Onko kenelläkään kokemusta tästä kasvattajasta/myyjästä? Sieltä saisi "aloituspaketin" kaikkine tarvikkeineen megasuurella häkillä 380 € (alkaen 230 €).
Haluaisin undulaattipariskunnan, joka osaisi myös pesiäkin! Edelliset linnut ostin eläinkaupasta ja ne olivat olleet Ruotsissa hautomakoneen kasvattamia, eivätkä (nimenomaan naaras) olleet "leimautuneet" luonnollisella tavalla ja eivät osanneet siten pesiä! Tällaisen vastauksen sain Seinäjoelta Eekulta, joka kasvattaa kanarianhemppoja, mutta tietää paljon myös undulaateista.
Löytyisikö Etelä-Suomi-Päijät-Häme-Lahti-alueella undulaattien hyvämaineista kasvattajaa, koska eläinkaupasta ei kannata lintuja hankkia?!
Aikaisempaa kokemusta on paljon undulaateista, peipoista ja kanarioista!!!
www.undulaatti.com
4
1082
Vastaukset
- linkki:
Itse en ostaisi. Sama pariskunta kasvattanut tappelukoiradokkarissa olleita koiria:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001523&posting=22000000037434747#22000000037434747
voi tietenkin hoitaa undut nykyään hyvin, sitä en kiistä.- ostin
linkistä kirjoitti:
tuolta undulaattini. Ei kannata ostaa. En päässyt tutustumaan muihin kasvattajiin, ja ainoa kasvattaja oli tämä undu.com meidän lähellä.
Ensinnäkin heillä kesti hirmu kauan avata ovi, vaikka oli sovittu kaikki etukäteen. Kuulemma oli vessassa, mutta koirat haukkuivat niin julmetusti ja näkyi ikkunan läpi kuinka monta koiraa hyppi ovea vasten. Suoraan eteisessä oli monta koirapentua häkissä.
Vihdoin ja viimein nainen toi meille linnut. Ja siinä kestikin kauan. Ostamastamme häkistä puuttui osia, kun kotona sitä katsoimme. Äiti lähetti sähköpostia, että osia puuttui mutta ei se mitään. Ei vastausta.
Lisäksi linnut olivt sisaruksia. Toinen kiusasi toista ja äiti lähetti sähköpostia heille, eikä siihen vastattu.
Sitten toinen lintu kuoli salaperäisesti (EVIRAAN ei lähetetty) 1pvä alle 6kk synttäriä. Äiti lähetti tästäkin sähköpostia, ei vastattu.
Ja sähköposti oli heidän antamansa, mikä sivuilla myös luki ja päivityksiä sivuilla oli.
Ostosopimuksessa sanottiin, että konsultaatioapua niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Eipä näin ollutkaan.
Hirveitä massakasvattajia. ÄLKÄÄ KUKAAN OSTAKO KOSKAAN TÄÄLTÄ LINTUA! - Boo!!!
ostin kirjoitti:
tuolta undulaattini. Ei kannata ostaa. En päässyt tutustumaan muihin kasvattajiin, ja ainoa kasvattaja oli tämä undu.com meidän lähellä.
Ensinnäkin heillä kesti hirmu kauan avata ovi, vaikka oli sovittu kaikki etukäteen. Kuulemma oli vessassa, mutta koirat haukkuivat niin julmetusti ja näkyi ikkunan läpi kuinka monta koiraa hyppi ovea vasten. Suoraan eteisessä oli monta koirapentua häkissä.
Vihdoin ja viimein nainen toi meille linnut. Ja siinä kestikin kauan. Ostamastamme häkistä puuttui osia, kun kotona sitä katsoimme. Äiti lähetti sähköpostia, että osia puuttui mutta ei se mitään. Ei vastausta.
Lisäksi linnut olivt sisaruksia. Toinen kiusasi toista ja äiti lähetti sähköpostia heille, eikä siihen vastattu.
Sitten toinen lintu kuoli salaperäisesti (EVIRAAN ei lähetetty) 1pvä alle 6kk synttäriä. Äiti lähetti tästäkin sähköpostia, ei vastattu.
Ja sähköposti oli heidän antamansa, mikä sivuilla myös luki ja päivityksiä sivuilla oli.
Ostosopimuksessa sanottiin, että konsultaatioapua niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Eipä näin ollutkaan.
Hirveitä massakasvattajia. ÄLKÄÄ KUKAAN OSTAKO KOSKAAN TÄÄLTÄ LINTUA!Undulaatti.com on mennyt jonkin laiseen "vararikkoon" omat unduni on kaikki sieltä ostettuja, ja todella kivasti minua palveltiin ja neuvvottiin... En tiedä kuinka teitä on palveltu enkä kiistä jos teistä palvelu oli huonoa, mutta minua palveltiin hyvin!
Nyt myöhemmin palvelu on huonotunut, ja he perivät maksuja, joita ei edes ole olemassa! Ennen oli hyvä paikka nykyäänhän he eivät enää myy lintuja lainkaan!
Lintuni ovat hyvä kuntoisia ja terveitä. Mutta olen ostanut ne jo parikin vuotta sitten.
Nykyään palvelu on juu tosi huonoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483