Whiskas-kissa?

Tinttura

Heissan:)
Olempas useamman kerran nähnyt Whiskas kissanruokamainoksen, ja aina olen ihastellut sitä upeaa, ihanaa kisuliinia, joka siinä on (tumman harmaata ja vaalean harmaata raidoitusta koko turkki).
Osaisiko joku kertoa, minkä rotuinen ko. kaunis kisuliini on?
Onko ihan perus maatiainen vaiko joku rotukatti?:)
Aivan upea, itsekin haaveilen sellaisesta.

12

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

kissa on Brittiläinen. Mainoksessa on käytetty sekä hopeatabby, että hopeatäplikästä kissaa.

• Sazu

Sanonpahan vaan että loppujen lopuksi sillä värillä ei ole pätkääkään väliä kun oman kissan hankkii. Minun kissani valitsi minut, ja se on kaikkea muuta kuin sen värinen kuin aluksi suunnittelin, mutta silti maailman rakkaimpien otuksieni kärki joukossa! Ehkä sitä väriä ei kannata katsoa kun vasta viimeiseksi, todellinen kissaihminen ei arvostele värin perusteella. Vaikka onhan se kiva omaa lempiväriään tietenkin katsella =). Kaikkein kauneimmat ja erikoisimmat värit löytyy maatiaisista,ja samassa pentueessa saattaa olla kaikkien maailman kissojen värejä. Zemiä kissin hankintaan =)

• Tinttura

Itse omistan jo musta kisun ja hän on maailman ihanin ja rakkain kisuliini!
        Tottakai ymmärrän ja tiedän, ettei kisua turkin värin perusteella valita välttämättä, muut syyt vaikuttavat myös tottakai.
        Ja kissojen hoidosta on paljon kokemusta, joten en ole aloittelija "alalla", kuten ehkä luulet.
        MUTTA, juttuhan tässä mun kirjotuksessa oli vain se, et minkä rotuinen ko. mainoksessa oleva kisu on, eikä mikään muu...:)

• Sanelma

onhan oma rakas kaikkein rakkain, silti saa ihailla boxerimainosten uroita ;)

• perhonen
        Sanelma kirjoitti:

onhan oma rakas kaikkein rakkain, silti saa ihailla boxerimainosten uroita ;)

Aivan;)

• Tabby

Niin, että hopeatabby brittiläinen lyhytkarvahan se siinä mainoksessa komeilee. Itsekin satun pitämään aivan hirvittävästi tabbykuvioisista kissoista, etenkin punatabbyt ja hopeatabbyt ovat meikäläisen mieleen. Arvaapas, miksi netissä (mm. IRCissä ja keskustelupalstoilla) käytän nickiä Tabby ;)?

• tyttö

Itse olen myös heikkona kaikkiin tabbykuvioisiin kissoihin, mutta erityisesti ruskea- ja hopeatabbyihin. Onkohan esim. hopeatabby Eurooppalaista vaikea saada? Onko paljon kysyntää, entä tarjontaa? Tietääkö kukaan?

• Tabby
        tyttö kirjoitti:

Itse olen myös heikkona kaikkiin tabbykuvioisiin kissoihin, mutta erityisesti ruskea- ja hopeatabbyihin. Onkohan esim. hopeatabby Eurooppalaista vaikea saada? Onko paljon kysyntää, entä tarjontaa? Tietääkö kukaan?

Hopeatabbyt ovat tietääkseni tällä hetkellä niin kova sana, että saattaa olla vaikea saada sellaista itselleen. Pitää mahdollisesti odottaa yli vuosikin, juuri tuo Whiskasin mainos on saanut monet ihmiset haluamaan itselleen juuri täsmälleen samanlaisen kissan. Näin ainakin yksi ihminen minulle kertoi.

En tiedä miten Suomessa, mutta jossakin päin maailmaa kasvattajat ovat alkaneet pentutehtailijoiksi, jotta saisivat mahdollisimman paljon hopeatabbyja, koska ne menevät niin hyvin kaupaksi. Hintaa kannattaa tietysti silloin nostaa, kun kissat ovat suosittuja, ja pentuja teetetään jatkuvasti. Se miinus näissä mainosten kauniissa kissoissa ikävä kyllä on. Onneksi läheskään kaikki kasvattajat eivät lähde mukaan tuollaiseen pentutehtailuun.

• murmeli
        Tabby kirjoitti:

Hopeatabbyt ovat tietääkseni tällä hetkellä niin kova sana, että saattaa olla vaikea saada sellaista itselleen. Pitää mahdollisesti odottaa yli vuosikin, juuri tuo Whiskasin mainos on saanut monet ihmiset haluamaan itselleen juuri täsmälleen samanlaisen kissan. Näin ainakin yksi ihminen minulle kertoi.

En tiedä miten Suomessa, mutta jossakin päin maailmaa kasvattajat ovat alkaneet pentutehtailijoiksi, jotta saisivat mahdollisimman paljon hopeatabbyja, koska ne menevät niin hyvin kaupaksi. Hintaa kannattaa tietysti silloin nostaa, kun kissat ovat suosittuja, ja pentuja teetetään jatkuvasti. Se miinus näissä mainosten kauniissa kissoissa ikävä kyllä on. Onneksi läheskään kaikki kasvattajat eivät lähde mukaan tuollaiseen pentutehtailuun.

Osaatko yhtään sanoa, missä hinnoissa liikutaan noitten brittiläisten hopeatabbyjen kanssa Suomessa?
        Missä kasvatetaan?
        Ajattelin, et sulla varmaan olisi tietoa aiheesta, vaikutat siihen perehtyneeltä:)

• Tabby
        murmeli kirjoitti:

Osaatko yhtään sanoa, missä hinnoissa liikutaan noitten brittiläisten hopeatabbyjen kanssa Suomessa?
        Missä kasvatetaan?
        Ajattelin, et sulla varmaan olisi tietoa aiheesta, vaikutat siihen perehtyneeltä:)

Brittiläisten hintoja kannattaa kysellä kasvattajilta tai brittiyhdistyksistä. Brittiystävät ry:n sivut löytyvät osoitteesta http://brittiystavat.tripod.com/ ja Suomen Brittikissat ry:n sivut osoitteesta http://www.brittikissat.fi/

Noilta sivuilta pitäisi kasvattajiakin löytyä yllin kyllin, tosin kaikkihan eivät kasvata hopeatabbyja.

Ihan hirveästi tietoa meikäläisellä ei kyllä asiasta valitettavasti ole, vaikka mahdollinen tuleva rotukissa (joskus monen vuoden päästä) saattaisikin olla brittiläinen paitsi ulkonäkönsä, myös kokonsa puolesta =).

• Tuuletar

Se asia, että hän on erittäin kaunis,
        ei ole niin tärkeää kuin se,
        että hän on niin ihana ja viisas kissa =)

Rauhallinen ja harkitseva,
        silti leikkisä.
        Nyt hän hoivaa nuorinta kisuamme Wilmaa,
        kun Vinski on kuollut.
        Wilma aina kulki Vinskin perässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1760
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe