Mikä on kotitalousopettajan pätevyysvaatimus?
Mulla on restonomin paperit ja kasvatustieteen appro lähestulkoon valmis. Ajattelin pyrkiä ammatilliseen opekouluun, mut sillä en kai vielä voi saada köksänmaikan virkaa ainakaan vakkarina.Se kai oikeuttaa aikuiskoulutuksen, korkeakoulun ja ammattikoulun opeksi. Mikä olis paras ja nopein tie tän appron jälkeen saada pätevyys kotitalousopettajaksi?
köksänmaikka
apuja please
1
549
Vastaukset
- köksänmaikkaopiskelija
Kotitalousopettajan pätevyyden saa opiskelemalla yliopistossa. Kaikki valmistuvat opettajat ovat kasvatustieteiden maistereita. Vaihtoehdot ovat Helsinki ja Savonlinna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6158140Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3463110Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4072198- 1281347
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51229Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081138- 911083
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651065- 46923