topu babu itzli

eräs

Arvaan että ette kykene laittamaan yhtään viestiä toistenne nimillä viittaamatta suorasti tai epäsuorasti Uuna Erkkikaaliin. Taidatte olla homofoobikoita kun ette toisistanne ota mittaa. Ellette ole... sitten juttunne ovat niin tylsiä ettei niissä ole mistä ottaa materiaalia.

13

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Babylos

      Sanoudun tällä kertaa irti homofobisesta ongelmastani syynä että olen visusti välttänyt viittauksia manitsemaasi hahmoon. Muuten olen kyllä temmeltänyt koeluonteisesti tyypistä toiseen.

      Jälkimmäinen huomiosi saattaa hyvinkin olla totta. Kiinnostava materiaali kumpuaa kunkin persoonan henkilöhistoriasta. Tämän jäljittäminen ja jäljittely uskottavalla tavalla ei onnistu - vielä.

      • Itzli

        Tapanani ei ole kirjoittaa viesteihin vastauksia, ellei viesti välttämättä vaadi korjaamista tai minulla ei ole tarjottavana uutta valaisevaa näkökulmaa asiaan, mutta tehtäköön poikkeus tämän kerran. Babylos on oikeassa siinä, että maagisen teatterin samaistumismetodille on turhan vähän aineksia tarjolla - Josefinan eri inkarnaatiot ovat ainoa selkeä poikkeus pääsääntöön.

        Mitä homofobiaan tulee, Babun homofobiasta ja sen laadusta voisi olla mielenkiintoista keskustella, jos ja kun Babylos on fobiastaan halukas kertomaan. Omasta puolestani sanon vain sen, että kun Saatana anukseen fistaa, niin Itzli iloisena twistaa...


      • Kritisoija
        Itzli kirjoitti:

        Tapanani ei ole kirjoittaa viesteihin vastauksia, ellei viesti välttämättä vaadi korjaamista tai minulla ei ole tarjottavana uutta valaisevaa näkökulmaa asiaan, mutta tehtäköön poikkeus tämän kerran. Babylos on oikeassa siinä, että maagisen teatterin samaistumismetodille on turhan vähän aineksia tarjolla - Josefinan eri inkarnaatiot ovat ainoa selkeä poikkeus pääsääntöön.

        Mitä homofobiaan tulee, Babun homofobiasta ja sen laadusta voisi olla mielenkiintoista keskustella, jos ja kun Babylos on fobiastaan halukas kertomaan. Omasta puolestani sanon vain sen, että kun Saatana anukseen fistaa, niin Itzli iloisena twistaa...

        Ripeä ripaska, ei sotkenut paikkoja. Tästä hyvästä ehdoton

        10

        Toivottavasti muut tajuavat olla tulematta kateelliseksi Itzlille.


      • Babylos
        Itzli kirjoitti:

        Tapanani ei ole kirjoittaa viesteihin vastauksia, ellei viesti välttämättä vaadi korjaamista tai minulla ei ole tarjottavana uutta valaisevaa näkökulmaa asiaan, mutta tehtäköön poikkeus tämän kerran. Babylos on oikeassa siinä, että maagisen teatterin samaistumismetodille on turhan vähän aineksia tarjolla - Josefinan eri inkarnaatiot ovat ainoa selkeä poikkeus pääsääntöön.

        Mitä homofobiaan tulee, Babun homofobiasta ja sen laadusta voisi olla mielenkiintoista keskustella, jos ja kun Babylos on fobiastaan halukas kertomaan. Omasta puolestani sanon vain sen, että kun Saatana anukseen fistaa, niin Itzli iloisena twistaa...

        Sen verran ovat kumppanit tulleet tutuiksi että en jaksa uskoa kenenkään meistä lankeavan niin "helppoon" kuin Josefina. Hyvä josefiinailu on äärimmäisen vaikeaa, mutta nyt saamme luettavaksemme lähinnä kompuroivia karikatyyrejä. Taitavat olla trollit ja keijut asialla. Tai sitten Josefina itse. Itsensä karrikoiminen nimittäin se vasta vaikeaa onkin! Kokemus puhuu.


      • Babylos
        Babylos kirjoitti:

        Sen verran ovat kumppanit tulleet tutuiksi että en jaksa uskoa kenenkään meistä lankeavan niin "helppoon" kuin Josefina. Hyvä josefiinailu on äärimmäisen vaikeaa, mutta nyt saamme luettavaksemme lähinnä kompuroivia karikatyyrejä. Taitavat olla trollit ja keijut asialla. Tai sitten Josefina itse. Itsensä karrikoiminen nimittäin se vasta vaikeaa onkin! Kokemus puhuu.

        Materiaalia riittää mistä ottaa. Yksi POINTTI mikä kannattaa ottaa HUOMIOON on se että tapaus on niin jakomielitautinen että mitä hyvänsä voi laittaa hänen nimiinsä! ;)

        - KUKA sanoi että pitää PELKÄSTÄÄN karrikoida? Samantien voi ottaa koko persoonan haltuunsa. Tule häneksi! ;D

        Pelottaako ryhtyä toiseksi ihmiseksi? =(


      • Babylos
        Babylos kirjoitti:

        Sen verran ovat kumppanit tulleet tutuiksi että en jaksa uskoa kenenkään meistä lankeavan niin "helppoon" kuin Josefina. Hyvä josefiinailu on äärimmäisen vaikeaa, mutta nyt saamme luettavaksemme lähinnä kompuroivia karikatyyrejä. Taitavat olla trollit ja keijut asialla. Tai sitten Josefina itse. Itsensä karrikoiminen nimittäin se vasta vaikeaa onkin! Kokemus puhuu.

        Kun kerran leikkiin ollaan ryhdytty, niin loppuun asti me katsotaan, ei me pienistä pompotteluista tai egosotkuista hermostuta.

        Eli antaa palaa vaan. Mikä siinä oikein heikottaa? Pelkäätkö egokatastrofia?


      • Babulos
        Babylos kirjoitti:

        Materiaalia riittää mistä ottaa. Yksi POINTTI mikä kannattaa ottaa HUOMIOON on se että tapaus on niin jakomielitautinen että mitä hyvänsä voi laittaa hänen nimiinsä! ;)

        - KUKA sanoi että pitää PELKÄSTÄÄN karrikoida? Samantien voi ottaa koko persoonan haltuunsa. Tule häneksi! ;D

        Pelottaako ryhtyä toiseksi ihmiseksi? =(

        Babylosin kanssa Babulos kannattaa haltuunottoa ja sitä kautta toiseksi, itsekseen tulemista. Josefiina rakentaa kuitenkin niin huonon karikatyytin itsestään rakentamassa karikatyyriä pistämällä kapiteelit niin tarkoituksellisen selvästi paikalleen, että kyseessä voi olla vain Josefiina, joka jakomielitautisesti karrikoi Josefiinaa itseään.

        Tästä syystä Kritisoija antaa pisteitä vain 3-.


      • Babylos
        Babulos kirjoitti:

        Babylosin kanssa Babulos kannattaa haltuunottoa ja sitä kautta toiseksi, itsekseen tulemista. Josefiina rakentaa kuitenkin niin huonon karikatyytin itsestään rakentamassa karikatyyriä pistämällä kapiteelit niin tarkoituksellisen selvästi paikalleen, että kyseessä voi olla vain Josefiina, joka jakomielitautisesti karrikoi Josefiinaa itseään.

        Tästä syystä Kritisoija antaa pisteitä vain 3-.

        Mutta onko pienten tyttöjen nukkumaanmenoaika jo mennyt? Epäilyksestä ja närästyksen aiheuttamisesta

        0-


      • Tellu
        Babylos kirjoitti:

        Sen verran ovat kumppanit tulleet tutuiksi että en jaksa uskoa kenenkään meistä lankeavan niin "helppoon" kuin Josefina. Hyvä josefiinailu on äärimmäisen vaikeaa, mutta nyt saamme luettavaksemme lähinnä kompuroivia karikatyyrejä. Taitavat olla trollit ja keijut asialla. Tai sitten Josefina itse. Itsensä karrikoiminen nimittäin se vasta vaikeaa onkin! Kokemus puhuu.

        Ihmettelette nyt sitten että miksei teille tarjota nuorta freesiä lihaa, ja miksi minussa asunut sielu liihottaa "vapaana" ties missä? Onko tässä koira haudattuna? Ei mitään sen kummempaa - karannut henkeni vain ei halua puhua teidän arvoisten nikkienne suulla. Joko hän ei siihen kykene, tai sitten se muuten vaan tympii häntä.


      • Babulos
        Tellu kirjoitti:

        Ihmettelette nyt sitten että miksei teille tarjota nuorta freesiä lihaa, ja miksi minussa asunut sielu liihottaa "vapaana" ties missä? Onko tässä koira haudattuna? Ei mitään sen kummempaa - karannut henkeni vain ei halua puhua teidän arvoisten nikkienne suulla. Joko hän ei siihen kykene, tai sitten se muuten vaan tympii häntä.

        Itse Hel Manan majoilta, kauhistuttava hallitsijatar kuolleiden valtakunnasta, on ottanut osaa keskusteluun miedän palstallamme, tämäpä kunnia!


      • Se Aito
        Babylos kirjoitti:

        Kun kerran leikkiin ollaan ryhdytty, niin loppuun asti me katsotaan, ei me pienistä pompotteluista tai egosotkuista hermostuta.

        Eli antaa palaa vaan. Mikä siinä oikein heikottaa? Pelkäätkö egokatastrofia?

        Oliko tuo plagiointi tahallista provosointia? Babylos se ei ollut. Tule HETI esiin ketku!


      • Topu
        Se Aito kirjoitti:

        Oliko tuo plagiointi tahallista provosointia? Babylos se ei ollut. Tule HETI esiin ketku!

        Erkkikaalilla tai ilman niin eiköhän tämä kokeilu ole pian ohi. Nettikahvilankin löysin joten pysyn mukana toistaiseksi, mutta pienellä viiveellä. Kuukausi on lyhyt aika joten nyt otetaan ilo irti ja sulloudutaan toistemme persooniin ja levitetään harhaoppeja jokaiselle. Mutta jokaisella on vastuu omista sanomisistaan ja niillä ei ole tarkoitus loukata toisiamme ylenmäärin, vaikkakin saamme piiloutua toistemme egon taakse.

        Mutta ylpeys on aina pahasta, vaikka uskonkin ettei kukaan osaa uskottavasti persoonaani jäljitellä on minunkin syytä muistaa etten ole "mestari". Pol jo jossakin vaiheessa kovasti ylisti osaamisiani ja viisauttani. Se kyllä lämmittää vanhaa sydäntäni, mutta älkää hyvät ystävät tehkö persoonastani mitään jumaluutta. Muuten kaikilla on vapaat kädet imitoida minua.


    • mänthi

      Kumma etten sitä heti tajunnut! Palstan itseriittoisen kermakuohun takaa paistaa tietenkin perinteinen androkratinen myytti kaikkivoivasta Itzli Isäjumalasta, hänen Ajnoasta Pojastaan Babysta (sattumaako nimimerkki? ;D) ja pyhästä hengestä, Topusta, jolla vanhemmiten hormonaalikehityksen myötä on alkanut päästä myöskin feminiinisempi puoli esiin. Eihän tässä voi kuin topumaisesti todeta, että kyllä Jungilaiset Shmunglisaiset arkkityypit ja sun muut mytölogiat saavat ajna uusia mielenkiintoisia esiintymismuotoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe