla. - voi...
Ei kukaan välittäjä suostu siihen, että myytkin itse jos löydät ostajan. Ne välittäjän sopimukset on jo valmiiksi printattuja, ei niihin yksittäinen ostaja pääse mitään sanelemaan.
- rakennustarkastaja(ins)
Voihan sen maksun noinkin hoitaa...
- tututu
tai voi onnistuakin, mutta välittäjä varmasti ottaa palkkion. Jos taas vedät pois myynnistä kesekn, välittäjällä on oikeus siinäkin tapauksessa ottaa palkkio. Vedä pois ja odota, että sopimusaika umpeutuu ja myy siiten, jos ostaja jaksaa odottaa. Välittäjät on kyllä ihan sitävarte, että hoitavat kaupat alusta loppuun.
- jotkut suostuvatkin.
minulle välittäjä itse sanoi, että voin myydä asunnon jos löydän ostajan. hän olisi hoitanut paperi- ym työt tuntiveloituksella. mainostaa en muistaakseni saanut. johtui ehkä myöskin siitä, että myin asuntoa ensin itse, enkä kovin helpolla antanut välittäjälle toimeksiantoa.
- The Law
esim. finlex.fi, laki 1074/2000, siellä siitä sanotaan, kun osaa lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.941215Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371195Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2811041- 71952
- 97928
- 18916
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13898- 49856
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16791Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162788