Muistaakseni tämän niminen heppu jostain päin Helsinkiä oli varmaankin noin 10-15 vuotta sitten ohjelmassa Hyvät, Pahat ja Rumat vieraana kertoen millaiset keinot hänellä on kitkeä koulukiusaamista. Ajattelin silloin, että nuo keinot varmasti tepsivät jos ne vain halutaan saada toimimaan. En muista minkälaisia keinoja hän ehdotti mutta muistaisiko joku toinen ne? Ja muistaako missä koulussa hän on opettajana ja onko siellä saatu kiusaamista kuriin?
Tuomo Säävälä?
5
2592
Vastaukset
- kallion ala-asteella
Ja muistelen, että olisi ollut vuosia sitten Lauttasaaren ala-asteella (molemmat Helsingin kouluja) En nähnyt kyseistä ohjelmaa silloin, muistatko mitä keinoja hänellä oli kiusaamisen estämiseksi?
- muista niitä
keinoja mitä hänellä oli silloin esillä kiusaamisen ehkäisemiseksi. Mutta sen tosiaankin muistan, että mielestäni ne olivat todella hyvän kuuloisia ja varmasti tehokkaita jos ne vain otettaisiin käyttöön.
Olen toivonut monesti sen ohjelman jälkeen, että häntä olisi myöhemminkin otettu puhumaan asiasta muihinkin ohjelmiin, joissa on käsitelty kiusaamista mutta näin ei valitettavasti ole tehty.
Nyt tosiaankin taidan muistaa hänen opettaneen Kalliossa silloin aikanaan.
Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista! - löytyvät ainakin
muista niitä kirjoitti:
keinoja mitä hänellä oli silloin esillä kiusaamisen ehkäisemiseksi. Mutta sen tosiaankin muistan, että mielestäni ne olivat todella hyvän kuuloisia ja varmasti tehokkaita jos ne vain otettaisiin käyttöön.
Olen toivonut monesti sen ohjelman jälkeen, että häntä olisi myöhemminkin otettu puhumaan asiasta muihinkin ohjelmiin, joissa on käsitelty kiusaamista mutta näin ei valitettavasti ole tehty.
Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista!yhteystiedot, jos joku haluaa vaikka mailata kyssärinsä:
http://www.freewebs.com/kallion_ala-aste2/henkilkunta.htm - usko.nytten
Oo hiljaa tai et saa niitä marsuja.
- Anonyymi
muista niitä kirjoitti:
Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista!Sain itse häneltä luunapin takaraivoon... ja näin hänen hakkaavan jotain somalilasta... no sinänsä toimivat keinot, eivät vaan toimineet silloin. Kyllä Tumppi vielä onnistuu. Antakaa sille kirves!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2703371Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1001591- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991057- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63961
- 42807
- 47782
- 114738