Eli ollaan kaveriporukan kanssa suuntamaassa lumien saapuessa Himokselle mökkeilemään.
Millainen After Ski meiniki siellä on / Himosareena ja mistäpäin kanttaisi mökki vuokrata? Kiitoksia
Millainen paikka on Himos??
5
1246
Vastaukset
- ei ikinä
kuin vaan voi olla. Kerran kävin ja ainoa hotelli meni kiinni klo 22.00 ja mitään muuta ei ole.
Ja kuka nyt kaatopaikalla edes viitsii lasketella sillä kokoo Himos on jätekasa.- Him0s
muuten vo olla ihan kuollu paikka mut jos lasketteleen menee nii ainoo järkevän ajomatkan päässä oleve hyvä laskettelupaikka,
- voi edes
Him0s kirjoitti:
muuten vo olla ihan kuollu paikka mut jos lasketteleen menee nii ainoo järkevän ajomatkan päässä oleve hyvä laskettelupaikka,
liukurilla tulla niitä mutakuoppia alas .. Elä sie manne kuule rupee usootsie usoot et Tahko hoi paljon parempi, hoi hoi .
- henriikka 87
Menkää Tahkovuorelle, siellä suomen paras ja vauhdikkain afterski ja voittaa himoksen rinteet kuus nolla.
- Janski_K
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, niin se vaan on.
Tahko on varmasti upea keskus, mutta julmetun kaukana täältä varsinaisesta suomesta katsottuna.
Himos ja messilä ovat mielestäni etelä-suomen ykköspaikat.
Himosareena on ihan jees mesta, mutta varsinainen afterski puuttuu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477