Tuomo Säävälä?

Muistaako kukaan?

Muistaakseni tämän niminen heppu jostain päin Helsinkiä oli varmaankin noin 10-15 vuotta sitten ohjelmassa Hyvät, Pahat ja Rumat vieraana kertoen millaiset keinot hänellä on kitkeä koulukiusaamista. Ajattelin silloin, että nuo keinot varmasti tepsivät jos ne vain halutaan saada toimimaan. En muista minkälaisia keinoja hän ehdotti mutta muistaisiko joku toinen ne? Ja muistaako missä koulussa hän on opettajana ja onko siellä saatu kiusaamista kuriin?

5

2623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallion ala-asteella

      Ja muistelen, että olisi ollut vuosia sitten Lauttasaaren ala-asteella (molemmat Helsingin kouluja) En nähnyt kyseistä ohjelmaa silloin, muistatko mitä keinoja hänellä oli kiusaamisen estämiseksi?

      • muista niitä

        keinoja mitä hänellä oli silloin esillä kiusaamisen ehkäisemiseksi. Mutta sen tosiaankin muistan, että mielestäni ne olivat todella hyvän kuuloisia ja varmasti tehokkaita jos ne vain otettaisiin käyttöön.

        Olen toivonut monesti sen ohjelman jälkeen, että häntä olisi myöhemminkin otettu puhumaan asiasta muihinkin ohjelmiin, joissa on käsitelty kiusaamista mutta näin ei valitettavasti ole tehty.

        Nyt tosiaankin taidan muistaa hänen opettaneen Kalliossa silloin aikanaan.

        Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista!


      • löytyvät ainakin
        muista niitä kirjoitti:

        keinoja mitä hänellä oli silloin esillä kiusaamisen ehkäisemiseksi. Mutta sen tosiaankin muistan, että mielestäni ne olivat todella hyvän kuuloisia ja varmasti tehokkaita jos ne vain otettaisiin käyttöön.

        Olen toivonut monesti sen ohjelman jälkeen, että häntä olisi myöhemminkin otettu puhumaan asiasta muihinkin ohjelmiin, joissa on käsitelty kiusaamista mutta näin ei valitettavasti ole tehty.

        Nyt tosiaankin taidan muistaa hänen opettaneen Kalliossa silloin aikanaan.

        Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista!

        yhteystiedot, jos joku haluaa vaikka mailata kyssärinsä:

        http://www.freewebs.com/kallion_ala-aste2/henkilkunta.htm


      • usko.nytten

        Oo hiljaa tai et saa niitä marsuja.


      • Anonyymi
        muista niitä kirjoitti:

        keinoja mitä hänellä oli silloin esillä kiusaamisen ehkäisemiseksi. Mutta sen tosiaankin muistan, että mielestäni ne olivat todella hyvän kuuloisia ja varmasti tehokkaita jos ne vain otettaisiin käyttöön.

        Olen toivonut monesti sen ohjelman jälkeen, että häntä olisi myöhemminkin otettu puhumaan asiasta muihinkin ohjelmiin, joissa on käsitelty kiusaamista mutta näin ei valitettavasti ole tehty.

        Nyt tosiaankin taidan muistaa hänen opettaneen Kalliossa silloin aikanaan.

        Toivottavasti joku ohjelman nähnyt tai joku hänen oppilaanaan ollut osaisi valaista hänen keinojaan kitkeä koulukiusaamista!

        Sain itse häneltä luunapin takaraivoon... ja näin hänen hakkaavan jotain somalilasta... no sinänsä toimivat keinot, eivät vaan toimineet silloin. Kyllä Tumppi vielä onnistuu. Antakaa sille kirves!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe