Huoh, vaihdoin PC:sta Maciin käyttäjäystävällisyyden takia, ihan pluck and play, eikös.. Onhan se muuten hyvä kone, mutta kännykkä, verkkoyhteys ja nyt printteri kieltäytyvät yhteistyöstä!
Ongelma printterin kanssa on seuraava:
Minulla on HP LJ1020 printteri josta HP ilmoittaa että drivereitä ei ole olemassa. Netistä kuitenkin kaivoin tiedon että driveri HP LJ1022 sopisi tälle printterille myös.
Asensin driverin, ja yhdistin tulostimen koneeseen. Ja mitään ei tapahtunut. Kone ei löydä automaattisesti 1022 driveriä ja minä en osaa mennä asiassa eteenpäin. Driveri ei ilmesty printterin asennuksessa aukeavalle driverilistalle.
Onko jotain tapaa saada driveri näkymään listalla? Tai muuta keinoa saada kone matchaamaan nämä kaksi yhteen?
Tulostimen driverin asennus
4
485
Vastaukset
- MacPlus-86
Kyseessähän on kai aika vanha printteri? Ainakin keskustelu aiheesta osoitteessa
http://forums.macosxhints.com/showthread.php?t=40933
on vuodelta 2005, jolloin OS X oli versiossa jotain. Ei ainakaan Leopard.
Ei liene Applen ongelma, jos HP (tai kukaan muukaan) ei tee ajureita ikivanhoihin printtereihin... Höyhennä (pluck) Messrs. Hewlett & Packard!
Kyllä tällainen on harmillista, tietenkin, mutta en usko, että saisin ensimmäiseen HP-tulostimeeni (v. 1985) Vista-ajureita. Huoh.- mactrouble
heh, ei nyt ihan vuodelta -86... printteri on ostettu vajaat kolme vuotta sitten. Kun kerran joku laite toimii niin ei sita nyt ihan joka vuosi viitsisi uutta ostaa.
mactrouble kirjoitti:
heh, ei nyt ihan vuodelta -86... printteri on ostettu vajaat kolme vuotta sitten. Kun kerran joku laite toimii niin ei sita nyt ihan joka vuosi viitsisi uutta ostaa.
No."
Suomeksi Ei.
Näin lukee printterin tiedoissa, eikä asialle muut mahda mitään kuin HP.- mactrouble
RepeRuutikallo kirjoitti:
No."
Suomeksi Ei.
Näin lukee printterin tiedoissa, eikä asialle muut mahda mitään kuin HP.muut käyttäjät ovat saaneet printterin toimimaan toisen printterin ajurilla, ja minua kiinnostaisi tietaa miten tama käytännössä tapahtuu. Siitäkin huolimatta vaikka HPn esite sanoo etta ajuria ei macille ole määritelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1141035
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856